Monday, 9 January 2012

Serius Cool - Mari Melihat Proses Taksidermi Seekor Kuda (15 Gambar)


From Mother Rassha!

Jika melawat Muzium Negara anda boleh lihat haiwan liar yang sudah mati menjadi exhibit. Di Muzium Negara aku perasan banyak haiwan yang sudah ditaksidermi ini mereput. Sedih dowh tengok tenok takde hidung dan enggang mata berlubang. Same thing goes to exhibit di Muzium Terengganu. Sadness. Anyway mari melihat bagaimana seekor kuda taksidermi dihasilkan di Russia. Ini edukesyenel!







Laporan asal English Russia

16 comments:

  1. 1st opah kamu

    ReplyDelete
  2. pfff siannyer... seksa ni..

    ReplyDelete
  3. Vladimir Putin9 January 2012 11:12

    shred ini utk d jadikan daging mc d lgi sedap!

    ReplyDelete
  4. Ade unsur iluminati kat mate kude tu! hati2!

    ReplyDelete
  5. 1. buat patung kuda drpd acuan
    2. balut patung tu dengan kulit kuda sebenar
    3. final touch up
    4. siap!!!

    ReplyDelete
  6. "ade unsur iluminati kat mata kuda" ??? wakakakakakakakaak

    ReplyDelete
  7. 'terbalikan kuda, korek buntot' iluminati+anwarsaiful

    ReplyDelete
  8. Are they the one who skinned the horse? Nope Chuck Testa did

    ReplyDelete
  9. nope... it's CHUCK TESTA!!!

    ReplyDelete
  10. Hentikan komen bodoh berunsur 9gag & iluminati. Soooo 2009. Sampah.

    ReplyDelete
  11. kalau salah taxidermy, jadik macam ni

    http://www.oddee.com/contrib_13334.aspx

    ReplyDelete
  12. obe bodoh, mak dia pun bodoh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails