Wednesday 11 January 2012

Serius Sadis - Manusia Umpama Anjing Di Hong Kong (9 Gambar)


Sadness

Semalam aku paparkan hotel Raffles Makkah Palace yang cukup mewah, Purata harga untuk duduk semalam di hotel 5 bintang bersebelahan Masjidil Haram ini ialah RM3999. Hari ini mari kita tengok the other side of the coin. The life of everyday people who can't even afford a house they have to live in what are essentially kandang anjing. Di Mongkok, Hong Kong mereka yang tidak berada menyewa "sankar anjing" sebagai tempat tinggal. Walaupun kecil sewa sebulan untuk setiap sangkar ialah USD200. Didalam sebuah apartment, 20 sangkar sebesar 4x2 1/2 kaki boleh disumbatkan pada satu-satu masa. Untuk memaksimakan keuntungan tuan rumah tidak menyediakan kawasan dapur dan para penyewa terpaksa berbelanja lebih untuk makan di luar. Keadaan hidup yang dhaif ini amat mengejutkan kerana kotararaya Hong Kong memang terkenal dengan kemewahannya. Tahukah adan terdapat lebih bayak kedari Louis Vuitton di Hong Kong dari bandaraya Paris? Rich people wasting their money on luxury while the poor live in squallid condition.

This is really menginsafkan. Saya tak akan komplen rumah yang saya beli bersama isteri hanya 900 kaki persegi. We are poor newlyweds but at least the two of us won't have to live in DOG CAGES. I hope the world can be a better place for our kids when we have one because it is really sad to see fellow human being living like this.

Saya berterima kasih kepada kerajan Barisan Nasional kerana berkat hak istemewa orang melayu rumah dapat diskain 15% dan rumah dapay dibeli oleh Meleis seprerti saya. Hidup Dato Seri 1Najib yang mempunyai kepimpinan adil dan memennuhi segala kriteria seorang khalfah yang bagus. Dulu kini selamanya UMNO. Keris Keris Keris oi oi oi






Laporan asal Daily Mail

92 comments:

  1. 2nd ensem guy playing dingdongball

    ReplyDelete
  2. uish lantai illuminati

    ReplyDelete
  3. ini smua slh chan ho nam

    ReplyDelete
  4. aku dpt bayangkan cmna bau dlm kondo 2

    ReplyDelete
  5. smell like a shiat

    ReplyDelete
  6. sedih gila....negara nak maju...
    kebajikan rakyat out...
    perrrggghhhhh....
    sadis tol...
    pic yg perempuan n anak dia...
    sedey tue...

    ReplyDelete
  7. ....sudah2 la tu dgn sarcasm ko obe....

    ReplyDelete
  8. "Tahukah adan terdapat lebih bayak kedari Louis Vuitton di Hong Kong"

    shukor adan???obe post sambil berak

    ReplyDelete
  9. kesian org hong kong kena tgl dalam sangkar anjing..tu la sape x suruh undi barisan nasional, nape x dipilih isteri rosmah, najib razak sbg pm korang..padan muka korang kena tgl dlm sangkar anjing!!!..

    lepas ni pakat ramai2 org hong kong undi umno, undo barisan nasional, isyaAllah kemakmuran pasti menjelma..dengan kite undi umno aka barisan nasional, bkn stakat manusia je malah lembu2 pun dpt tinggal di kondo kat bangsar..malah ade lembu yg tgl di kondo di singapura..see?..pndai x umno memerintah?..

    long live rosmah!!!

    long live rosmah!!!

    long live rosmah!!!

    ReplyDelete
  10. hong kong adalah cina, cina adalah hong kong. jika anda pernah dengar khalifah cina malaysia cakap mereka akan jaga orang miskin. mereka percaya kepada membantu golongan miskin sambil bergambar foto dengan penarik beca dan memegang not 10 warna merah dua keping. tanyalah diri sendiri ini gimik atau apa? 20 ringgit bagi dekat penarik beca pun nak bergambar depan wartawan. cina tetap cina, hong kong atau pun malaysia.

    ReplyDelete
  11. congratz obe; semoga bahagia ke anak cucu.

    ReplyDelete
  12. patut derang beli monkey cage dowh.. luas sket..

    ReplyDelete
  13. time kasih kepada "PM" kite yg amat dikasihi iaitu DSAI.. kerana beliaulah kite rakyat malaysia hidup aman damai,kaya raya dan bebas berseks.. sayang sgt kat "PM" kite..

    ReplyDelete
  14. subhanallah... kita patut bersyukur sebab kita tak senasib dgn mereka....

    ReplyDelete
  15. hong kong sejuk maaa.. dok sempit2 mcm tu pong masih ok compare kalu org mesia jd cenggitu.. barang mahei nk mampuih air mineral 500ml = 12hengget kita...org2 tua tu banyak keje kat mcd... kesimpulanya kalu jd org tak kaya dok mana pong tak besh even malaysia.

    mesia lagiiiiiiiiiiiii kaya, rakyat lagiiiiiiiiiiii prosperous kalu negara di takbir dengan baik..itu pasal la org benci BN.. salah urus TADBIR org bodoh jer yg tak nampak benda neh

    ReplyDelete
  16. baik sokong shahrizat wei. ada harapan kita semua dok penthouse at least, kalau tak pun dok banglo. condo mewah lembu dah conquer.

    ReplyDelete
  17. toilet sure tak jadi masalah sangat sebab orang cina bukan suka mandi

    ReplyDelete
  18. Yeaaahhh..compare kan mekah dengan hongkong,bandingkan hotel Islam dengan sangkar anjing!!!!yeah..puji najib,ambik bantuan kerajaan dan sindir kerajaan!!!!


    Anjing punya blog,kalau jumpa obe ni tepi jalan pukul je,jangan banyak pk,kalau nampak kereta saga anjing ni,sila baling batu

    ReplyDelete
  19. anon 13:48 - butthurt!!!

    Raffles hotel Islam? *facepalm*

    ReplyDelete
  20. butthurt detected. hahaha. seriously what do you mean by hotel islam??? ada hotel tu tulis islamic raffles palace of makkah? ada? obe just ckp ada org boleh byr up to RM3999 to live in such cool place compare to the people who had to live 4x2 1/2 feet sq for USD200. supposedly they deserve better for that USD200. at least not in a cage.

    ReplyDelete
  21. Macam pod dalam Deus Ex Human Revolution dah... but of course 1000x more daif

    ReplyDelete
  22. I see butthurt people there..yeah the BN people i think..maybe..LOL.

    I like the sarcasm...

    ReplyDelete
  23. Do they really think of profit rather than humanity? As long as you can sleep in it is it okay? Or are they really that desperate?

    ReplyDelete
  24. Pru 13 jangan undi cina, jangan bagi mereka jadi ahli pemerintah, hapuskana jawatan tinggi orang cina di Malaysia

    ReplyDelete
  25. Mcm mana calon cina tak menang, org melayu malas nak daftar pengundi. Bygkan kat penang, penduduk melayu dari ramai dari cina. Tapi pengundi cina lagi ramai dari pengundi melayu..

    ReplyDelete
  26. shu qi spotted.

    ko ptt duk sni obe.rasa sndri susah.ni duk umah besarkan perut.dh lah gemok. gendut. mkn pn opah blanja.

    ReplyDelete
  27. ObeFat nak kene Lambung11 January 2012 at 15:02

    masih tak insaf2 jugak melayu bodoh...tu la kalu dah gemok tu yg tak tahu bersyukur...hidup la dgn terus menerus ngan mengeluh...patut la hidup melayu bodoh selalu sempit dari dulu sampai sekrang sbb melayu bodoh asyik megeluh je...hargghh puihhh...sial laaa...

    p/s: mesti ade melayu bodoh butthurt dgn comment ni...hahahaha

    ReplyDelete
  28. umpama anjing? bukan mmg anjing ke?

    ReplyDelete
  29. aku masih beruntung duduk di MALAYSIA

    ReplyDelete
  30. Pukimak Anon 14.54

    Apa ko tahu statistik penduduk Penang skang hah... Cina lagi ramai dari Melayu, Melayu yng tk mampu beli rumah dengan devoloper Cina suma pindah randah dok Kulim la, Alor Setar la, Seberang Perai laa, merata lagi...

    Ni suma pasal babi cina beli tanah org Melayu, buat perumahan, jual mahal kat org Melayu, kat kaum babi depa jual murah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan kerana babi cina beli tanah orang melayu la Bodoh! tapi kerana orang melayu pulau pinang yang bodoh ada tanah jual pada orang cina. kerana apa? kerana orang melayu gelap mata dengan duit. bila dapat duit kaya sekejap jer last2 anak cucu merempat kat negeri sendiri. Itulah orang melayu, suka salahkan orang lain tanpa sedar kesalahan sendiri. Kenapa Pulau Pinang jadi negeri pembangkang, sebab orang melayu bodoh disogok dengan kuasa dan duit. Diperintah pembangkang ke BN ker sama saja. Sesiapa saja jadi pemerintah di PPg semua jaga perut sendiri.

      Delete
    2. MELAYU = salah kaum sendiri lagi mau menyalak kat kaum lain..bodoh!! bak kate karam sing waliya "ibarat jari terkepit pintu,lembu yg dibunuh pasal RAGE" hahaha

      Delete
  31. anon racist boleh pergi mati..dunia tidak memerlukan anda..sila pergi mampos..naik jambatn penang then terjun..okbai!

    ReplyDelete
  32. Kepada pengomen-pengomen yang butthurt tu boleh laa pergi jumpa Dato Seri 1Najib cakap bontot anda sakit lepas kena troll dan mengaku anda diliwat secara maya. Nanti boleh laa anda menikmati biasiswa dan bantuan kewangan 1Malaysia. Heh heh heh....

    ReplyDelete
  33. anon 14:36 said:-
    "Pru 13 jangan undi cina, jangan bagi mereka jadi ahli pemerintah, hapuskana jawatan tinggi orang cina di Malaysia"
    - org komen, kita pun gatai nak komen...buat malu!!!!!!

    ReplyDelete
  34. woi!!! jgn la kutuk rosmah. dia kan babyFace..

    ReplyDelete
  35. kenape sume mesti nak gado2 pasal politik ? just berSYUKUR dgn what we achieve until this day dah la .. ape korg ingat rahsuah akan hilang kalo parti lain memerintah? bg la bnyk mane hujah sekalipon .. zero jawapan die .. bg org yg bebas politik aku bole nampak baik buruk politik skrng .. BN dah berpengalaman .. PENGALAMAN 2 yg penting sbnrnye dlm mentadbir negare .. rahsuah ? then biar la dorg yg tanggung dosa diseksa kat akhirat nnti .. ape bg hak same rate kat sume kaum tuh bagus sgt? yg ni pon kene kaji balik .. jgn tgok dr sudut poslitik tgok la dr sudut mase depan anak2 kite nnti .. sori for kaum lain selain melayu .. aku bukan racist cume nak tunjjukkan hakikat .. ape korg ingat kalo tukar pemerintah negarA bole jd lebih baik tibe2 xmakan mase? pikirkan lah .. dah bg peluang pon xleh nak buktikan bole memerintah nak wat camne agi ni? aku xnak negare kesayangan aku jd hancur .. bg korg yg xrase mmg sng je cakap .. aku ni menetap kat tgganu aku taw la .. beza sebelom kerejaan tadbir masalah sampah pon xleh settle sebb ape? sbb xde pengalaman .. xyah la aibkan org kan .. yg len 2 aku xyah sebot pon xpe .. aku cume hormat dgn pengalaman yg pentadbir skang ade .. usha2 yg dorg wat dlu sampai skang kite gune tapi kite xnampak .. mmg dorg bkn baik sgt pon sekurang2nye diorang dah pasti bole memimpin drpd kite bg peluang kat yg belom tentu bole memimpin korg nak harapkan org camni tadbir ngre? baru bg yg kecil dah xmampu nak bg satu negare .. wowowowow ape2 pon bukak minda la rakyat malaysia .. aku sokong sume tapi tolong la pikir pasal bende ni .. aku bebas politik harap maklum ... aku xsokong mane2 sori .. assalamualaikum ...

    ReplyDelete
  36. gua p hk ok ja pon..mna da air 12 rggt penipu benor gua bli 600 ml baru 2.40..brg mahal tp still ble bli..mcm kl ja..

    ReplyDelete
  37. thx obe 4 the info,, ini serius sadis..

    ReplyDelete
  38. Obe,aku nk berak11 January 2012 at 16:46

    melayu sendiri xsedar diri, jual tanah untuk dpt duit segera. beli kereta mewah. bukan duit tu nk invest kasi banyak. jual kt bangsa asing. lpas tu merungut knp bangsa asing lg kaya dari melayu. brape byk harta pusaka kene gadai, makbapak penat cari tanah, anak cucu senang2 gadaikan.anak bangsa asing fight majukan diri sndiri, anak melayu lepak merempit buto nokarom! FIND A JOB, GET A BETTER LIFE LAA

    ReplyDelete
  39. ade 2 org dalam dunia:

    1)idealist-orang yg mengatakan dunia ni patot mcm ni...mcm tu...bla..bla..bla..bebas rasuah..bla..bla...kesaksamaan...bla...bla..anti kroni...islamic...bla...bla
    -tapi lg banyak bercakap dari BUAT KERJA...

    2)realist-orang yg BUAT KERJA DARI BANYAK CKP...cuba seimbangkan apa yang ada antara kaum supaya KEAMANAN LEBIH TERJAMIN...dan tak jadi huru hara kelak...walaupun terpaksa mengorbankan sesetengah perkara tp damage control is very important dari berapi2 berucap dgn damage control yg lebih teruk natijahnya...

    ReplyDelete
  40. Semua yang bagi komen adalah bongok....termasuk aku
    FA

    ReplyDelete
  41. babeng!!!! sape2 nak komen panjang2 pegi jadi blogger cam obe la syiaaalll!!! buat nyemak mata baca komen yg panjang...dah la tak kelakar..babeng tul!!!

    ReplyDelete
  42. ni la jadi kalo puak2 cina jadi pemerintah

    ReplyDelete
  43. ahhh kesian tgk ahmoi tu...mau kah dia ikut aku tinggal d melesia? ;-)

    ReplyDelete
  44. Ku sedar ku tak seberapa
    Jika dibanding mereka
    Yang jauh lebih megah dari diri ini

    Apa yang mampu ku berhias
    Hanyalah hati yang ikhlas
    Terpendam simpan untuk dia yang sudi

    Mencintai aku dengan seadanya
    Mencintai aku bukan kerana rupa
    Dalam waktu sedu
    Dalam waktu hiba
    Ku harapkan dia rela

    Mencintai aku dengan seadanya
    Sanggup menerima insan tak sempurna
    Atau mungkin cinta sebegitu hanya
    Kisah dongeng saja

    Belum pernah ku merasakan
    Dipeluk dalam dakapan
    Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

    Sanubariku memerlukan
    Kehadiran seorang teman
    Tulus mencurah kasih sepenuh hati

    Mencintai aku dengan seadanya
    Mencintai aku bukan kerana rupa
    Dalam waktu sedu
    Dalam waktu hiba
    Ku harapkan dia rela

    Mencintai aku dengan seadanya
    Sanggup menerima insan tak sempurna
    Atau mungkin cinta sebegitu hanya
    Kisah dongeng saja

    ReplyDelete
  45. Cina kat malaysia patut bersyukur, kalau tidak setengah cina kat Malaysia dh jadi manusia anjing mcm kat Hong kong. Fuck cina, tapi bkn semua la babi. Ade yg ok, ade yg tak. mcm melayu juga, Sama mcm keling. Love MALAYSIA, HIDUP BN. So what sial sundal?? :D

    ReplyDelete
  46. Yeah,lets troll out!

    ReplyDelete
  47. Masalah ni bukan puncanya Melayu. Bukan juga Cina. Dan definitely bukan Raffles Palace, Illuminati ataupun obesity.

    Ini berpunca dari negara yang korup.

    Bangsa yang berak tak cebok sekalipun (jangan sempit akal, mat saleh pun berak tak cebok), kalau tak korup, boleh hidup aman damai.

    ReplyDelete
  48. moral of the story..mata sepet mana2 diorg kene humban pun akan wat harga umah mahal berlipat ganda..da ada proof ini cthnya..

    ReplyDelete
  49. GADUHHHHHHHHHHHHH JEEEE...korang XNAK PIKIR KE CAMNE ORANG2 dalam sangkar tu buat seks??

    ReplyDelete
  50. kesiannya.. sedih saya tgok.. org tua lagi tu..

    ReplyDelete
  51. stupid obe. kau ingat boleh dapat ke 15% senang2 kuota bumi. Ramai lagi yang tak faham. buduh nak mampos.

    ReplyDelete
  52. obe dan rakan2 pakatanfags tak habis2 mencemuh najip dan rosma. kalau betul engkorang islam, at least bersyukur pada tuhan kamu yang kamu duduk di bumi yang aman dan mewah. jahat2 mereka pun kamu suma dapat gak hidop senang, makan pakai cukup.naik je anwar besok, kita suma jadi najis palat, merempat dan biol. tak caya? mark my words

    ReplyDelete
  53. dan dtg lah si anjing berkata
    'bsykur la korang dok mesia cuba compare condition dgn china terok gila kan.sedar la diri smpai bila nak kutuk kerajaan hdup pon harap bantuan kerajaan'

    btuh btoi mmg smpai kiamat negara kita xkan maju sbb dok compare dgn keadaan ni sedar la duit bantuan kerajaan tu hasil dr rakyat gak.bodoh
    -anoninomeos

    ReplyDelete
  54. the awkward moments when condemning political comments for this post are mostly from anon.

    yet in other post u got your own id. well, go get some balls!

    ReplyDelete
  55. STARVING!!!

    I'LL KILL NUAR FOR A LARGE SET OF BIG Mc

    - PM WANNABE GAY BOY LOVING MUTHA FUKKA

    ReplyDelete
  56. @jenamaX...

    pengalaman memang banyak mengajar cara mentadbir, cara nak jadi ketua yang baik...

    tapi why not bagi kepada pemerintahan baru, tgk apa yang diorang boleh buat.kalau x puas hati, next election cuba la bagi kat BN balik.

    belum apa-apa dah x yakin.apadaaaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. masih nk bg peluang ker?? just tgk jerla apa yg dh berlaku pd negeri2 yg dprintahkan oleh pmbngkang... masih ramai yg fakir miskin n xde rumah! kerana apa??? krn simpan duit yg kerajaan pusat bg... lepastue duk heboh sana sini kerajaan mampu jimat berjuta2! di negeri selangor skang pun dh krisis air.. knp?? cz nk jimat kan duit dan biar rakyat susah.. n esok lusa ckp kerajaan pusat yg salah! pulau pinang skang dh jd negeri cina?? kern papa?? krn pembangkang yg pegang... universiti kedah kena cukai berjuta2... kerana apa?? kern kat situ pembangkang nk buat duit.. sdgkan ramai anak melayu dlm univsiti tue yg anak org susah... so.. jgn butakan kepala otak n hati...!!

      Delete
    2. yeke??
      kau ni byk sgt tgk tv3..
      sbb tu la otak tak berkembang..
      semua sbb najib kau tu..
      negara demokrasi konon..
      mcm komunis ade la..
      pyonyang lg ok aku rse dari najib ni..

      Delete
  57. jenameX: butuh ko

    ReplyDelete
  58. brader bukit bintang12 January 2012 at 10:17

    Gua rela negara gua x maju asalkan gua boleh hidup ngan selesa. tiada merempat. tiada butthurt tgk org2 kaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy sokong anda! dgn apa yg dinaikmati skang kita just perlu jg ja... xperlu nk buat huru hara...

      Delete
  59. saya obe

    saya suka melakukan provokasi kepada golongan Muslim dan saya adalah seorang Atheist,saya tidak berani mengaku bahawa saya adalah Atheist kerana kebanyakkan mereka yang membaca blog ini adalah Melayu Muslim,dan kemungkinan untuk blog saya di boikot sekiranya saya mengaku saya adalah Atheist adalah tinggi,jadi saya menyajikan wanita separuh telanjang,provokasi agama,dan juga sindiran kepada kerajaan kerana golongan homo pihak pembangkang juga adalah peminat tegar blog ini kerana saya suka mengutuk Rosmah dan Najib,saya juga akan mengejikan hak orang Melayu walaupun saya sendiri menikmati pinjaman perumahan dan juga pinjaman pelajaran selaku Bumiputra.

    saya juga suka menghantar subliminal mesej seoalah-olah saya adalah seorang yang amat "deep" dan akan menhantar post mengenai teknologi dan gadget kerana Bitches love gadget.

    saya juga berasa amat yakin dan bangga kerana walaupun berkali2 mengutuk perkida dan adik beradik nya,masih tidak ada sesiapa yang berani untuk mencari saya mahupun berdepan dengan saya,kerana Melayu Muslim telah pun saya berikan gelaran "MELEIS".

    walaupun saya membuat post ini masih ada yang akan mempertahankan saya kerana otak mereka telah berjaya saya liwat seperti mana saya lakukan kepada kekasih keling saya.

    sekian ,terima kasih.

    ReplyDelete
  60. Melayu mudah lupa..

    ReplyDelete
  61. Melayu suka hisap tetek, main tak pakai kondom, duit tak de nak beli kondom, pastu buang anak/bayi dalam sungai tepi tong sampah, tak sempat membesar jadi pengundi. Cina tak buang anak, depa kuat main dan kuat beranak, depa juga kuat cari wang dan kuat berjudi serta kuat hisap rokok dan minum beer serta kuat perkauman. Tapi orang Cina tetap bersatu walau berlainan parti sekalipun. Cina ada banyak parti politik kira macam multi-branding lah, pilih brand apapun mereka yang dapat untung. Orang Melayu buat parti asing asing sebab memang nak berpecah belah dan gila nak jadi PM. Negeri Selangor pun kucar kacir, ada hati nak tawan Putra Jaya.

    ReplyDelete
  62. obe mmg anti gov. nak wat camne. aku bace blog ni sbb info, bkn sbb politik. obe was good in delivering info, but totally failed in politics. haha!

    ReplyDelete
  63. anon memang macam babi butthurt sial lah lu anon

    ReplyDelete
  64. yg duduk dengan anak tuh macam mana lah dia fap fap fap !

    ReplyDelete
  65. walaupun saya membuat post ini masih ada yang akan mempertahankan saya kerana otak mereka telah berjaya saya liwat seperti mana saya lakukan kepada kekasih keling saya.

    sekian ,terima kasih.

    walaupun saya membuat post ini masih ada yang akan mempertahankan saya kerana otak mereka telah berjaya saya liwat seperti mana saya lakukan kepada kekasih keling saya.

    sekian ,terima kasih.

    walaupun saya membuat post ini masih ada yang akan mempertahankan saya kerana otak mereka telah berjaya saya liwat seperti mana saya lakukan kepada kekasih keling saya.

    sekian ,terima kasih.

    walaupun saya membuat post ini masih ada yang akan mempertahankan saya kerana otak mereka telah berjaya saya liwat seperti mana saya lakukan kepada kekasih keling saya.

    sekian ,terima kasih.

    walaupun saya membuat post ini masih ada yang akan mempertahankan saya kerana otak mereka telah berjaya saya liwat seperti mana saya lakukan kepada kekasih keling saya.

    sekian ,terima kasih.

    walaupun saya membuat post ini masih ada yang akan mempertahankan saya kerana otak mereka telah berjaya saya liwat seperti mana saya lakukan kepada kekasih keling saya.

    sekian ,terima kasih.

    walaupun saya membuat post ini masih ada yang akan mempertahankan saya kerana otak mereka telah berjaya saya liwat seperti mana saya lakukan kepada kekasih keling saya.

    sekian ,terima kasih.

    walaupun saya membuat post ini masih ada yang akan mempertahankan saya kerana otak mereka telah berjaya saya liwat seperti mana saya lakukan kepada kekasih keling saya.

    sekian ,terima kasih.

    walaupun saya membuat post ini masih ada yang akan mempertahankan saya kerana otak mereka telah berjaya saya liwat seperti mana saya lakukan kepada kekasih keling saya.

    sekian ,terima kasih.

    walaupun saya membuat post ini masih ada yang akan mempertahankan saya kerana otak mereka telah berjaya saya liwat seperti mana saya lakukan kepada kekasih keling saya.

    sekian ,terima kasih.

    walaupun saya membuat post ini masih ada yang akan mempertahankan saya kerana otak mereka telah berjaya saya liwat seperti mana saya lakukan kepada kekasih keling saya.

    sekian ,terima kasih.

    walaupun saya membuat post ini masih ada yang akan mempertahankan saya kerana otak mereka telah berjaya saya liwat seperti mana saya lakukan kepada kekasih keling saya.

    sekian ,terima kasih.

    walaupun saya membuat post ini masih ada yang akan mempertahankan saya kerana otak mereka telah berjaya saya liwat seperti mana saya lakukan kepada kekasih keling saya.

    sekian ,terima kasih.

    walaupun saya membuat post ini masih ada yang akan mempertahankan saya kerana otak mereka telah berjaya saya liwat seperti mana saya lakukan kepada kekasih keling saya.

    sekian ,terima kasih.

    ReplyDelete
  66. masyaAllah..bg sespa y komen mlampau sgt 2,igt la mulut kita ni kurniaan Tuhan y patut kita guna kan utk kebaikan..kalu kamu dh tau blog si obe ni menyakitkan ati,xpyh la bkak..cari info kt tmpt laen..

    ReplyDelete
  67. yang penting KL gua Pegang!..

    ReplyDelete
  68. Ini Freemason lvl brape??? tu checkered floor

    ReplyDelete
  69. orang2 nie dari mainland bekeje kt HK n takde tmpat tnggal jd tpakse laa tnggl kt tmpt cmni..

    ReplyDelete
  70. bagus la tu. sebabkan fahaman politik yg berbeza, sanggup bermusuhan sesama orang islam.

    ReplyDelete
  71. suka hati kome semua. pada aku, syukur Alhamdulillah atas rezeki Allah bagi, kemakmuran pada tanahairku. akanku pertahankan dengan kemampuanku. i heart Malaysia.

    ReplyDelete
  72. ini bodoh piang !! mane ade org Cina yg baca blog obe ni.. org melayu je suka baca blog obe nih. org melayu kan suka surf internet and baca blog x berpekdah time office hour.. tau tak yang membaca blog xde pekdah ni time office hour adalah HARAM...

    Psal boss bayar gaji soh keje, tapi korg asyik baca blog Obe nih.. Hmmm.. tak berkat duit gaji korg...anak bini,opah atuk semo mkn duit HARAM korg ni.

    Obe pun same menyumbang ke arah rezeki yang HARAM..

    Nak pergi solat maghrib jap.. 10 minit lagi nak masyuk isyak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. statement yg sangt poyo dari Wanthanaporn.. ni la jenis manusia bujet bagus..nak gi solat pon nak cakap..takabbur giler!!1

      Delete
  73. ala..ckp deras...tp pakai anonymous...gila lgi hipokrit!!!wahahaha

    ReplyDelete
  74. bapak bdoh ..isyak tinggal 10 min baru nak solat..sembang sajaa la lu...

    ReplyDelete
  75. apa lah guna bahasa rojak.... cuba guna keindahan bahasa....

    ReplyDelete
  76. ni ke rakyat Malaysia yg dikatakan bersatu padu?? aku tak nampak pun bersatunye. =P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails