Tuesday, 23 April 2013

Serius Cool - Penutup Lurang Jalanraya Di Jepun (15 Gambar)


Cool!

Penutup lurang jalanraya (manhole) di Jepun seperti kebanyakkan benda yang di negara matahari terbit ini direka untuk kelihatan comel. Di Malaysia kami perasan hanya lurang di Melaka dan Putrajaya mempunyai rekaan custom.

In B4 "kalau kat Malaysia buat cantik pun kena curik dan dijual mat pit sebagai besi lusuh jugak"





Laporan asal Flickr
 

25 comments:

  1. Dewasa ini topik politik telah mendominasi perbualan ramai. Angkat telefon sahaja untuk bercakap dengan sahabat mahupun saudara, dan tanpa sedar, kita sudah berbual mengenai politik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. First ko mane ngok? ko high nieeee

      Delete
    2. penting ke nk main fist?? sape ngok skang nie..bodoh bangang..

      Delete
    3. nmpak sgt baru masok blog ni..babi btol..ko org asli grik ey?

      Delete
    4. Babi tanah baru masuk blogserius. Macam tue la gamaknya. Lama-lama nanti barulah dia tahu bagaimana babi-babi tanah anon disini amat-amat diperlukan untuk menaikkan rating.

      Hidup Babi Tanah di Blogserius.

      TQ

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HarithV23 April 2013 00:06
      This comment has been removed by the author.
      http://www.blogger.com/profile/11084762568947877590

      Delete
  3. mmg pon.. buat besi cantik2 pon ramai penagih melayu yg mencuri... jgn di backup sangat, mmg penagih melayu ni dominan.

    in b4 ini semua salah kerajaan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah mat pit itu sendiri la bangang.

      in b4 ko memang bahalol.

      Delete
    2. salah yg buat penutup besi tu sape suruh buat penutup besi yg boleh dicuri penagih melayu, buat la yg tak boleh tanggal punya.

      Delete
    3. salah pembuat jalan tue. sapa bodoh-bodoh suruh buat lubang kat situ ? xder lubang maka xderlah penutup lubang. gerenti mat pit xder peluang nak curik.

      Delete
    4. Pasal penutup lubang pun nak gadoh kah ?

      In b4 :

      Saudara obe bukannya penyokong Be End atau penyokong Fuckatan. Beliau adalah pengikut Parti Likud Yisrael Beiteinu (LAKNATULLAH) pimpinan Binyamin Netanyahu.

      Harap maklum.

      Terima kasih.

      Delete
    5. Parti Likud Yisrael Beiteinu dgn Perkasa mana lagi power?

      Delete
    6. power la gi abah ko

      Delete
    7. Power Ranger lagi power rasanya.

      Delete
    8. semua bahalol, power root la power.

      Delete
    9. Aku lagi bijak. SUPER POWER la lagi power. Tuelah suruh sekolah ko pegi demonstrasi kat Dataran Merdeka dibawah naungan Ambiga. Hahahahahaha.

      Delete
    10. lancau laa power bank la lagi power sbab bole selamatkan phone ko!!

      Delete
  4. mat pit asas kekukuhan negara.

    ReplyDelete
  5. berilah pendidikan percuma maka bebaslah malaysia dari => mat pit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa kata bagi dadah secara percuma ? So takyah mat pit curik barang untuk beli dadah.

      Sama la macam usul fuckatan untuk tambah bayaran USD 100 ribu setahun kepada pengganas tiram agar tidak menyerang Malaysia. Bawah fuckatan, segalanya mungkin.

      Boleh ke cenggitu ?

      Delete
  6. wakarimaSUNalhaji23 April 2013 08:56

    Nak elak curi?
    Anda kecurian?
    Kecurian anda?
    Mudah sahaja

    Dapatkan hudud di parti PAS
    Hanya 2 pangkah...anda akan dapat Hudud
    Mudah...dapatkan segera di pondok undi 5 May ini...

    Jangan ketinggalan.........Obe lebih hensem dari Abraham Ali...

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS tidak akan jalankan hudud TANPA RESTU DAP. Pangkah la mana-manapun, hudud xkan dijalankan di Malaysia.

      Delete
  7. Wahahahahaha...

    Hidup Anon...!!!!

    Wahahaha...

    Jwpn Anon smua bernas...

    Aku bngga jd Anon...!!!!

    Cukup..cukuplh...!!! Anon tidak bodoh...

    Cukup..cukuplh..!!! Anon tidak buta...

    Yeahhhh....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails