Wednesday, 17 April 2013

Serius - Kehidupan Seharian Seorang Transexual Di Vietnam (17 Gambar)


TARP!

Mari lihat kehidupan seorang transexula di Vietnam. Kita kerap lupa mereka ini juga manusia seperti kita juga. Tak tahu kenapa masyarakat benci sangat dengan mereka ni. Ada curi duit masjid? Ada rasuah nak buat kondo lembu? Ada beli cincin? Tak ada? So why the hatred towards them are WORSE than the people I just mentioned? Hypocrisy and Bigotry!



Laporan asal AsianTown

43 comments:

  1. Assalamualaikum

    ReplyDelete
  2. fapfapfapfapfapfap.........arhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. x tipu ada yang jadi perempuan mmg kalah awek melayu ...

      Delete
  3. sama mcm diorg benci kau boyot kot

    ReplyDelete
  4. waakaikumusalam

    ReplyDelete
  5. FUUU!! obi kau taknak awek transgender ke?

    ReplyDelete
  6. 5th Doktor Pondan melaka

    ReplyDelete
  7. kalau bukan islam takpe la.
    tapi kalau islam. haram menyerupai wanita!

    ReplyDelete
  8. benci sebab tuhan pn x terima diaorg, x kn la lvl kite lbh dr tuhan lak nk terima

    ReplyDelete
    Replies
    1. sure? tuhan terima lah penyonglap di putrajaya tu?

      Delete
    2. benci sebab tuhan pn x terima diaorg, x kn la lvl kite lbh dr tuhan lak nk terima

      Delete
    3. Hahahahhhhhaha.. Awk semua ni lucu la..

      Delete
    4. bukti penyonglap ditrima tuhan, kak ijat lembu dapat g umrah 3x.

      Delete
    5. dua2 tuhan xkn terima dengan salah masing2..atas dunia boleh lah lepas tp akhirat tunggu jelah x kira sesiapa pun..transgender ke penyonglap ke tukang sebar fitnah ke dll :P

      Delete
  9. rosmah nak bisjut

    ReplyDelete
  10. ROSMAH NK AIS KRIM?

    ReplyDelete
  11. Adakah anda seorang Al-Juburi ? Hidup Malaysia

    Ikhlas dari People Republic Of Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. klise la dik..

      Delete
    2. hidup stopa.

      Delete
  12. aku tak benci pada orang gay n les tapi aku benci perbuatan diorang...geli ahhhh...against the nature....

    ReplyDelete
  13. ni la bila fikir liberal sangat. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana xnya hari2 rujukan dari barat, org islam berjaya dulu rujuk dan kaji betul ke salah, ni rujuk saja memang seget la jawbnnya

      Delete
    2. apa salahnya dgn liberal..padahal guna kehidupan seharian guna gak brg dikeluarkan dr barat...sumer ni poyo...pegi baca la btl2 psl islamic golden age dulu...fahaman muktazilah la yg bwk kejayaan pd org islam pd kurun ke 15...fahaman tu percaya pd logik akal dan kebebasan berfikir....

      Delete
  14. Lagi cun dari Neelofa. Ana minta izin fap bole?

    ReplyDelete
  15. CIMB cina india melayu bangla bank17 April 2013 14:41

    aku melayu and aku sokong DAP!!! hidup lim guan eng!!!
    saya cina ee nye pun sokong PAS!! hidup TGNA!!
    nama saya itu razizul kanaaa blasaahh yeay el (A/L) blasaaahh sajaaa.. and aku sokong PKR!!! hidup DSAI

    ReplyDelete
  16. nak ais jrim?

    ReplyDelete
  17. eh..hanis zalikha ke tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. patut la dr tadi aku tgk. mcm familiar je. mmg mcm hanis zalikha. adakah ini satu penghargaan ataupun penghinaan. haha

      Delete
  18. macam Mulan Jameela

    ReplyDelete
  19. MEMANG BETUL BUDAK NIE TAK CURI DUIT NK BELI KONDO LEMBU BLA BLA SEMUA TAPI DIA TELAH MENCURI HATI OBEEE AUWWWWW SO CEWITTT

    ReplyDelete
  20. obe ni kata aje org kuat umno tp suka kat gay dan pondan.per cer???

    ReplyDelete
  21. kepala banana!

    ReplyDelete
  22. hanya Allah s.w.t je yg tau kenapa Allah ciptakan golongan seperti ini. Jangan terlalu cpt menjatuhkan hukum. Bersyukur lah kita yg dilahirkan sempurna naluri dan jantina kita seiringan. ada sbb kenapa Allah ada kan org seperti itu dalam dunia ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah tak cipta dorang mcm tu.. Allah da jadikan mereka sebaik2 kejadian dah pun. tp mereka yg memilih utk jadi mcm tu. bertaubat la kamu kerana telah menuduh Allah. yg baik semua dari Allah. yg buruk dari kita sendiri. Allah melaknat golongan2 ini. Mereka terlalu mengikut nafsu dan pujukan syaitan. Amaran telah diberi tp mereka tetap berdegil. kenapa salahkan Allah sedangkan Allah dah larang? Sedarlah... kamu2 yg menganggap ini semua kehendak Allah boleh jatuh kafir. cepat2 la bertaubat.

      Delete
  23. ni semua ideologi hak sama rata antara manusia la ni. memandangkan mereka tak kacau orang, tak merompak duit orang kita xboleh berbuat apa2. pendek kata, lantak dia la nak buat apa pun kat diri dia.

    apa yang kita boleh buat sebenarnya jangan jatuhkan hukum kpd orang orang seperti mereka shj. jgn herdik dan hina, dalam masa yang sama kita ajak mereka kepangkal jalan, mengajak mereka menjadi manusia yang mengikut fitrah manusia itu sendiri. apabila semua da lakukan tapi dorang still macam tu, doakan la mereka supaya mereka sedar. itu sahaja. tak bermakna kita menyokong gaya kedihupan mereka. mana tau nasib mereka kadang lebih baik. kita tak tau ending hidup mereka mcm mana. kita da lakukan kita punya part.

    tp untuk menyokong gaya kehidupan mereka adalah tidak betul pada saya. mmg mereka tidak melakukan jenayah kpd orang ramai tp tak bermakna mereka betul.

    sama macam perompak. kenapa kita nak kacau mereka sedangkan mereka bukan merompak duit kita? kita tiada hak judge perompak tu mungkin orang susah anak dia sakit buah pinggang kronik.

    fikir2 kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa rasa kalau anak kau jadi begitu?? Hak asasi manusia jugak ker?

      Delete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. Title:
    The Best High Returns on Best Investment
    Content:
    Welcome to Make Money Online with best investment in Hedge fund day trading with high returns on Daily Interest the world best revenue sharing program in which High withdraw is only $5 which is on daily basis.
    For More Details click the link below:
    Yield Investment Program, Best Hyip, Best Investment, Hyip Monitor, Forex Fund, Daily Profit, Monthly Interest, Monthly Profit, Earn Money Online, Money Maker Group, Dream Team Money and like this much more and you can withdraw the amount throw referral commission, eCurrency Invest, LibertyReserve, Alert Pay and SolidTrustPay as well. Get 200% profit within 150 days and the minimum
    Web Link:
    http://www.whatacash.com

    Display Name: whatacash

    ReplyDelete
  26. kenapa aku rasa gmbr last tu muke die cam hamis? keh keh...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails