Monday, 1 April 2013

Serius LOL - Modifikasi Proton Saga Paling Pointless


Dumb!

Ini ialah modifikasi after market keatas sebuah Proton Saga yang paling pointless. What was he thinking? Tambah 1000 kuasa kuda ke letak mod ini?



27 comments:

  1. apakah???refreshh












































































































































































































































































































    treeeeetttttt

    ReplyDelete
    Replies
    1. BODO APE KAU NI!!!!!!!!!!!!!!

      btw hapemende tu?

      Delete
    2. obe pantat. ko dengki ke ape. lantak die la duit die. alahai sakainye gemok pakai spek pukimak haramjadah ni.ko dah xde modal ke ape

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. hoi orang2 kat bawah!!!



















































      dengar sini...



































      aku ada benda nak cakap sikit..































      korang yang kat bawah2 tu.....























































      ini adalah pengumuman penting........




































      korang tau x....






























      aku dah cakap............
















      korang yang kat bawah...


























      tengok bawah2 lagi





























      aku nak bagitau ni.....






























      lepas ni korang nak komen.....


























      komen la kalau rajin.....




























      hahaha.....




























      korang skroll la lagi.........

























      hahahaha















































      sakit hati x?





































      sukati akula....





































      mampusla korang...........
































      hoi orang2 kat bawah!!!



















































      dengar sini...



































      aku ada benda nak cakap sikit..































      korang yang kat bawah2 tu.....























































      ini adalah pengumuman penting........




































      korang tau x....






























      aku dah cakap............
















      korang yang kat bawah...


























      tengok bawah2 lagi





























      aku nak bagitau ni.....






























      lepas ni korang nak komen.....


























      komen la kalau rajin.....




























      hahaha.....




























      korang skroll la lagi.........

























      hahahaha















































      sakit hati x?





































      sukati akula....





































      mampusla korang...........































      babi
      hoi orang2 kat bawah!!!



















































      dengar sini...



































      aku ada benda nak cakap sikit..































      korang yang kat bawah2 tu.....























































      ini adalah pengumuman penting........




































      korang tau x....






























      aku dah cakap............
















      korang yang kat bawah...


























      tengok bawah2 lagi





























      aku nak bagitau ni.....






























      lepas ni korang nak komen.....


























      komen la kalau rajin.....




























      Delete
    5. style...macam babi..

      Delete
  2. bisjut first?

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. FIRST LA SIAL........!!!!!!!!!!
























































      sial la...























































































      bangang tol.















































































      babi ape.





















































      ahhh mampus la korang nak skroll..

















































      hahaha




















































      huahahahaha


















































      Delete
  4. siot...krete aku jadi bahan dalam blog ko ye obe. aku nk royalti. kalo x aku report kt karpal.

    ReplyDelete
  5. bodoh, sengama tang manew bengong
    fuck all u guys, waste my faking time

    ReplyDelete
  6. Anuar, tlong saman obe~

    ReplyDelete
  7. apa gemuk obe ni merepek?apa masalahnya?biarlah dia nak buat duit dia bukan curik duit kau pon

    ReplyDelete
  8. sukatik dia la keta dia

    ReplyDelete
  9. Apa yang dimodified???? enggak kelihatan...







































































































































































































    uwekkkk











































































































































    hahahahaha

    ReplyDelete
  10. apa yg dimodifikasi obe? Mohon pencerahan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala, yang kat pintu tu ler... yang tu kan kalau kat enjin boleh tambah kuasa kuda.. tapi kalau letak kat pintu nak buat aper?

      Delete
  11. Ni oghe Puok EMNO belako hok otok bengong ghupo ike bilih nih. Oghe PIS tok sey nk peghabih pitih uboh situ sini. pitih kito bui ko pemimpin buak modal ko putrojayo.

    ReplyDelete
  12. kenapa org cakap obe gemuk????

    ReplyDelete
  13. haha
























































































































































































    oi

















































































































































































    kehkeh























































































































































































































































































    u

























































































    m




















































































































































































    n













































































































































































































































    o

























































































































































































































    k

































































































































































































































































    o











    ReplyDelete
    Replies
    1. nko indon yang paling babi penah aku jumpa

      Delete
    2. mmg indon lupa agama dan lupa jasa malaysia pada mereka..indon babi

      Delete
  14. ni semua salah anuat berahim ni..kote obe..biar la dia nk modified cmne pun..bkn mintak duit ko pun..babi punya obe

    ReplyDelete
  15. hanjing btl la anon skroll ni, tiap entry ada

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails