Tuesday, 14 February 2012

Serius LOL - Video Tentang KFC Yang LULZ


1Malaysia......... jangan rasis!

Thanks @Tekong for the tip



158 comments:

  1. Replies
    1. bodoh....anon 1st yg loser!!!!!
      yg ckp bagos tu pun sama bodo
      puii

      Delete
    2. babi obeeeeeee apsal ko lama x update blog! letih aku tggu first!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
    3. Mak kau itam Anon

      Delete
    4. mak kp negro!!!

      Delete
    5. AAAAhhhhhhhhhhhhhh tidakkkk!!!! aku yg nak 1st tu... kenape korang xkasi aku, aku tgu dari malam td... bila aku tetido je ada kuar post baru!!! kenape! knpe xnk kasi aku nikmat 1st tu sial pnye anon.... dah lah aku kene buang keje awek lari naik moto exsiden! duit dah hbs, tidaKKKKKKKKKK!!

      Delete
    6. kesian kau...g mati eh........

      Delete
    7. bagus 10/10 markah utk anda....sila tunggu hadiah

      Delete
    8. gile malang nasib ko anon... gi la bunuh diri... malang tuh punce dari ko seh...

      Delete
    9. Tahniah! Aku tumpang bangga XD

      Delete
  2. ni hape punya video la hahahahahahha

    ReplyDelete
  3. stakat mende ni aku tgk kt fb lame daa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. abis tu ko igt ko bagos?

      Delete
    2. ko nak berlagak ke ape ko tau dulu...senyap sudah

      Delete
    3. aku nak bgtaw yg obe ni post mende basi la.. mcm ni pn post jugak ke? korang ni sume peminat obefap ke ape haaa????

      Delete
    4. da nengok video nie pon bangge...puih punye anon...

      Delete
    5. obe bukan tuhan nak tau semua benda sebagai orang pertama. bodo punya anon.

      Delete
    6. ramai lagi yg blom tgk. bukan suma orang duk ngadap fb tiap ari tunggu video baru cam ko.. bodo pnya anon.

      mak ko x rasa bangga pn ko da tgk video ni dulu.. lagipn ada kami peduli? wakaka..

      p/s: ce try wat blog tgk ko update benda basi tiap ari.. konpe pastu terjun dari kbmall terus.. aku benci orang bajet bagus

      Delete
    7. abz. ko igt nenek aku kisah.. eh nenek aku ade life sial.. xkisa kot!!

      Delete
    8. mana satu yang mana satuu nih? hahahaha

      Delete
  4. 1st jugak! Pergi matilah nak kata apa. Puih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko bukan first bodo!

      Delete
    2. dey annei..taik pnya pasal pon mau gadoh ka..

      Delete
    3. KORG PERGI BERJUBO TEMPAT LAIN BLEH!

      Delete
    4. ko pun pegi juga!

      Delete
    5. Khuzrin Kamarudin

      -mata juling air
      -rambut sikat tepi
      -bapok
      -bapok
      -bapok

      Delete
    6. Geiboi..cover area ampang dan petaling

      Delete
    7. Khuzrin Kamarudin Noob. Booo...
      Bo panjang boooooo...
      Bo keriting boorrrrr....
      Bo tersumbat bo.. bo.. bo.. bo..
      Mata juling. Wakakaka...

      Hidup anon!

      Delete
    8. khuzrin mtk dirinya dimaki..

      Delete
    9. babi aku bongok!! serius trolololol!!!!! hahahaha,,,

      Delete
    10. khuzrin ko g ckp 1st kat blog gay.. konpem dorang sokong. dasar bapok x sedar diri

      Delete
    11. Khuzrin Kamarudin satu hari sebelum kau lahir pada hari valentine, bapak kau pergi memantat dengan mak kau. disebabkan mereka tak nak sambut valentine yang kapir itu,semasa memantat mereka memakai kondom.tapi malangnya kondom itu bocor dan 9 bulan kemudian, mak kau dapat anak dan bapak kau menamakan dia sbg Khuzrin Kamarudin.

      Delete
    12. muka cam bapok meroyan ada ati nak 1st.. dunia da nak kiamat ke ape?? g terjun lombong a lagi bagus Khuzrin Kamarudin oi

      Delete
    13. eh korang ni. tah baik kutuk pondan camtu.. kasi la pondan jadi 1st. sian kat Khuzrin Kamarudin.. meh sini isap kote aku.. aku kasi ang 1st.. hahahaha

      Delete
    14. konpem ke mak dia kena ngan bapak dia? tgk gaya mcm kena ngan paria je? tgk muka ada gaya camtu.. kulit itam rambut sikat tepi cam bapok pas kena sula..

      Delete
  5. Apapun, bahasa mencerminkan bangsa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cermin laa diri sndiri dulu!

      Delete
    2. betul betul betul

      Delete
    3. Betul; fap..betul; fap..betul; fap..

      Delete
    4. Jika anda Anon sejari, jgn kita kacau wanita ini. Dia bertudung, cahaya mukanya cerah. Jgn kacau dia. Bawah tu ada lilyana. Jom ke situ, scroll mouse anda ke bawah & mulakan operasi.

      Delete
    5. betul tu saayang..adik maniss

      Delete
    6. Saya bukan 'Anon sejari', sebab jari saya ada sepuluh..serius FAIL! haha

      Delete
    7. anon sejari yg sengal typo mcm obefat gak..

      Delete
    8. Typo la pula. "Sejati", bkn sejari. Ni obefat punya penyakit la ni. Kalo aku jd gemuk psl penyakit ko ni obe, jaga ko.

      Delete
    9. buka la tudung tu,org zaman sekarang mana ada pakai tudung ketinggalan zaman la u ni.nampak rambut sexy boleh gosok2 kat kemaluan i.

      Delete
    10. ^ memalukan org sanggap...

      Delete
  6. hahahaha... sy nak kfc tk nak kene pukul, hahahaha

    ReplyDelete
  7. babi r anon sume nih pukiwak nokharoom babi jantan bia la budak kfc tu dorg ade skill per ..

    ReplyDelete
  8. cilake betul la.. beli ayam sambil tengok awek kfc senyum...FAPFAPFAP

    ReplyDelete
  9. Apasal aku anon jugak nih?

    ReplyDelete
  10. kenapa kaki aku ada bulu lak ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. ptut laa ayam xde bulu..ko amik bulu die

      Delete
  11. Replies
    1. ape yg nice? tggl la no fon. kami nk bkenalan

      Delete
    2. haa tinggal sekali dengan adres pesbuk.. kot jadi buleh valentine malam ni!

      Delete
    3. shemale alert!!!

      Delete
    4. lilyana, aku cintakan kamu ibarat manusia cintakan kekasihnya, oh lilyana tolonglah terimalah aku seadanya.
      yang benar,
      KUNALEN (bkn nama sebenar)

      Delete
    5. anon mulia..anon mulia..anon mulia..ckp ah ko nak makan sorg..xpyh lah mcmtu.syuh g main jauh2.oh lilyana...come to papa.

      Delete
    6. lilyana kena kenduri ke malam ni?

      Delete
    7. lilyana, awak buat tak double penetration?

      Delete
    8. liyana..awk menonggeng..saya masukkan batang dalam pepet awk dari belakang ok?

      tak pun liyana awk isap batang saya ok?

      tak pun liyana saya baring awk duduk atas batang saya ok?

      tak pun liyana saya kat atas awk kat bawah ok?

      tak pun liyana awk baring mengereng saya masuk batang dalam pantat awk dari tepi ok?

      tak pun liyana saya berdiri dukung awk sambil batang saya dalam pepet awk ok?

      tak pun liyana awk hisap batang saya sampai saya pancut mani dalam mulut awk ok?

      ok tak liyana?

      Delete
    9. prof.albert einstein (PHD)14 February 2012 at 15:58

      aku akan explain buat presentation tentang nama skill tu anon 11.48 pay attention please class especially u liana.
      1 skill doggy
      2 namanya oral seks
      3 namanya skill cowgirl
      4 main cara uztaz dan org alim
      5 something karma sutra shit
      6 untuk org kuat terutamanya pekerja badan beruniform
      7 namnya cumshot

      Delete
    10. OK prof. i may add 1 of that position number 5 in which u called something karma sutra shit".
      it is called "pukul serong"
      well sharing is caring.
      LOL

      Delete
  12. ingin ku pancut air mani ku ke pantat mu lilyana :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodoh anon 07:57 ni....
      dia ni mana ada pantat!
      anal je terus!

      Delete
    2. bodoh anon 08:11 ni....
      g mampos ah mke ko! sebok pehal, blah2

      Delete
    3. ntah bodo nye anon! ko yang xda konek pakai anon pehal..eh aku..demn!

      Delete
    4. haha..anon kena troll dgn lilyana shemale..

      Delete
  13. awwek tembam tu jilat best!

    ReplyDelete
  14. bahasa menunjukkan kebodohan korang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka bersuka ria saja...janganlah serius walaupun ini blog serius.

      Delete
    2. ko kalo tak tulis apa2 pun memang dah nampak bodo. apatah lagi kalo berbahasa.

      Delete
    3. that is why,mnunjukkan korang semua x skola...

      Delete
    4. Butoh pak ang mr x

      Delete
  15. last. sape komen bawah aku nih die babi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape komen atas aku ni dia anak babi.

      Delete
    2. Dua dua ni memang babi hutan dgn babi bandar

      Delete
    3. dan kau adalah babi ternakan.

      Delete
    4. ko pulak babi tunggal..

      Delete
  16. pertamax
    keduax
    ketigax
    keempax
    kelimax
    keenax
    ketujax
    kelapax
    kesembilax
    kesepulax

    ReplyDelete
  17. bye blog obe..trpaksela aku remove blog ko dr bookmark page..sakit kepala tengok anon yg bodo alang nih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. takde sape pun paksa ko masuk blog ni. bye

      Delete
    2. woi abu ko ni abu(aku budak bawah umur),atau abu (aku budak bulu pubik) atau abu (asalkan bukan umno)?..

      yg ko nk wat ayat pasrah,konon obefat simpati lalu banned komen cik anon2 sume?..gitu ke harapan ko budak bulu pubik?..

      ko sakit pala sebab dah lame air bertakung, g toilet pukul adik betul2..

      Delete
    3. remove la kimak,ada kami anon kisah gi bunuh diri,jgn lupa bunuh mak dgn bapa ko sekali sebab lahirkan anak bodoh macam ko.

      Delete
    4. ganas nya anon ni.semua bad boy. apa la abu setan ni.sien nya nak perhatian.buu sien nya,buuuu anak babi manja...buu..nak kan perhatian dari obe fatfuck

      Delete
    5. anon 11:01 apa ko merepek lembu.mcm bodo ayat kau.nak reject pun betul2 lah.kaw2 punya reject! ni macam ayat budak sekolah je.ko pn blah skali xpyh pakai anon

      Delete
    6. tp dalam otak aku xboleh remove blogserius..haih..

      Delete
    7. eh baru aku prasan..bila sebut je anon bodo..smua anon serang..boleh tarik publisiti ni!

      Delete
    8. publisiti pepek mak engko terburai

      Delete
    9. ishhh..tak baik cakap pasal pepek2 mak ko ni..sebutla faraj..cthnya: faraj mak ko..kan sedap bunyi..

      Delete
    10. cam bodo nk tarik simpati pastu pulisiti murahan. bek ko bogel kat plaza masalam. terus masuk paper kosmo esok..

      Delete
    11. oo..org shah alam ea awak ni?..sedap name..

      Delete
    12. apehal lah kau ni...bila org kutuk kau marah..lepasni kau tgok entri je xpyh nak komen..

      Delete
    13. mane ade aku marah..cube ko bace betol2 dengan hati yg tenang..haha

      Delete
    14. anon dan aku bongok suda kalah kepada abu(aku x terlibat dlm pergaduhan di atas)
      facepalm dr semua ahli anon...memalukan

      Delete
    15. kalah apa..menang dapat jubo kau ke
      xpyah lah abu..
      ye..memang kau bongok..bagus mengaku

      Delete
    16. wahai anon2 suma..sedar lah bahawa diri anda suma sudah ditroll oleh budak abu neh..

      Delete
  18. cikgu suke main bola..hari hari cikgu main bola..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cikgu suke main telo..hari hari cikgu main telo..

      Delete
  19. Replies
    1. ko memang bod#h pon..lol

      Delete
  20. semua kegilaan anon ni berpunca dari obe juga siapa suruh dia disable anon pastu enable semula,baru anon tau nikmatnya jadi anon,manusia takkan rasa bersyukur selagi nikmat keyukuran itu x ditarik..

    sama la macam aku dulu ada perempuan suka aku, aku hemtam cipap dia ,main puas2 pau duit dia lepas tu kasi tinggal,sekarang bila aku sunyi dan horny rasa menyeal pula,tinggalkan cipap free.terpaksa la aku melancap sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hentam la cipap kakak lu.....

      Delete
    2. obefat kan dah bagi fakta pasal plastic surgery. Buang kote ko tu install burit baru. ko bukan stakat dpt merasa cipap free, kau siap ade cipap sdiri lg..best kn

      Delete
  21. Video tang apa..aku pun tak faham..

    ReplyDelete
  22. hahahahahahaha,, bagus2..aku lebih suka baca ruangan komen dari posting obe..serius best sial..hahahaha.. hilang tensen aku.. kipidap..wakakakakaka...

    ReplyDelete
  23. Seindah tiada lagi kau ku ingatkan
    Sayang kau hilang
    Menanti biar sampai akhir hayat ku di dunia ini
    Kau tahu bertapa ku sayang padamu
    Hanya bidadari sebagai ganti
    Hanya takdir menentukan ia
    Oh belaian jiwa
    Oh angin, sampaikan lagu ku padanya
    yang sedih pilu
    Terimalah lagu ku jadi teman hidup mu
    Untuk selamanya
    Kau tahu bertapa ku sayang padamu
    Hanya bidadari sebagai ganti
    Hanya takdir
    Menentukan ia
    Oh belaian jiwa

    ReplyDelete
  24. sy seorg gadis sunti.
    sape nk beromen ngan sy

    ReplyDelete
  25. KAPITALIS ialah orang yg berkuasa menentukan kedudukan kewangan sesebuah negara. PRESIDEN USA ialah orang yang ada kerusi. untuk pastikan AMERIKA terus berkembang dengan keuntungan dan pelaburan dari negara luar, PRESIDEN terpaksa ikut kehendak KAPITALIS walaupun kadang2 kehendak PRESIDEN dan KAPITALIS tak selari. demi untuk pastikan PELABURAN kekal dan AMERIKA maju. kalo PRESIDEN takmau dengar cakap KAPITALIS, nanti KAPITALIS akan cari PELABURAN di negara lain.

    presiden usa : obe
    kapitalis : anon
    pelaburan : duit iklan
    amerika : blogserius

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ingat senang2 obe nak hapuskan anon kat blog ni?

      Delete
    2. penganalisis ekonomi14 February 2012 at 17:06

      ni yng aku suka,ada gak org yang memahami,tanpa korporat kapitalis, ingat duit boleh masuk negara blogserius ke,jgn sampai anon pulaukan blog ni..cuba la hapuskan sistem kapitalis,negara ni akan miskin,i dare u mr presiden,i double dare u mahfucker.

      Delete
  26. oit....maaf obe, gua nak jadi blogger mcm lu....hahaha...

    www.yohoowe.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. obe ni bak bintang satu dlm seribu.. ko tak layak jadi cam obe..

      xyah nk carik publisit murahan blog ko kat blog orang la.. memalukan je

      Delete
    2. a'ah.. walaupon obe tu gemuk, aku selalu fap tgk muka dia.. serius kasi gua stim.. love u obe

      Delete
    3. obe wannabe? fukkenlol la weh

      Delete
  27. tolong jangan merapu.Ada masalah yg lebih besar dalam video tu. sebab Kawasan Tanam Semula Kali Kedua (TS2) tanaman getah yang telah ditanam semula kali ketiga (TS3) bagi tempoh 1992 hingga akhir 1999 berjumlah 504 hektar dimiliki oleh 409 orang pekebun kecil. Jenis tanaman getah, kelapa sawit dan buah-buahan bukan jenis limau menjadi pilihan pekebun kecil.
    sila beri perhatian,dan sebarkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape ko merepek ni shaitonn..

      Delete
  28. BAGUSSSSSSS, 1MALAYSIA,,, sapa2 yg PREJUDIS mesti loser

    ReplyDelete
  29. Buka blogserius semata-mata nak baca komen2 anon...

    ReplyDelete
  30. magen itu magen dok
    magendang
    magendut
    bahlol!!!!!!!!!!!
    ?

    ReplyDelete
  31. Awek KFC tu boleh buat modal fap fap fap

    ReplyDelete
  32. sape anon kat sini, anggap kepala dia kena tendang ngan aku.. sila rasakan kesakitan tersebut sekarang! ini arahan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua ni gila..

      Delete
    2. ini anon paling bodoh.....xde sivik punya olang

      Delete
  33. Kentuck Fuck Chicken...............babibabibabibabibabibabi

    ReplyDelete
  34. anon.... i lap u.

    ReplyDelete
  35. this is how malay behave. so sad!!!

    ReplyDelete
  36. pebenda tak kelakar pun.

    ReplyDelete
  37. daripada awak semua bergaduh lebih baik awak semua temankan alia bincangkan topik ini:: Kenapa orang lelaki egonya kuat?

    okay. alia bagi masa korang berfikir untuk bincangkan topik ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab pempuan bodoh,nak juga kita hentam pantat dia time berhubungan seks,mana ada lelaki suka main pantat penat la sial,kena hisap kote sukalah.understand jgn tanya soalan merepek lagi.

      Delete
  38. aku like semua komen di atas . hahaha

    ReplyDelete
  39. another babi menyindir kfc ke haper ni...

    ReplyDelete
  40. HARI BAIKKU PEKERJAAN LPOH MALAYSIA

    TESTIMONI PADA BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN UNTUK MEMBELI RUMAH DARIPADA SYARIKAT PINJAMAN YANG TERSEBUT DAN KESALAHAN DIPERLUKAN firma pinjaman Albaker. Saya SANGAT SANGATKAN HARI INI DAN ALLAH ALLAH.
    ,
    Nama saya Abdullah Saya dari bandar Kuching saya telah mencari syarikat pinjaman tulen selama 5 bulan yang lalu, untuk membeli sebuah rumah
    semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya
    Pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa balasan, semuanya
    harapan saya hilang, saya keliru dan kecewa, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
    kawan, saya beritahu dia semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, itu
    Dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan apa-apa jumlah pinjaman
    diperlukan oleh saya dengan kadar bunga yang sangat rendah sebesar 2%, dia baru saja mendapat
    pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon pinjaman, saya lakukan
    sama seperti dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka di E-mel: (albakerloanfirm@gmail.com) saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
    kejutan besar saya mendapat pinjaman dalam masa 24 jam, saya tidak percaya,
    Saya gembira dan kaya lagi dan saya berterima kasih kepada Allah bahawa pinjaman itu
    syarikat-syarikat seperti ini masih wujud semasa penipuan ini di seluruh tempat,
    sila saya nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi
    (albakerloanfirm@gmail.com) mereka tidak akan gagal, dan
    hidup anda akan berubah seperti yang dilakukan oleh saya. Seketika hubungi (albakerloanfirm@gmail.com) hari ini dan dapatkan pinjaman anda dari mereka, Tuhan memberkati firma pinjaman Albaker untuk menawarkan pinjaman tulen mereka.
     Pastikan anda menghubungi firma pinjaman Albaker untuk pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya dari syarikat ini tanpa tekanan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails