Thursday, 12 January 2012

Serius Cool - Asus Zenbook (10 Gambar)


Ini Hadiah Pertandingan Amanz.my

So people asked me what the hell is an Asus Zenbook. Well just look at it. Kalau nak beli sila sediakan RM 3299. Ke anda nak masuk pertandingan yang dianjurkan oleh AMANZ.MY. Beli atai cuba menangi. Sila fikir dengan mendalam. What do you have to lose eh? Sila ke Http://on/fb.me/Amanzzenbook untuk perluang memenangi Ultrabook ini.






18 comments:

  1. bukan peminat asus.. but this kinda cool

    ReplyDelete
  2. 3rd..
    cool but nice.....orlando..

    ReplyDelete
  3. mane lagi berbaloi obe? ASUS ZENBOOK or ACER mcm ko tu?

    ReplyDelete
  4. sudah di compare..ternyata macbook air lebih seronok untuk digunakan

    ReplyDelete
  5. forever alone punya contest...kenapa pakai 'ie9' plak?hahaha...'ie' is like RTM..we use it only to download a new browser...

    ReplyDelete
  6. Samsung Galaxy Tab 10.1 lagi syok digunakan...paling ringan, paling cun dan paling power dari segala2 makhluk komputer....

    ReplyDelete
  7. nyesal aku beli vaio... zzz harge same jer

    ReplyDelete
  8. acer aspire dapat review kureng

    http://www.theverge.com/reviews/categories/laptops/6

    ReplyDelete
  9. Aku kaya. Xpayah ikut contest amanz tu pun ok. Laptop ni, 4 biji pun aku bleh beli. Tapi tggu dia naik harga jd 5k dulu. Baru gempak beli 5 ketul depan aweks. Terbaik punya lah...

    ReplyDelete
  10. Me want specs, not just pix!

    Word verification: pulis (polis? puh-lease?)

    ReplyDelete
  11. once u taste the forbidden apple, you will never go back to others. Apple FTW!

    ReplyDelete
  12. luluh hati aku tgok asus T__T

    nak join..tp x fahamm sgt..smalam aku buat sekerat jalan je T___T

    ReplyDelete
  13. "Samsung Galaxy Tab 10.1 lagi syok digunakan...paling ringan, paling cun dan paling power dari segala2 makhluk komputer...." Anon 09:18

    come see my pc first la baru lu tahu dunia ni luas..setakat nipis je, so what..heh

    ReplyDelete
  14. letak macbook air dengan zenbook ni sebelah2. online kat mamak mana lagi orang ushar. hahaha! joke2.!

    ReplyDelete
  15. jgn riak...bnda sume tu bkn bleh bwk mati lol!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails