Wednesday, 11 January 2012

Serius LOL - Skyrim Dalam Dunia Sebenar


Fus RO Dah



16 comments:

  1. azlan - try try jangan xtry!hahaha

    ReplyDelete
  2. aku ni lembab skt.. what animal is this??

    ReplyDelete
  3. I used to be a gamer like you, then i took a wallop on my buttock

    ReplyDelete
  4. seorang hamba bermimpi. selepas itu beliau cuba menafsir mimpi itu. hasil tafsiran itu tadi beliau mendapat satu susunan number. lalu beliau membeli loteri dengan number tersebut.

    keputusan kena ke tak belum tahu lagi ni.

    1) bagaimana kalau number beliau itu mengena? mungkinkah mimpi itu cara tuhan mengurnia rezeki?

    2) bagaimana kalau tak kena tapi niat sedekah je?

    mohon pandangan ustaz dan para pembaca.

    p.s: nak tanya kat fb azardrus takut nanti ramai peminat azardrus humban beliau ke neraka. lagipun beliau tiada fake profil fb. kantoila la kawan dan keluarga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Main tilik no haram walaupun kita dapat dari mimpi...kerana mimpi adalah mainan syaitan..kalau kita dapat duit tikam no pastu sedekah sama jew kita basuh kain dengan air kencing...

      Delete
  5. i used to fuck a lot, but then i took a pregnancy pill.

    ReplyDelete
  6. dianar diraham- Main nombor itu haram kerana ianya judi. Mimpi tu mainan syaitan yg sentiasa nak menyesatkan umat islam.

    ReplyDelete
  7. I used to play Skyrim, then I took an arrow to the knee

    ReplyDelete
  8. gosh.. level 51? mmg patut skill pickpocketing 100.

    ReplyDelete
  9. Jarl Ulfric "Z" Stormcloak12 January 2012 at 23:52

    Hahaha...terbaik lah!!

    ReplyDelete
  10. mmg win....terlalu win.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails