Thursday, 25 April 2013

Serius Hot - Omar Borkan Al Gala : Diusir Dari Arab Saudi Kerana Terlalu Kacak (12 Gambar)


Kacak

Awal minggu ini terdapat beberapa laporan yang mengatakan 3 orang pemuda UAE diusir dari Festival Kebudyaan Dan Adat Jenadrivah di Arab Saudi kerana terlaku kacak. Pihak polis moral (mutaweem)menghalau mereka kerana dikatakan menyebabkan wanita yang menghadiri festival ini teransang dengan kekacakan mereka. Salah seorang pemuda yang dihalau ini ialah Omar Borkan Al Gala, seorang model, pelakon dan jurugambar. Adakah beliau benar-benar kacak? Adakah turn on melihat Omar memakai jubah dan keffiyeh.




Laporan asal AsianTown

138 comments:

  1. 1st siakkkkk!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku rasa ada tanda2 freemason kat dia ni..ni pasti adegan dajjal

      Delete
    2. "namin itu semua sia2"

      Romantik baq ang

      Delete
    3. hensom mcm abg najib..peeeewitt..

      membujur lalu melintang patah..

      ini kali la!!

      Delete
    4. Artis paling jelita bersama lelaki berusia saksikan di-------->>> ohbulan-pilihanku

      Delete
  2. KACAK LAGI OBEY YANG GEMOKKKK!!!!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. ciri2 seorang guru....rosak cikgu suraya

      Delete
    2. puki cikgu suraya warna hitam or pink?

      Delete
    3. hahahahahha lawak btl

      Delete
    4. cikgu blue

      Delete
    5. cikgu trlampau

      Delete
    6. Nak zakar..???

      Delete
    7. nak kote tak cikgu suraya?

      Delete
  4. Wow kacaknya....merembes air mak nie....awww

    ReplyDelete
  5. kalo korg nk tau, aku 10 kali lg kacak dr dia

    RAJA ANON II

    ReplyDelete
    Replies
    1. balik minum susu la dik~pfff

      Delete
    2. dik mak panggil balik siapakan kerja sekolah.

      Delete
    3. siapakan kepala bana ko

      Delete
    4. kau muka cam kote obe

      Delete
    5. ala mak, baru nak usha blog obe freemason..

      Delete
    6. klise la dik

      Delete
  6. MS aku kerja kt saudi,muke cmni berlambak.dorg mmg handsome2…tp perangai ........bgus lg kot org msia.tp xla semua cmtu.ade je arab yg baik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau keje org gaji ker kat arab dlu....? aku pun penah keje kat arab..keje pelacur..mak aih....8 bulan jer...x tahan aku dgn kote dorg ni...dah la panjang besar pula tu.....aku prefer kote msia....

      Delete
    2. Kau memang babi la celaka! Hahahahha!

      Delete
    3. macam sial jer .. hahahah

      Delete
    4. pundek macam kimak je ayat..hahaha

      Delete
    5. Poddaahhhh....taklaku cakap besar la panjang la...kat mesia ni stok2 myanmar je layan ko...tupun main longgok...4 org lima belas hengget.

      Delete
  7. Entahnya, tang mana kacak pun tak tahulah. aku pun berjanggut berjambang juga, tapi takde pun org kata kacak. Tapi kalau ditebas janggut & jambang, ada 20 org staff akan kata aku kacak.
    Sebab nampak kemas, laki dalam gambar ni, macam tak terurus je, kacak amendenya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak sangat kau jeles...sila pergi mati...

      Delete
    2. ko tu dengki,fullstop!

      Delete
    3. org dengki mmg mcm tu

      Delete
    4. ko xde otak

      Delete
    5. statement dengki habis tapi tangan dalam seluar pegang noney fapping sambil tgk gambar tu

      Delete
    6. kedengki detected!

      Delete
    7. dengki yang amat ko ni

      Delete
    8. perangai macam anwar ibrahim!

      Delete
    9. sila compare muka dengan ibrahim ali dahulu

      Delete
    10. asal bile kau jambang n brjanggut org xckp kau kacak..kau xfikir ke?..ni sume sbb bulu jambang n janggut kau tu kerinting sngat mcm mggi..bile kau da potong bru org selera ckit nak tgk kau kt offce kau uh..tu yg dorg ckp kau kacak(kata kau..aku xckp)..so dat lps ni diorg da xtgk bulu krinting kau tu..faham anon prasan!!!

      Delete
    11. Nak tahu?
      Matanya....jernih ...light brown gitu.
      kulitnya ...ala ala tanned...
      alis mata...wow....
      logik mudah nak mampus: sebab tu dia model n pelakon.
      tak terurus kt mana? Janggut misai pun even length aje...buat shape pulak tu...well groomed la tu.

      Kesimpulan: kau jello

      Delete
    12. kepala buto! babi lagi ensem dari lu!

      Delete
    13. Hisap zakar lu sendrik lagi baguslaa wahai Anon 25 April 2013 14:42 !!!

      Delete
  8. Masya Allah.. ciptaan Allah... macamanalah rupa nb muhammad ye. ? Org plg kck dlm dunia ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. pembetulan yer anon...nabi yusoff

      Delete
    2. Kau ni bongok ye? Nabi Yusuf tu sgt2 hansem. Tapi Nabi Muhammad S.A.W. lagi hansem. Tak caye kau g tanya ustaz,

      Delete
    3. btul...nabi muhammad adalah mnusia paling handsome...

      Delete
    4. x la...nabi yusof la lg hensem...kalau x...xde la sampai dipenjarakn angkara Zulaikha dan pompuan2 masa tu

      Delete
    5. ade 2 ekor anon yg xhbs blaja bab agama tp nk tnjuk pndai...meh na gtw..nabi yusof mmg sngat10 hensem smpai org trpotong jari xsedar ble tgk wajah beliau..tp kecantikan+kacak nabi yusof adalah suku sj drpd kecantikan+kacak Nabi Muhammad S.A.W..Nabi Muhammad wajah beliau sentiasa bercahaya n senyum..klw anon2 nak tau lbh lanjut tnya la ustaz atau ustazah anda..setakat ni sj aku le citer..terima kasih

      Delete
    6. apa yang aku paham la...klu dgr tazkirah2.nabi yusuf ni, ciri2 dia, kulit putih, rambut lurus, mata cerah.aq byg mcm2 org2 aryan.ustaz sebut "comel".so boleh kata mcm jambu la snang.tp nabi muhammad ni, muka dia utuk musuh sgt menggerunkan, tp utk para sahabat sgt mnenangkan.mukanya penuh berkarisma, bercahaya.ciri2 aq x igt, tp rambut rasululluah ikal hitam.klu wktu mlam, seolah2 bulan tu yg disinari oleh cahaya wajah rasulullah.ustaz sebut "handsome".jd, aq byg nabi muhammad seorang yg sgt maskulin dan macho.tp aq x la byg sebijik2 muka.aq bygkan ciri2 baginda je.wallahua'lam.pemahaman aq la...salah tegur...

      Delete
    7. ade rujukan hadith atau quran x psl kehenseman nabi muhammad tu? x mo la dgr citer israiliyat ustaz ustazah korg tu.citer israiliyat byk citer karut dan x logik akal...

      Delete
    8. bodoh anon yg cmment atas ni..ade dye le ckp xlogik akal...bodoh.. kau agma ape ek..smpai smua bnda kau nak logik akal kau srg je..bodohhh

      Delete
    9. habis tu x leh guna logik akal langsung ke...jd binatang la camtu....aku minta bukti je...salah ke? sbb perangai korang la aku jd penganut islam liberal

      Delete
    10. boleh tp kau tu klw gune logik akal kau sorang je mmg hampeh la..stu ape pon kau xkn pcye...dalami sendri la ilmu tu..kitorng nk jelas bnyak2 pon sape la kitorng ni kn..tmbah2 nk tarik kau bg jadik islam sejati bkn islam liberal mcm kau mngaku sendri..kesian aku dgr..tp ape yg dirg ckp kt ats mmg betol la..xcye kau tnye pd yg pakar..aku fhm situasi kau..bkn kau srg..rmy lg yg mcmni...smua nk bukti dpn mata bru dpt dfikir dek logik akal..ape kate kau bnyakkan dgr ceramah..dekatkan dri dgn agama islam..then aku sure n pasti kau akn lbh dkt ngn smua ni..klw kau ade rse keras hati nk wat sume ni..slow2 pon xpe...ilmu kau akn btmbah n akn hati kau akn lembut untuk prcye dgn agama islam..buang la titik2 hitam dlm hati anda..ingat mati ye dear..salam..

      Delete
    11. seorang ulama Yahudi yang pada pertama kalinya bersua muka dengan Baginda lantas melafazkan keIslaman dan mengaku akan kebenaran apa yang disampaikan oleh Baginda. Ulama Yahudi berkenaan terpukau dengan raut paras dan akhlak baginda yang sudah tentunya milik seorang Rasul Agung di muka bumi ini.

      Para sahabat yang sentiasa bersamanya sentiasa meneliti bentuk tubuh tokoh kesayangannya secara terperinci. Di antara kata-kata appresiasi mereka yang pernah melihat baginda s.a.w. :

      Aku belum pernah melihat lelaki yang sekacak Rasulullah. Aku melihat cahaya memancar dari lidahnya.

      Seandainya kamu melihat Rasulullah, kamu akan merasa seolah-olah sedang melihat matahari terbit.

      Aku pernah melihat Rasulullah s.a.w. di bawah sinaran bulan. Aku bandingkan wajahnya dengan bulan, akhirnya aku sedari bahawa Rasulullah s.a.w. jauh lebih cantik daripada sinaran bulan.

      Rasulullah s.a.w. seumpama matahari yang bersinar. Aku belum pernah melihat lelaki setampan Rasulullah s.a.w.

      Apabila Rasulullah s.a.w. berasa gembira, wajahnya bercahaya seperti bulan purnama dan dari situ kami mengetahui yang baginda sedang gembira.

      Kali pertama memandangnya, sudah tentu kamu akan terpesona

      Wajahnya tidak bulat tetapi lebih cenderung kepada bulat

      Wajahnya seperti bulan purnama

      Dahi Baginda luas, raut kening tebal, terpisah di tengahnya. Urat darah kelihatan di antara dua kening dan nampak semakin jelas semasa marah.

      Mata Baginda hitam dengan bulu mata yang panjang

      Garis-garis merah di bahagian putih mata, luas kelopaknya, kebiruan asli di bahagian sudut.

      Hidungnya agak mancung, bercahaya penuh misteri, kelihatan luas sekali pertama kali melihatnya.

      Mulut baginda sederhana luas dan cantik

      Giginya kecil dan bercahaya, indah tersusun, renggang di bahagian depan.

      Apabila berkata-kata cahaya kelihatan memancar dari giginya

      Janggutnya penuh dan tebal menawan

      Lehernya kecil dan panjang, terbentuk dengan cantik seperti arca. Warna lehernya putih seperti perak sangat indah.

      Kepalanya besar tapi terlalu elok bentuknya

      Rambutnya sedikit ikal

      Rambutnya tebal kadang-kadang menyentuh pangkal telinga dan kadang-kadang mencecah bahu tapi disisir rapi

      Rambutnya terbelah di tengah

      Di tubuhnya tidak banyak rambut kecuali satu garisan rambut menganjur dari dada ke pusat

      Dadanya bidang dan selaras dengan perut. Luas bidang antara kedua bahunya lebih daripada biasa

      Seimbang antara kedua bahunya

      Pergelangan tangannya lebar, lebar tapak tangannya , jarinya juga besar dan tersusun dengan cantik

      Aku tidak pernah menyentuh sebarang sutera yang tipis mahupun tebal yang lebih lembut daripada tapak tangan Rasulullah s.a.w.

      Perut betisnya tidak lembut tetapi cantik. kakinya berisi, di tapak kakinya terlalu licin sehingga tidak melekat air. Terlalu sedikit daging di bahagian tumit kakinya.

      Warna kulitnya tidak putih seperti kapur atau coklat tapi campuran antara coklat dan putih. Warna putihnya lebih banyak.

      Warna kulit Baginda putih kemerah-merahan

      Warna kulitnya putih tapi sehat

      Kulitnya putih lagi bercahaya

      Binaan badannya sempurna, tulang-temulangnya besar dan kukuh

      Badannya tidak gemuk

      Badannya tidak tinggi dan tidak pula rendah, kecil tapi berukuran sederhana lagi kacak

      Perutnya tidak buncit

      Badannya cenderung kepada tinggi. Semasa berada di kalangan orang ramai, baginda kelihatan lebih tinggi daripada mereka

      Sekalipun baginda miskin dan lapar tapi tubuhnya lebih gagah dan sihat daripada orang yang cukup makan.Aku tidak pernah melihat seorang lelaki yang lebih gagah dan berani daripada Rasulullah s.a.w.

      Begitu hebat personaliti dan ketokohan Baginda s.a.w., makhluk terpuji dan teragung di muka bumi. Kesimpulannya Nabi Muhammad s.a.w. adalah manusia agung yang ideal dan sebaik-baik contoh sepanjang zaman.

      Delete
    12. Ini bkn bukti. cer bg hadith dan perawinye. 2 br bukti.tu yg aku malas nk gi ceramah2 agama ni wpun aku ex-sekolah agama. ustaz ustazah duk citer benda xde rujukan quran dan hadith pn. da la x tau sgt psl sains n tech. tanya soalan skeptikal sket melenting. Bila melayu nk maju ntah.

      Delete
    13. klw mcmni la gye kau fikir..aku rse sia2 je kau amek subjek sej kat sekolah...mst kau xcye gak kan?..maklumla kau nak bukti dpn mata je bru kau pcye..smpai bab agama pon hati kau xle trima..sume nak buti bagai..cmni la..kau tunggu kat akhirat nanty je la..bile bukti da depan mata ty pandai2 kau la..aku doa kau yg trbaik..InsyaAllah..melayu dah maikn maju..kau je xnmpak..

      Delete
    14. anonymous 30 april 2013 14.13..kau try bca'Syamail Muhammadiyah (Keanggunanmu Ya Rasullullah)' karangan Imam Tirmizi tentang fizikal Rasullullah SAW..ada hadis sume yg kau nk sngt.hope Allah lapangkan hati n iman kau bile da dpt bukti hadis ni..mnx maaf ckp cmni..kau ckp je pndai nk bukti bagai..tp kau sndri xusaha nk cr sume ni..nk org tnjuk dpn mata bru nk jln ke??..pstu nk kutuk ustz n ustzah kau..ckp xtau pasal sains n tech..hbs kau tu hebat sngt pasal sume ni..cme on la..mybe kau hebat bab sains n tech tp bab agama kau xhbt cm ustz n ustzah kau..so status kau sme je...kite mmnusia la beb..ada klemahan masing2..jgn nk bngga dr..mati masuk kubur jgk ye x??..bt aku rse kau pon tgh mlnting gak kn??..so bila kau nak sme2 maju ntah...
      org kristian pon diorg crik sumber2 dr al quran..cmpare bible diorg ngn alquran sbb diorg nk bukti..last2 plok islam sbbb al quran da tunjuk mcm2 bkti..diorg usaha untuk twu sesuatu bnda tu..kau plak membebel nk bukti bagai tp x usaha sndri nk crik..
      aku mnx maaf sekiranya ayt aku mcm trkasar ke ape..aku cme nk tlg kau pcye ngn agma kau sndri..
      kesian beb aku kat kau..bersyukur la kau dilahirkan sbgy org islam..kau jge rukun islam kau elok2 o.k..InsyaAllah Allah akn guide kau ke jln yg betol..ni doa aku untuk kau..

      Delete
  9. alang2 tebas janggut jambang tu, tebas skali kepala kau tu

    ReplyDelete
  10. ummm....... kacak!!!

    ReplyDelete
  11. husih ade mata satu, in b4 he is dadjal

    ReplyDelete
  12. gile hensem

    ReplyDelete
  13. Admit jela mamat ni memang kacak wahai anon

    ReplyDelete
  14. fap fap fap fap ahhhhhhh..(squirt)

    ReplyDelete
  15. nape la aku ni lesbian... lelaki bleh jd lesbian kan?

    ReplyDelete
  16. Replies
    1. Siot, aku baru nak cakap. pui...

      Delete
  17. oih. hensem wehh!!

    ReplyDelete
  18. akak nyesal jd pengkid...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pas ni jadi ape plak?

      Delete
  19. jambu siakkk!! meleleh air kote aku!! agak2 klu aku nak liwat dia bg tak? - anwar brahim

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak sgt ko ni gay tp nk cover pnyer hal ko fitnah DSAI plak... macai berotak lembu la ko nih!

      Delete
    2. Mesti
      Akur
      Cakap
      Anwar
      Ibrahim

      Delete
  20. mutaweem bodoh!! Abis tu budak tu nak buat apa? Toreh muka dia bg hodoh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang la bodoh woi. tak paham bahasa ka apa? kat ka tulih kat atas tu dia kena halau, bengong mai mana toreh muka pulak..

      Delete
  21. Rayuan Sumbangan Dana Pilihanraya Umum 13 PAS Parlimen Arau

    BANK ISLAM : 09010010055616 ( PAS ARAU )

    012 427 6175 Khairudin | 012 410 2566 Kamal | 013 289 7433 Solahhudin
    Email : araupas@gmail.com
    Facebook : https://www.facebook.com/araulanie
    - BERSAMA MEMBANTU KEMENANGAN - — at Arau, Perlis

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyakkan memberi dari meminta-minta.

      Delete
    2. terima kasih la ye nak...akak x mau

      Delete
    3. ni sumbangan masuk poket sendiri ke yang macam tabung memali dgn tabung lahad datu tu? kokokoko


      tadbirrrrrrrrr!!

      Delete
    4. takbir la bodoh

      Delete
    5. Minta sedekah kat blogserius ? Memang nak carik nahas. Sedekah xdpt, maki berbakul-bakul. Salah tempat la. Gi Jabatan Kebajikan Masyarakat la. Please. Tq

      Delete
  22. ni kalau anwar ibrahim nampak ni

    ReplyDelete
  23. Terasa curang pada laki ku pulak sbb tergila-gila kan melihat photo ini.. berair siut

    ReplyDelete
    Replies
    1. konekk ko...ko laki tak payah la ngaku bini orang...babi

      Delete
    2. Pompuan daaa tp mulut mcm pam jamban dan ketiak itam, laki dia tu dia yg trap, suruh orang surau tangkap basah dua bulan sudah. Kisah ni pernah kua dlm paper metro satu tika dulu...

      Delete
    3. Anonymous26 April 2013 20:39,,ape ko merepek cetann

      Delete
    4. a'a cetannnnnn!!!!

      Delete
  24. Ohhhh... Kacakkkkk!!!! Kacak kacak!!! Ohhhh...

    ReplyDelete
  25. wah...like!!! datanglah malaysia ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pepet ko gebu x?

      Delete
    2. batang ko besar ke??huh

      Delete
    3. mai la memantat dengan aku..
      meh abg jilat puki mu..
      kote abg beasr jgak

      Delete
  26. i know their felling..
    susah jd orang kacak ni.. :p

    ReplyDelete
  27. omg...so handsome...br ade nafsu nk tgk lama2

    ReplyDelete
  28. Replies
    1. heii bangsat !! kau diam bleh? kalau lawak,gelak diam2 sudah lah..ni nk taip kah3 bagai.wadepak !

      Delete
    2. cilake kaw...keturunan jibby...pemerintah zalim...gelak pun x boley secara umum...keturunan kaw jer boleh ketawe

      Delete
    3. tak baik memaki hamun saudara. kalaulah nabi kita masih hidup sekarang sedih beginda tengok umat2 dia skrg..serius cuba la bersederhana dlm mengeluarkan pendapat semua ye. semoga kita semua beroleh kebaikan.

      Delete
    4. lawaklah korang ni..kah3.

      Delete
  29. puki bana Anonymous

    ReplyDelete
  30. Ni kalo tgk smbil potong epal boleh terpotong jari

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo potong limau?

      Delete
    2. kalo tengah sunat?

      Delete
  31. anon2 kt atas ni semua jantan kesepian..tgk diam2 sudah la korg kutuk dia apesal

    ReplyDelete
  32. hensem mcm bapak ko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sebab puji bapak saya... Terima kasih sekali lagi.

      Delete
  33. Hensemmmmmm!

    ReplyDelete
  34. ya habibi ya ma la aun..

    ReplyDelete
  35. -makin mengarut dah agama wahabi ni..hensem pun mnjadi satu dosa di arab saudi..sudah la prempuan kat sana diharamkan memandu kereta, alasannya akan meningkatkan masalah sosial di saudi..

    -wahabi mcm babi!!!

    ReplyDelete
  36. you help me...
    i help u...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayat pancing undi.

      Delete
  37. hensem..cantik,,lawa...semuanya pinjaman ALLAH SWT..
    ingat2 lew...
    esok2 lusa ALLAH tarik balik pinjaman DIA amacam..??

    ReplyDelete
  38. KACAK ! my taste ! ;)

    ReplyDelete
  39. sakit perut gelak baca komen ni semua =.=

    ReplyDelete
  40. WOW...i like....

    ReplyDelete
  41. bahagian mata dan hidung memang boleh tahan kacak lain-lain biasa je kot. Panglima awang diorang mungkin power kot selalu makan daging dhab

    ReplyDelete
    Replies
    1. panglima awang kepala bana butuh pak hang

      Delete
  42. you know what is more handsome than this face... face with close-able mouth

    ReplyDelete
  43. hurm.. horny mak! mesti best kene ehem ngn dia ne.. mesti kote besar ne.. ermm ermmmmmmm! meletsss!

    ReplyDelete
    Replies
    1. meletsss pala bana lu !!!

      Delete
  44. ingat lah tuan dan bapok sekalian jangan ensem dari aku.nanti kena licin burit

    ReplyDelete
  45. layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  46. hmmm,,macam muka tonku raja langkasuka..

    ReplyDelete
  47. masyaAllah cmni ensem. cmna ensemnya Rasulullah ..Nabi Yusuf agaknya.phew.

    ReplyDelete
  48. omg..gni pun da hnsem apa lg Nabi Yusuf as? wallahualam ^^

    ReplyDelete
  49. ni jambu bukan kacak...

    ReplyDelete
  50. jambu keling

    ReplyDelete
  51. masyarakat malaysia yang cemburu akan sesuatu yang di dikurnia Allah SWT kepada hamba-Nya..melayu oh melayu, why

    ReplyDelete
  52. AKU LAH MANUSIA PALING HENSEM PERNAH WUJUD DI DUNIA DAN AKHIRAT,,,SESUNGGUHNYA TIADA YANG HENSEM DI MKE BUMI INI SELAIN AKU..HHAA

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails