Tuesday, 16 April 2013

Serius LOL - Kain Rentang Majlis Perkahwinan Terbaik Minggu Ini


Ini.... genius!

Ini namanya majlis berkahwinan bertema paling releven minggu ini!



Laporan asal Twitter  AmirrulHanifah

20 comments:

  1. manifesto yang boleh dipercayai...
    juga dikenali sebagai manipestol kepada golongan tertentu

    ReplyDelete
  2. majili kepala bana kau

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pulak tak percaye sbb org oku pun ade nafsu. org bute pun ade nafsu. sedangkan kambing pun ade nafsu nikan pula manusia biase. ialah undi pas masuk syurga.

      Delete
    2. Undilah Pas , minta Tuan Guru Tiket koh Syurga .
      cara-caranya perlu ikut . baru bulih syurga .
      hok mcm tu , undilah pas .

      Delete
  3. kretif abesss... satu undi dari saya!!

    ReplyDelete
  4. Majili ni typo ke lawak tersirat.

    ReplyDelete
  5. komen amanat haji hadi kat bawah ni plis...

    ReplyDelete
    Replies
    1. no komen - haji hadi

      Delete
  6. mati aja kau malaysia.... budaya kami indonesia di ambil kau..

    ReplyDelete
  7. tldr...

    indon2 sila jangan "indon" sangat kat sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warga indon, bangla, nepal dan seangkatan dengannya mohon untuk tidak masuk campur dalam hal politik negara. Hangpa hanyalah kuli bagi bos-bos korang dan korang mana ada hak untuk mengundi pun!

      Delete
  8. saya orang nepal juga. tapi itu orang sana ada bagi sama saya IC sementara. it macam saya boleh undi ka? tolong bagi sedikit pencerahan juga. banyak keliru la.

    ReplyDelete
  9. dunia sekarang dunia politik..muahaha

    ReplyDelete
  10. nepal boleh undi...tapi mesti pangkah semua kotak...
    sebab org nepal macam babi tanah

    ReplyDelete
  11. hi mizz za.webcam jom.nk tgk asam keping awk.

    ReplyDelete
  12. kalau diberi peluang korang maafkan tak rosmah mansor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. diam la rosmah

      Delete
    2. klo ikutkan emosi, sampai bila2 tiada maaf bagiku...brapa byk duit rakyat ko makan???

      klo ikutkan iman yg nipis ni, kita ni xde hak untuk x maafkan org lain..sama2 makhluk Allah.

      hai rosmah, moga kau dan blog readers ni mendapat hidayah dan rahmat dari Allah

      Delete
  13. eleh ni mesti ambik kt rantau panjang klang kn

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails