Tuesday, 3 January 2012

Serius Mashup #2 - Maya Kurin = Maya Karin + Kurin Dragonballs


Selepas Rozita Chef Wan........







Kredit foto Mayakarinposes

36 comments:

  1. thank god you don't mess up the tits

    but still..

    there go my penis

    ReplyDelete
  2. aku tk tau nape, tp muka kurin tu masuk plak ngan bentuk kepala maya... =D

    ReplyDelete
  3. not funny at all. next!

    ReplyDelete
  4. sengal
    kenapa mesti ada reflection kat dahi tu

    ReplyDelete
  5. Pergh kalau bab menganjing memang terbaik.

    ReplyDelete
  6. kehkehkeh..sian maya...asyik muka dia jek yg jd demo

    ReplyDelete
  7. mane satu yang betul ni...
    kurin ke krilin

    ReplyDelete
  8. @mcphisto krilin version omputeh..

    ReplyDelete
  9. ok bab campur adukan muka tak kelakar. tapi maya karin walaupun berumur, kalau dia offer untuk difuck aku sanggup sial!

    ReplyDelete
  10. keh keh keh... nice2...

    ReplyDelete
  11. ini pon nak gelak .. bodo!

    ReplyDelete
  12. serius tak lucu

    ReplyDelete
  13. aku igt maya akan mnjadi botak, tapi ini adlah lebih sial

    ReplyDelete
  14. obe keji..tak baik taww..

    ReplyDelete
  15. apalah salah si maya karin kat kamu ni obe. dia cuma mencari rejeki. bahahaha


    anyway, word verification is ingszol

    tapi tak rasa nak meng'ingszol' lepas tgk gambar ni.

    ReplyDelete
  16. FAIL PHOTOSHOP.get a life lah

    ReplyDelete
  17. cuba lu buat muka tunang lu tengok, sekali sekala troll diri sendiri apa salahnya ye tak

    ReplyDelete
  18. Obe, aku rasa lame jokes xyah la post kt blogserius. seriously this mashup shits mmg lame with lame photoshop skills.

    kalo ko nk post gk..ko letak tajuk 'Serious Lame'. baru org tau yg ko post this for its lameness. OK fat shit?

    ReplyDelete
  19. fuck the shit u anon, herp or herpes? n zonkers
    i lol over dz crap foto
    sriesly
    jz how u get d idea man
    wnted another mashup
    bce khairul fhmi che wan plk
    haha

    ReplyDelete
  20. not serius @ ol!!lame

    ReplyDelete
  21. hehehehe... eh eh... scary plak tgk lama lama...

    ReplyDelete
  22. hahahah

    ape2 pn, abang tetap rindukan izah...

    hahahahha

    ReplyDelete
  23. dah makin bangang plak blog serius neh.

    ReplyDelete
  24. @asslicker

    you actually lol-ed over this piece of shit? seriously?

    kira sense of humour ko ni tahap budak2 melayu yg g penuhkn studio rakaman senario. Oh! mesti ko gelak tgk rancangan senario kan?

    ReplyDelete
  25. lame post. zzzzz. nothing to do here.

    ReplyDelete
  26. yg paling betul adalah KURIRIN...tp dah malaysia ni...tukang translate ikut suke ati die tukar jadi KURIN...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails