Wednesday, 17 April 2013

Serius Sadis - Emak Iblis Dari Malaysia (NSFW)


What the hell?

Apa punya mak ini? Dera anak di tempat awam. Kejadian berlaku di Malaysia tetapi sehingga ini exact detail kami masih belum dapat sahkan


64 comments:

  1. malaysia boleh?














































































































    ReplyDelete
  2. BOLEH SGT...

    ReplyDelete
  3. ko rakam dan upload. takkan tak tau OBE

    ReplyDelete
    Replies
    1. kantoii..........


      Delete
  4. Xpalah. Setakat tarik rambut. Tak matinya. At least dia lap badan anak dia. Tolong lap tangan anak dia. Tengok gak yang positif. Jangan tengok yang negatif jer. Waktu lom ada anak, memang senang kata bro. Pas ko ada anak, jumpa plak anak perangai macam jin. Terasa nak lempang jer 24 jam. Ntah2 ko lempang terus. :( Sabar memang boleh sabar, tapi kdg2 meletop jugak. Sama lah time masa kita budak-budak. Hehehehehehe. Mak ayah kita meletop gak ngan perangai kita. Waktu aku kecik sebab aku jahat kot, pernah gak kena balun ngan :

    1) Tali pinggang
    2) Penyangkut Baju
    3) Water Hose
    4) Ranting kayu
    5) Kasut but Camel
    6) Basikal
    7) Cabel tv
    8) Wayar
    9) Rotan

    ETC.

    Tak mati pun. Setakat tarik rambut, itu biasa. Kita semua pernah. Terutamanya lelaki. Kalau tak pernah kena, maknanya tak cukup jantan la. Hahahahahahahahahahahahaha.

    Walaupun pernah kena ngan mak bapak kita dlu, tak pernah pun kita kata MAK AYAH kita ibliskan ? :) Hohohoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10) penunu bunsen

      Delete
    2. 11) Penampar hulk hogan

      Delete
    3. 12) seterika panas

      Delete
    4. Prince of Boob17 April 2013 14:39

      13) drama Sembilu lakonan Zed Zaidi

      Delete
    5. 14) lord of the ring 4

      Delete
    6. 15) bujang sepah lalalitamplom

      Delete
    7. 16) modenas 4 stroke.

      Delete
    8. 16) asid sulfurik pekat kemolaran tinggi

      Delete
    9. 17) fiberglass

      Delete
    10. 18) penyendal pintu

      Delete
    11. 19) ram 256g ddr2

      Delete
    12. 20)cooombbbbbooo breeeaaakeerrrr

      Delete
    13. 21) fumakilla

      Delete
    14. 22)bisjut cap pingpong

      Delete
    15. 23) burger bakar

      Delete
    16. 25) dildo

      Delete
    17. 26) faizal tahir

      Delete
    18. 27)wondergirl

      Delete
    19. 29) bisjut beraneka

      Delete
    20. 30) vibrator

      Delete
    21. 31) Batang anwar

      Delete
    22. 32) counter strike 1.3

      Delete
    23. 33) Xperia z

      Delete
    24. 34)Matematik sukatan pelajaran tahun 3

      Delete
    25. 35)secret recipe

      Delete
    26. nanti lepas ko ada anak jangan la buat balik macam apa parent ko buat...
      aku serius fobia, walaupun aku sayang kat mak bapak aku. Orang kata kahwin seronok, tapi aku dah tak nampak semua benda tu, aku asyik nampak yang negatif je. Aku seronok tengok org bahagia...ape2 pun, perbuatan tu tetap salah...tapi apa la nak di bandingkan dengan sakit waktu ibu melahirkan anak tu, so kita tak layak cakap ibu tu iblis/jin ke...

      Delete
    27. 36) Spender masam

      Delete
    28. 37)kak ton

      Delete
    29. 38)stopa ali sex tape

      Delete
    30. 39) Spenda Stopa

      Delete
    31. 40) Kad pengenalan rusdi ramli

      Delete
    32. 41) cuping telinga pemuda dari terengganu

      Delete
    33. 42)komando

      Delete
    34. 43)ikan kaloi

      Delete
    35. 44) pak mat jual tempe

      Delete
    36. 45) mat tahir

      Delete
    37. 46) Rims TE37 rota 17x9jj

      Delete
    38. 47) Ubat resdong

      Delete
    39. 48) tangan kanan

      Delete
    40. 49) tangan kiri

      Delete
  5. Propaganda pembangkang je ni utk meraih undi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tipu...kamera itu besi, ini photoshop CGI. Perut tak sama

      Delete
    2. serupa tapi bukan dia.

      Delete
  6. holy shit it's teresa kok.

    daaaaayum

    ReplyDelete
  7. ni antara ayat kalau video ni digunakan oleh :

    PAS : Ini semua angkara kerajaan Be End.
    PKR : theresa kok tidak terlibat..eh..sape ckp theresa kok?
    DAP : wanita ini memeluk Islam dan tertekan..long live kiasu.
    BN : theresa kok punyai anak haram bersama pasangan khalwat beliau lalu menderanya.
    Ibrahim Ali : Melayu mane ade pukul. diorg fuck je terus anak perempuan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau nak buat lawak, tapi tak klaka... baik bunuh diri

      Delete
  8. logik org malaysia komen blog...

    ReplyDelete
  9. ini semua konspirasi yang berniat jahat mahu memburukkan kaum cina di Malaysia ini.Kami bangsa yang hebat.tidak akan mendera anak kami.

    ReplyDelete
  10. kalau dekat tempat awam pun dia berani buat cam tu,apatah lagi kat rumah dia..kesian anak..dia budak,tak tau pape..

    ReplyDelete
  11. Oh haritu dekat Ipoh aku ada nampak situasi mak cakap dekat anak perempuan dia Bodoh kuat2 in public. Like seriously. Anak kau kecik lagi....

    ReplyDelete
  12. Ini siapa ? ibu pelacur yak ? ckckc.. jiakakak.. dasar ibu2 di malingsial..wakaka

    ReplyDelete
  13. ibu sialan..emanknya ibu2 di maling udah di gembrel kepala otaknya..?

    ReplyDelete
  14. apsal dah takde videonya?? tak sempat tengok....

    ReplyDelete
  15. dulu cina tu kena dgn mak dia masa kecik2 dulu. esok budak tu dah besar dia buat pulak kat mak dia yg dah tua nak mati ni. kemudian sambung ke generasi seterusnya...

    ReplyDelete
  16. orang indonesia babi bongok. orang cina lagi sama babi bongok mcm orang indonesiall.tapi orang indonesi bodoh tak reti berak pakai ponggong malahan mereka berak pakai mulut.bodoh betok orang indonesiallll dan orang cina babi bukit.


    babi indonesia
    babi cina bangsat selamanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAHNIAH KOMEN ANDA YG PALING SOPAN.

      Delete
    2. terima kasih kerana memuji... tapi ingat ye...



      babi indonesia babi
      babi cina bangsat selamanya... selamanyaaaa...cina babi ayayyayaaaaaaa

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails