Monday, 15 April 2013

Serius Seleb - Artis Berkumpulan Wanita 90an Dulu VS Sekarang (9 Gambar)


Oh my!

Zaman sekarang ada Hailey Williams dan Amy Lee. Zaman dahulu ada Shirley Manson, D'Arcy and co. Bagaimanalah rupa mereka sekarang?





24 comments:

  1. bisjut kepala babi lu

    ReplyDelete
    Replies
    1. butthurt konek bapak kau

      Delete
    2. konek bapak kau butthurt

      Delete
    3. konek bapak kau bisjut

      Delete
  2. Ntah Pape~~~~~

    ReplyDelete
  3. sucks....asal muke dorg buruk.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. pernah makan penampar?

      Delete
  4. rosmah!!!!!!!!!!!
    i love youuuuuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ROSMAH for PM......! bagi OBE biskut.....!

      Delete
  5. Andrea Corr dah kurus semula.

    ReplyDelete
  6. Admin bodoh bangan... cuci puki rosmah hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. korang pencacai PAS ni ada BBW fetish ke? gile ah, aku taktau pulak yang Tok Guru ni kinky

      Delete
    2. Diorang PAS biasa fetish pakai selipar. Mana tahu enjoice semua ini.

      Delete
  7. Abby Abadi dgn Aishah takde?

    ReplyDelete
  8. fuck you all...muaaahhhh

    ReplyDelete
  9. sume oke je except the 2nd pic...ftw! nightmare weh!

    ReplyDelete
  10. Datin Seri Rosmah Mansor je yang aku tengok wajahnya semakin berusia semakin berseri2. Kami sayang Kak Mah.

    ReplyDelete
  11. pelik jugak pemikiran org meleis ni..apa obe pos suma komen unsur lucah,polititk,bisjut..tak da kaitan pun dengan pos obe.. heran..apa pun garbage terbest dengn the cardigen..lagu zaman kanak2.. bukan mcm sekarang seksi tak kena lagu..bengong mcm pengkomen pos obe yg komen bukan2. peace!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. butoh komen panjang2

      Delete
    2. ape ko mrepek ni cetan

      Delete
  12. rosmah nak bisjut

    ReplyDelete
  13. boleh nilai tahap pendidikan dan tahap pengetahuan agama anons yang menulis

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails