Tuesday, 16 April 2013

Serius WTF - The Condom Challenge : Sedut Kondom Melalui Hidung


Defuq

Bangang................


20 comments:

  1. kondom terpakai???? apekes??

    ReplyDelete
    Replies
    1. sapa baca nie pastu buat x tau ..kote dia pendek cam stopa ...hahaa ramainya!!!!!!!!! yeeehaaaaa

      Delete
    2. Amanat Baru Haji Hadi:

      Saudara-saudara sekelian percayalah,
      Kita backing Haji Stopa kita, bukan kerana dia Setia Usaha Agong PAS. Kita backing Haji Stopa kita bukan kerana kita malu kantoi Isle kesana Isle kemari aurat kehulu aurat kehilir tapi bila nak Inzal cakap omputih. Kita backing dia ialah kerana dia sakit lutut, sembahyang pon atas kerusi, buat style missionary pon tak sampai 2 menit dan lepas tu terpaksa tukar cowgirl style, maklom lah sakit lutut.. Oleh kerana Haji Stopa sakit lutulah lah kita backing dia. Oleh kerana itulah kita salahkan UMNO. Oleh sebab Haji Stopa sakit lututlah kita cuba berlawan dengan mereka.

      Percayalah saudara-saudara sekelian,
      Spender Haji Stopa kita adalah unik, sizenya adalah besar, spender Haji Stopa adalah one of a kind. Bergantunglah kita kepada spender Haji Stopa dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir jika tak percaya Haji Stopa sakit lutut'.

      Delete
    3. Bawak mengucap weh

      Delete
  2. matanya juling....cute...

    ReplyDelete
  3. bodohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  4. Kebabian apakah ini ? Ini semua SALAH BN.

    ReplyDelete
  5. Salah sape lg kalo bkn salah BN????
    BN mmg babi!

    ReplyDelete
  6. siapa cakap BN babi? Babi tol la BN ni.. pukem*k punya BN

    ReplyDelete
  7. Sedut kondom nie memang kerja budak-budak pompuan PAS Kelantan. Bukan budak BN la. KOrang nie pandai-pandai jer. Budak pompuan tue duk Kota Bharu. Korang mana tahu. Hikhikhik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amanat Baru Haji Hadi:

      Saudara-saudara sekelian percayalah,
      Kita backing Haji Stopa kita, bukan kerana dia Setia Usaha Agong PAS. Kita backing Haji Stopa kita bukan kerana kita malu kantoi Isle kesana Isle kemari aurat kehulu aurat kehilir tapi bila nak Inzal cakap omputih. Kita backing dia ialah kerana dia sakit lutut, sembahyang pon atas kerusi, buat style missionary pon tak sampai 2 menit dan lepas tu terpaksa tukar cowgirl style, maklom lah sakit lutut.. Oleh kerana Haji Stopa sakit lutulah lah kita backing dia. Oleh kerana itulah kita salahkan UMNO. Oleh sebab Haji Stopa sakit lututlah kita cuba berlawan dengan mereka.

      Percayalah saudara-saudara sekelian,
      Spender Haji Stopa kita adalah unik, sizenya adalah besar, spender Haji Stopa adalah one of a kind. Bergantunglah kita kepada spender Haji Stopa dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir jika tak percaya Haji Stopa sakit lutut'.

      Delete
  8. rawatan resdung terbaru B-END!!!

    ReplyDelete
  9. Ni baru masuk kondom dalam hidung, belum masuk kote lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang cik lynn takde hang type lucah ye....

      Delete
  10. bodoh sungguh puak 2x anon BN...pegi mampus

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh igtkn kau yg bodo..??

      Delete
  11. i'd put my dick into her nose

    ReplyDelete
  12. mohon awek2 melayu parody kan video ini.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails