Monday, 15 April 2013

Serius LOL - Posisi Buku Yang Strategik Di Borders (2 Gambar)


HAHHAHAHA

Good book location bro!




Laporan asal 1Obefiend and Aymeemin

24 comments:

  1. Fap fap fap fap fap

    ReplyDelete
  2. first babi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai babi :)
      fap fap fap fap fap
      shhhhhhhhhhhhhh

      Delete
  3. ask for no bullshit, get sum more!!! hiduop! BN!!

    ReplyDelete
  4. Amanat Baru Haji Hadi:

    Saudara-saudara sekelian percayalah,
    Kita backing Haji Stopa kita, bukan kerana dia Setia Usaha Agong PAS. Kita backing Haji Stopa kita bukan kerana kita malu kantoi Isle kesana Isle kemari aurat kehulu aurat kehilir tapi bila nak Inzal cakap omputih. Kita backing dia ialah kerana dia sakit lutut, sembahyang pon atas kerusi, buat style missionary pon tak sampai 2 menit dan lepas tu terpaksa tukar cowgirl style, maklom lah sakit lutut.. Oleh kerana Haji Stopa sakit lutulah lah kita backing dia. Oleh kerana itulah kita salahkan UMNO. Oleh sebab Haji Stopa sakit lututlah kita cuba berlawan dengan mereka.

    Percayalah saudara-saudara sekelian,
    Spender Haji Stopa kita adalah unik, sizenya adalah besar, spender Haji Stopa adalah one of a kind. Bergantunglah kita kepada spender Haji Stopa dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir jika tak percaya Haji Stopa sakit lutut'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takbheeeeer

      Delete
    2. wakarimaSUNalhaji16 April 2013 08:52

      dan percayalah engkau sesungguhnya Haji Stopa dalam video 11 minutes itu ajaib pada

      1. kakinya yang tranperency
      2. bintik hitam yang macam chipsmore..kejap ada..kejap ilang

      wahai homo sapiens..sedarlah engkau sesungguhnya banyak2 anak zina di dalam kandang lembu...anak kucing di tepi jalan..serta anak2 ikan di dalam H2O adalah anak2 zina...kita harus ingat bahawa animals have problem too....Maka itu wahai pembuat video zina....rakamlah aksi2 penzina ini di kandang..dalam air dan tepi longkang kerana itu jua sebaik2 perbuatan...

      Delete
    3. semoga tuhan mengampuni dosa kamu dan aku, semoga tuhan memberikan hidayah kpd kamu utk btaubat, dan skiranya tidak maka celakalah kamu krn mempersendakan agama tuhan yg esa

      Delete
    4. Harap Obe dapat tapis komen2 yg negatif dan mempersendakan agama dalam blog ini berdosa kalau bersubahat dengan perkara2 begini

      Delete
  5. Sungguh bercahaya dan berseri wajah Datin Seri Rosmah Mansor, terserlah sikap keibuannya. Terus usaha Datin Seri kami senantiasa akan menyokong dan terus mengundi Datin Seri tanpa belah bagi di PRU13 nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KO memang sial la noob. Buat aku gelak. Nie TROLL atau CADANGAN ?

      Cilakaaaaaaaaaaaaaa.........

      Delete
  6. Eh Bonda Agung nampak kurus dlm pic tu. Makan ape yer?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia mkn kote najib la apalagi..

      Delete
    2. kote dah kecut...patut la, kurus bininya.....

      Delete
  7. Will be top seller than J.K Rowling

    ReplyDelete
  8. wakarimaSUNalhaji16 April 2013 08:56

    muka dia lepas pancut............steam tahap stimboat

    ReplyDelete
  9. silakan la kutuk bonda rosmah kami itu, langsung ta' memberi kesan kepada beliau mahupun keluarga. malah bertambah harmoni aman damai hidup mereka. tak macam kamuorang yang sentiasa busuk hati, dengki, kutuk caci maki pastu hidup senang lenang atas kemudahan yang kerajaan Barisan Nasional sediakan. what a bunch of losers all of you are - Funaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. bonda ko hudoh

      Delete
    2. bonda mu lg hodoh.. :)

      Delete
    3. BN sedia pakai duit bapak aku dgn bapak kau la.. BN mane ade kje. kje die mengkedarah duit rakyat je. Cuma datin rosmah laen sket, dia suka menabung dr kecik, tu ak respek

      Delete
    4. bukan duit bapak kau dan bapak dia je. jangan nak berangan la mcm bapak kau punya duit je. duit aku pon ada jugak tp aku x kisah pon sebab brp je pon duit aku tu. duit ko pon berapa je tp kecoh mcm duit kau je yg paling banyak kerajaan guna. guna pon utk pembangunan dan kemajuan negara kita. kalo pembangkang yg ambil alih malaysia ni nti, pon aku x kisah sebab mereka pemimpin kita. sangat rendah mentaliti kau ni.

      Delete
  10. betul, cuba kita menabung macam dia setiap hari masukkan Rm46 dalam tabung, sebulan dah ada rm 1,380. kalau setahun RM 16,560. Bayangkan kita menabung selama 10 tahun, tanpa mengeluarkan duit tu, 16,560 x 10 tahun = Rm 190 xxx dekat 200 ribu tu. banyakkan! macam-macam boleh dibeli.

    ReplyDelete
  11. sokong azhar sulaiman ..vote for him ..how can that video can be made ..made one for my lecture ..can arr

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails