Wednesday, 24 April 2013

Serius Klasik - Suasana Hari Membuang Undi PRU Terdahulu (15 Gambar)


Klasik!

Beberapa minggu sahaja lagi sebelum semua yang layak boleh membuang undi. Mari lihat suasana hari membuang undi dari PRU dulu-dulu. Boleh hisap rokok sambil mengundi...... dan paling best tengok rupa Kak Ros masa muda. She WAS pretty.




Laporan asal Twitter Phillip Golingai

60 comments:

  1. first ke semggema??

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku.......aku first la yay da tcapai cita2 aku nak makan bisjut ngan royi..Nahai!!

      Delete
    2. Nak royi?

      Delete
    3. Makan royi inti taik pun suka...kalau abah ko tahu, mesti abah ko join sekali.

      Delete
    4. mkn bavi la ko

      Delete
    5. INI SMUA AKU NK GTAU NI....

      KARPAL SINGH XKN LKSANAKN HUDUD...

      ANWAR IBRAHIM XKN LKSANAKN HUDUD...

      CUMA...

      NIK AZIZ YG HNDAK LKSANAKN HUDUD...

      PAKATAN RAKYAT ADA 3 PARTI...

      JADI...

      KITA UNDI "PARTI SAMPAI PAGI"

      Delete
    6. modal RM10... jom daftar percuma... http://www.myr10.com/?id=honeymoney. Akaun RHB dan MayBank. Daftar dulu dan HONEYMONEY adalah introducer anda!

      Delete
    7. kalau korang nk tau zaman ni la guna ayat ..Pergi kau main muzik di sana mengapa kau menangis di sini??

      Delete
  2. fck YOU OBE FUCK !!

    ReplyDelete
  3. BAGUS RAFIDAH, MENGHORMATI ORG TUA. KERUSI BYK PN, SANGGUP BERGAYUT KT BESI. PAKCIK TU TGK PN RISAU, TKT BESI TU JATUH KT KEPALA. HAHA!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak payah guna capslock sedara. kami semua tak buta.

      Delete
    2. abez klu buta bleh nampak ke klu gune capslock?
      hidop PAS!

      Delete
    3. hahaha bodoh!!

      Delete
    4. ape kne mngena capslock dgn orang buta??? bodoh cikgu jakpo..hidop UMNO!

      Delete
  4. meng kasar nmpk?

    ReplyDelete
  5. Apa apa pun aku tetap menyokong Datuk Anwar Ibrahim, utk 4thn 9 bulan lagi. Anwar!, andalah wira Negara!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti jubo ko da lobos kan?

      Delete
    2. mesti ko suka main jobo jugak kan.

      Delete
    3. joooborr ko busuk

      Delete
  6. homai..what happened to rosmah from that to the recent one? die kene makan yg skrg ni kut. sbbtu skrg ni besar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rosmah mak tiri bapak ko..

      Delete
    2. MAK TIRI BAPAK AKU CHE' EMBUN

      Delete
  7. KO BODOH KE ONY NK FUCK2 KN C OBE NI..BODOH..KALO NK FUCK KN DIE XYAH BC BLOG NI...BANGANG PNYE ORG..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak payah guna capslock sedara. kami semua tak buta.

      Delete
    2. keyboard sedara dah rosak ke? Asyik capslock je. duit BR1M kan ade, pegi la beli keyboard baru.

      Delete
    3. ape kau mencarut ni SYAITAN!!!

      Delete
  8. no.5 - Pak Lah
    no.10 - Tun Mahathir dan Dr Hasmah
    no.11 - DS Anwar (New PM)
    no.12 - Rafidah Aziz
    last: DS NAjib dan kak ros upin ipin

    ReplyDelete
    Replies
    1. pkrfag detected

      Delete
    2. new PM???????? utk kali keberapa..jgn mengharap pun

      Delete
    3. dik bangun dik dah petang ni.

      Delete
    4. no. 11 tu ko terlepas pandang wan azizah
      no. 12, lelaki yang duduk tepi rafidah tu bekas menteri besar selangor sebelum khir toyo, abu hassan omar.
      no. 9 tu nampak macam karpal singh masa muda, siap ada logo DAP kat baju, tapi tak dapa tnak confirm la bro.

      Delete
    5. DS Anwar (New PM)...mesti x sbr nk kena jolok jubur ngan peler Anwar kn...lau nk cop borang msti kna bgi jubur lu bru leh cop kn...pati gay

      Delete
  9. OI KASIM BABA..SUKE HATI AKU LA..

    ReplyDelete
  10. kesian. sorang pon tak nampak karpal singh

    ReplyDelete
    Replies
    1. karpal akan karam dlm pru13 ni btol ke cai bn ke lainkalilah tok cai pr

      Delete
  11. sapa tak sokong BN masa PRU.. sila jumpa gua.. gua nak minta 1001 alasan apsal tak undi BN.... siap korang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sayala..sy peg.kerajaan yg akan sokong PR

      Delete
    2. Apahal pulak undi nk bgtau hang?? gila.
      hang warlord kat Malaysia ka??gila

      Delete
    3. Nama pun shark malaya. kepala butoh kau. apa hodoh nama kau ni setan. shark malaya go suck cock some more!

      Delete
    4. de hell nk jumpe lu?? lu anjing ka apa?? butoh pak hang~!!

      Delete
  12. Politik sume kotor .

    ReplyDelete
  13. Nak gua gak lepak gua la der . Byk makan babi nmpk .

    ReplyDelete
  14. hidup umno!
    aku sayang melayu!
    umno sahaja pembela melayu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup pas!
      Aku sayangkan Islam!
      Pas sahaja pembela Islam!

      Delete
    2. hidup pas!
      aku sayangkan islam yg ditunjukan oleh mustafa ali dan pemimpan pas.
      politik kotor , pui

      Delete
  15. aku ada nmpk sarip dol mengundi.
    gmbr second last.
    atas gambar najib gincu

    ReplyDelete
  16. Aku nampak rosnah mat aris masa muda, cun gak..fap fap fap

    ReplyDelete
  17. well,kak Ros is still prettier than your mom. berkat sentiasa dalam keadaan wudhu dan memiliki hati yang bersih tulus - funaki

    ReplyDelete
  18. AMAN AJE....NAMPAKNYA.
    KALAU PR KALAH LEPAS NI
    mesti huru hara....tak boleh terima kenyataan katakan...

    ReplyDelete
  19. zaman dulu memang steady, sambil ngundi bole isap rokok

    ReplyDelete
  20. Kalau aku keja kerajaan aku tak boleh undi pembangkang?

    Ni jawapan dia..

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/21084_512796558778279_445357930_n.jpg

    Sebarkan..

    TQ

    ReplyDelete
  21. rosmah ka tu? awat byk perubahan

    ReplyDelete
  22. is that karpal singh pict no 9

    ReplyDelete
  23. mcm best jek posing gambar masa tgh mengundi... nanti aku nak buat aahh...ini kalilah...

    ReplyDelete
  24. rambut rosmah X kembang pon

    ReplyDelete
  25. pic no.5 mantan perdana menteri! Tun Abdullah Ahmad Badawi..

    ReplyDelete
  26. farouq gagak hitam mengundi sambil hisap rokok! sungguh 3line double seven pungkoq.... hidup gagak hitam! hancurkan roy scrambler...

    ReplyDelete
  27. Soalan 1 : Betul ke DAP jadi PM jika PR menang?

    Jawapan : Tak betul. DAP hanya bertanding 50+ kerusi daripada 222 Parlimen. Perlembagaan hanya benarkan Melayu Islam menjadi PM dan perlantikan PM wajib mendapat perkenan YDP Agung. Macamana nak jadi PM kalau YDP Agung tak perkenan?

    Soalan 2 : Betul ke DAP akan bergabung dgn MCA utk menguasai Malaysia?

    Jawapan : Amat tidak betul kerana DAP bertanding lawan MCA. Kalau DAP menang MCA yg kalah. DAP juga ada calon Melayu melawan MCA. Macamana nak bergabung dgn yg kalah? 50 + 0 jawapannya 50 juga.

    Rumusan : Jangan percaya dakyah UMNO/BN. Sampaikan informasi ini kepada masyarakat. Undilah Pakatan Rakyat.

    INI KALI LAH...!!!

    ReplyDelete
  28. like a boss,lek je isap rokok

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails