Monday, 30 January 2012

Serius Cool - Sekitar Hari Republik Ke 63 India (13 Gambar)


Yeah!!

26 Januari yang lalu ialah sambutan Hari Republik ke 63 India. Seperti di Malaysia, di India juga ada perarakan besar-besaran sempena hari kemerdekaan ini. Mari lihat bagaimana Indian do it. So far aku sangat impressed dengan gaya akrobatik SUPERMAN berganda mereka. Rempits, please copy this!







Laporan asal Guardian

23 comments:

  1. lol, our local mat rempits should feel ashamed.

    ReplyDelete
  2. Obe, saya rasa mat rempit di Malaysia boleh di rekrut menjadi angkatan tentera askar *rempit* di raja malaysia...

    ReplyDelete
  3. muka india macam cina pun ada

    ReplyDelete
  4. yg muka xcm cina 2 mesti yg dr sempadan kashmir nepal sana

    ReplyDelete
  5. gila la pembarisan tahap nih...

    ReplyDelete
  6. awek delhi yang colourful..

    ReplyDelete
  7. Picture last tu BAPOK ka?? Ka mata aku spero??

    ReplyDelete
  8. dey..... sattam podadey... siap ada sayap tooo....

    ReplyDelete
  9. awat pic 4 tue cam org bersengama atas motor.. palat gay..

    ReplyDelete
  10. pui

    pic 9

    nice tight ass.theres ain't no shit nigga.talk to ma hand yo!

    ReplyDelete
  11. Jgn mat rempit malaysia tiru aksi nih pulak sudah..

    ReplyDelete
  12. rempit dia lagi hebat dari rempit Malaysia. lol.

    Blogyangbetul.blogspot.com
    (come and see my blog too)

    ReplyDelete
  13. gila skillful betul dia rempit..mat-mat rempit kat sini xrasa tercabar ka?

    ReplyDelete
  14. kat malaysia ada lah pentunjukan Tatoo.....

    ReplyDelete
  15. askar durga dari nepal pun ada

    ReplyDelete
  16. yg aksi motor tue aku rasa aku pun boleh train..tapi camne dorang nak naik atas tue dgn turun dgn selamat tue yg aku pelik...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails