Thursday, 11 April 2013

Serius Cool - Sebuah Nurseri Kanak-Kanak Di Jepun (11 Gambar)


Nurseri Cool

Ini alah T-Nursery yang terletak di bandar Fukokuo Jepun. Ia mungkin antara nurseri yang paling cool pernah kami lihat. Ianya rekaan firma Takahisa Uchida. Nurseri ini jauh lebih cantik dan kondusif dari nurseri yang diubahsuai dari rumah teres yang ada di Malaysia. Well done!




Laporan asal Design Boom

8 comments:

  1. nurseri utk bebudak brapa tahun ni? takde tempat nenen??

    ReplyDelete
  2. Serius Typo - Fukuoka

    ReplyDelete
  3. 1 st bisjut

    ReplyDelete
  4. takut bdk2 yg kn hantar kt nurseri ni xnak blik umah je hehe

    ReplyDelete
  5. Ni kalau terbakar ni...bahaya jugak dow

    ReplyDelete
  6. huh lopek... kat nurseri JKR KL lagi mahal... Banglo 5 tingkat kau kat tepi Padang Merbuk tu

    ReplyDelete
  7. mcm kandang lembu jee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails