Tuesday, 17 January 2012

Serius Mashup #6 - Altimet Warrior = Altimet + Ultimate Warrior


Mash em up!

Just to be on the record. I am a fan of Altimet and an even bigger fan of Ultimate Warrior.






31 comments:

  1. Love to see mariah carey + jim carey/drewcarey.. LOL.

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha..kesian altimet...tersembur kopi depan komputer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HGNISDIUXlsagoiugoilugILGIOluhgoixULHGIOusa... ngeeeeeeeeeee nageegegege... HARAM TAK LAWAK PON..

      oaskdipjhonsacdhpoaih

      Delete
  3. lol x boleh tahan

    ReplyDelete
  4. nipple Ultimate Warrior macam haramjadah.. -_-'

    ReplyDelete
    Replies
    1. nipple kau busuk nak mampus! anak haram.

      Delete
    2. nipple ko masam bau kepam la dayana, sebab ko gemuk syial

      Delete
  5. Mcm fredie cougar...

    ReplyDelete
  6. ada iras2 altimet

    ReplyDelete
  7. bosan la post mash up. macam kering idea jer bro

    ReplyDelete
  8. PUUIIIIII...!!!!

    ReplyDelete
  9. "Ini bangsa Melayu sangat malas dan lembab berfikir. Kuat ponteng dan suka enjoy. Ini Melayu sampai mati pun akan jadi kuli orang asing "

    regards
    Chin Peng

    ReplyDelete
  10. "Itu kalu, bangsa cina banyak bangsat, kuat kencing, tau makan limau mandarin je, Saya mengucapkan Gong Xi Fa Cai"

    Regards
    Rajinikanth

    ReplyDelete
  11. mcm jilaka...wakakakakakaka

    ReplyDelete
  12. hahahaha smart

    ReplyDelete
  13. Mcm rupa pengomen bodoh kita tu, Karim nonok. Wakakak... U mad bro? hahaa...

    ReplyDelete
  14. Ditto; Crazy!!!

    ReplyDelete
  15. nipple terbaek adalah terbaekk

    ReplyDelete
  16. Intro
    Salam satu malaysia pada semua. sebelum ni saya pernah buat blog tapi blog tu lebih kepada luahan perasaan aka online diari. So, sempena semangat nak menjadi seorang yg aktif dan produktif saya mulakan dengan membina blog baru dengan harapan, saya dapat memaksa diri saya menjadi seorang yg rajin membaca buku dan dapat menambahkan ilmu. kemudian dapat berkongsi ilmu yang saya ada dengan orang lain.

    sangat2 tak puas hati. bole syarikat bas ni biarkan penumpang naik bas yg aircond tak service. dah macam ayam panggang kitaorg dalam bus tu. bas yg saya naik tu 2 tingkat. penumpang plak full house. masing2 berpeluh2. saya sampai tanggal tudung sekejap sebab rasa cam nak pengsan dah panas camtu. dah la perjalanan ambil masa 2.30-3 jam sbb jem kat hiway. mmg mencabar sangat2.

    so, kepada pekerja2 transnasional yg terbaca blog saya ni, tolong jgn buat aniaya macam ni lg kat pax.
    Posted 4 weeks ago by gadis karok

    ReplyDelete
  17. KENDERAAN PENGANGKUTAN AWAM
    Keadaan yang akan saya ceritakan sebentar lagi mungkin sudah menjadi kebiasaan kepada penduduk di negeri Sabah. Tapi kepada yang baru datang ke sini mungkin akan merasa janggal dengan situasi-situasi yang sebegini rupa yang berlaku mungkin bukan sahaja di bandar Kota Kinabalu bahkan mungkian juga di bandar-bandar lain di Sabah.

    Apa yang akan saya ceritakan adalah pengalaman sebenar semasa memandu di jalanraya di Kota Kinabalu. Selain daripada kenderaan-kenderaan motosikal, kereta, lori, jentera kecil terdapat lagi beberapa kenderaan awam yang turut beroperasi. Seperti di bandar-bandar lain di seluruh negara, kenderaan awam sangat-sangat diperlukan.

    Jadi yang ingin saya ceritakan di sini bukanlah mengenai jenis kenderaan perkhidmatan awam itu tetapi lebih kepada sikap-sikap para pemandu kenderaan awam tersebut terutamanya pemandu-pemandu bas mini ataupun dipanggil juga perkhidmatan bas berhenti-henti.

    Anda harus berhati-hati apabila memandu berhampiran dengan bas-bas mini ini. Sedikit waktu dahulu pernah saya memandu kereta di lorong sebelah kiri dengan kelajuan yang sederhana. Tiba-tiba sebuah bas mini yang berada di lorong sebelah kanan saya, datang dari arah belakang dan memotong kenderaan saya ke hadapan dan terus mengubah ke laluannya ke lorong sebelah kiri betul-betul di hadapan kereta saya. Saya menjadi kaget dan terkejut sebentar. Mujurlah bas mini tersebut terus mengubah laluannya ke lorong masuk ke sebuah perhentian bas di sebelah depan kiri saya. Rupa-rupanya pemandu bas mini tersebut ingin mengambil penumpang yang berada di perhentian bas tersebut.

    Sebenarnya sikap sebeginilah yang sebenarnya mewujudkan suasana yang membahayakan kepada pemandu-pemandu yang lain yang bergerak seiring dengan kenderaan yang begini. Apalah salah sekiranya pemandu bas mini tersebut mengamalkan Formula DADA di atas jalanraya. Saya kira apabila pemandu bas mini tersebut sudah melihat kelibat ada bakal penumpang yang sedang menunggu di perhentian bas yang jauh di hadapannya maka dia sepatutnya sudah berada di lorong kiri atau menukar lorong ke kiri sekirannya dia memandu di lorong kanan. Apa yang berlaku selalunya mereka memandu dengan laju kerana hendak bersaing dengan pemandu bas mini lain untuk berebut para bakal penumpang mereka yang mungkin berada di perhentian bas yang akan mereka lalui sebentar lagi. Di dalam keadaan memecut ini mereka kurang memastikan pandangan jauh ke hadapan. Mereka memecut di lorong kanan. Apabila mereka terlihat bakal penumpang, jarak mereka dengan perhentian bas sudah terlalu dekat, sedangkan mereka memandu di lorong kanan. Jadi perkara yang mudah untuk mereka mengambil penumpang tersebut adalah dengan mengubah ke lorong kiri dengan sesuka hati nmereka tanpa mengira keselamatan pemandu-pemandu kenderaan yang lain. Pokoknya mereka harus mendapatkan penumpang tersebut.

    Walau bagaimanapun, tidak kesemua pemandu bas mini bersikap semikian rupa. Tetapi disebabkan nila setitik maka rosak susu sebelanga.

    ReplyDelete
  18. terus hilang kedut si al timet malaysia wakakkaka

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails