Tuesday, 23 April 2013

Serius Neko - Catsplay : Apabila Kucing Bercosplay (9 Gambar)


Comel!

Neko ialah haiwan peliharaan yang win. Buktinya ialah GuaGua, seekor kucing yang ber "Catsplay" menjadi watak manga dan anime di bawah. Comel!




Laporan asal MyModernMet

18 comments:

  1. 1st lahanatttttt

    ReplyDelete
    Replies
    1. barua punya obe ..mendera haiwan!!

      Delete
    2. comel mcm bapak kau

      Delete
    3. Anonymous23 April 2013 12:12 1st lahanatttttt Reply Replies Anonymous23 April 2013 12:14 nak bisjut? Reply Anonymous23 April 2013 12:29 nak royi? Reply Anonymous23 April 2013 12:32 penderaan terhadap si comel! hate this obe! xcomel langsung pon! Reply Anonymous23 April 2013 12:47 Oh..Guagua ni... sebenarnya kucing ni dah mati. Gambar kat atas ni......gambar kepala aje....darahnya dah dikeringkan....cuci elok-elok....sapu preserver....lepas tu letak atas kadbod bergambar. Dapat dek Obe, dia kata comel lah. so cute Obe ni. Reply Anonymous23 April 2013 13:55 babai babi Reply Anonymous23 April 2013 13:59 haram cosplay nya nih. bodo obe, habih xdak modai la tu. Reply Anonymous23 April 2013 15:14 Ni semua slh kerajaan.. Ni smua sbb politik.. Dakyah yahudi semua ni Reply Anonymous23 April 2013 15:42 bodohhh..nie bkn comel la ngok..ni seksa kucing..mehh aku amek muka ko msok dlm lubang kecik tu..org len ckp ar comel..ko sndri telan air liur pon lpas..sial..sksa bnatang je sape yg wat sume ni.. Reply Replies Anonymous23 April 2013 20:25 Pernah tgk Maru the cat tak kat Youtube? Pernah tgk kucing yg masukkan kepala sendiri tak dlm lubang? Cats are flexible. Anonymous24 April 2013 07:47 wei anon..xsemua kucing flexible..kau tau ke kucing ni ikhlas or x msok kpla dye posing2 cmni.. Anonymous24 April 2013 07:49 gmba yg ke 5 tu pon da bleh bg jwpn..kesian2 Anonymous24 April 2013 23:17 maru the cat sama mcm thundercat x anon?hua3 Reply Anonymous23 April 2013 16:13 INI..... SEMUA... PELIR... Reply Replies Anonymous24 April 2013 08:14 AKU BERLUMUT.25 April 2013 03:43

      Anonymous23 April 2013 12:12
      1st lahanatttttt

      Reply
      Replies

      Anonymous23 April 2013 12:14
      nak bisjut?

      Reply

      Anonymous23 April 2013 12:29
      nak royi?

      Reply

      Anonymous23 April 2013 12:32
      penderaan terhadap si comel! hate this obe! xcomel langsung pon!

      Reply

      Anonymous23 April 2013 12:47
      Oh..Guagua ni...
      sebenarnya kucing ni dah mati.
      Gambar kat atas ni......gambar kepala aje....darahnya dah dikeringkan....cuci elok-elok....sapu preserver....lepas tu letak atas kadbod bergambar.
      Dapat dek Obe, dia kata comel lah.

      so cute Obe ni.

      Reply

      Anonymous23 April 2013 13:55
      babai babi

      Reply

      Anonymous23 April 2013 13:59
      haram cosplay nya nih. bodo obe, habih xdak modai la tu.

      Reply

      Anonymous23 April 2013 15:14
      Ni semua slh kerajaan.. Ni smua sbb politik.. Dakyah yahudi semua ni

      Reply

      Anonymous23 April 2013 15:42
      bodohhh..nie bkn comel la ngok..ni seksa kucing..mehh aku amek muka ko msok dlm lubang kecik tu..org len ckp ar comel..ko sndri telan air liur pon lpas..sial..sksa bnatang je sape yg wat sume ni..

      Reply
      Replies

      Anonymous23 April 2013 20:25
      Pernah tgk Maru the cat tak kat Youtube? Pernah tgk kucing yg masukkan kepala sendiri tak dlm lubang? Cats are flexible.


      Anonymous24 April 2013 07:47
      wei anon..xsemua kucing flexible..kau tau ke kucing ni ikhlas or x msok kpla dye posing2 cmni..


      Anonymous24 April 2013 07:49
      gmba yg ke 5 tu pon da bleh bg jwpn..kesian2


      Anonymous24 April 2013 23:17
      maru the cat sama mcm thundercat x anon?hua3

      Reply

      Anonymous23 April 2013 16:13
      INI.....
















































































































      SEMUA...



































































































































      PELIR...

      Reply
      Replies

      Anonymous24 April 2013 08:14
      AKU BERLUMUT.

      Delete
  2. nak bisjut?

    ReplyDelete
  3. penderaan terhadap si comel! hate this obe! xcomel langsung pon!

    ReplyDelete
  4. Oh..Guagua ni...
    sebenarnya kucing ni dah mati.
    Gambar kat atas ni......gambar kepala aje....darahnya dah dikeringkan....cuci elok-elok....sapu preserver....lepas tu letak atas kadbod bergambar.
    Dapat dek Obe, dia kata comel lah.

    so cute Obe ni.

    ReplyDelete
  5. haram cosplay nya nih. bodo obe, habih xdak modai la tu.

    ReplyDelete
  6. Ni semua slh kerajaan.. Ni smua sbb politik.. Dakyah yahudi semua ni

    ReplyDelete
  7. bodohhh..nie bkn comel la ngok..ni seksa kucing..mehh aku amek muka ko msok dlm lubang kecik tu..org len ckp ar comel..ko sndri telan air liur pon lpas..sial..sksa bnatang je sape yg wat sume ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pernah tgk Maru the cat tak kat Youtube? Pernah tgk kucing yg masukkan kepala sendiri tak dlm lubang? Cats are flexible.

      Delete
    2. wei anon..xsemua kucing flexible..kau tau ke kucing ni ikhlas or x msok kpla dye posing2 cmni..

      Delete
    3. gmba yg ke 5 tu pon da bleh bg jwpn..kesian2

      Delete
    4. maru the cat sama mcm thundercat x anon?hua3

      Delete
  8. INI.....
















































































































    SEMUA...



































































































































    PELIR...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails