Wednesday, 18 January 2012

Serius - Random Crap That Will Senggama Your Minda


RANDOM



28 comments:

  1. Replies
    1. 1st la sial..gua tunggu tak dapat2..

      Delete
  2. first is looooser !

    ReplyDelete
  3. Urghh, ape siak ni. neway 1st

    ReplyDelete
  4. mohon tngok video lpas video di diatas

    ReplyDelete
  5. babi apakah ini?

    ReplyDelete
  6. Aku rindu miss mean..marilah sini sayangku~~ lancapkan aku~~~ oh miss mean ku~~~

    ReplyDelete
  7. Obefiend Weiland
    Seorang lelaki yang gemok. Semuanya gemok. Hatta ketika berak sekalipun aku akan gemok. Tak bole senyum masa berak kamu tahu. Kalau senyum taik tak keluar. Tahi benci senyuman dan gemarkan gemok!

    move cha fat ass your motherfucker

    ReplyDelete
  8. ni mesti kulit obe fat, lalat urung

    ReplyDelete
  9. bugima obe.geli la sial

    ReplyDelete
  10. padan muke obe. dulu kau rajin burukkan aku kat blog aku. skang ramai gile tak suke kau sebab memang realiti kau mcm haramjadah. haha gembirenye aku. what goes around comes around.

    ReplyDelete
  11. Bro, lu spend too much time on "that side" of Youtube, bro. Look away from the light!

    ReplyDelete
  12. geli sial. bangang.

    ReplyDelete
  13. Comment removed by SOPA

    ReplyDelete
  14. ape pun x bleh...yg penting,kena serius...

    ReplyDelete
  15. bile tgk, rase cam nk picit2 je bnde cam jerawat tu... tahan2.... =.=

    ReplyDelete
  16. Wtf? Obe paloi!

    ReplyDelete
  17. argghhh...geli nak mampus aku tgk...sial la obe..xde benda lain ke nak tnjuk....arghhh...geli geleman gila babi..

    ReplyDelete
  18. aik komen kat blog pon ke remove ngan sopak? obe are you aware of this?

    ReplyDelete
  19. BUKAN SOPAK. TAPI SOPA! SO XDA SAPE TAU APA MAMAT TU MENTIONKAN.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails