Thursday, 25 April 2013

Serius - Peserta Miss Korea Adalah Klon (12 Gambar)


K-Klone

Damn dah tahapa melampau dah Korea Selatan ini. Sampaikan kesemua peserta Miss Korea rupa sepesen. Sememangnya teknik pembedahan plastik Korea Selatan memang Level Asian sebenar!

 


Laporan asal Gawker

52 comments:

  1. Hahahaha Oh wow. Sama derp !

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa maksud derp ek?

      Delete
    2. "namin itu semua sia2"

      Romantik baq ang

      Delete
    3. bapak diorg tu semua sama kot!! atau anak hasil permanian berhadas ke, spermnya dari donor yg sama...

      Delete
    4. soul mmg bodo!!!

      Delete
    5. my name is khan and i not power ranger

      Delete
    6. ape mksd derp??

      Delete
    7. google la bro

      Delete
  2. 1st la siak!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. makan asap je la woiii.

      Delete
    2. hi haa hadiah kau...isap kote aku 24jam...
      org korea pengotor...muka cantik tp plastik..bontot x cuci lepas berak...busukkkkk

      Delete
    3. mana kau tau dia tak cuci bontot lepas berak? kau pernah jilat ke?

      Delete
    4. ^ kena jilat dulu ke baru tau tak cuci? Biar betul kau ni..?
      Dah tu, bergulung kertas dalam jamban kt Korea, kau tak mampu fikir ke...cuci x cuci? Dgn kertas org kita tak panggil cuci, kau je la kot.

      Delete
    5. ala...setakat lap pakai tisu tu bersih sgt ker?? bygkan kalau dorg cirit birit...yucks! x selera nak anak sex!

      Delete
  3. obe, xde ke post yg lebih baik di pagi hari jumaat yg mulia ni? mcm sunnah2 pd hari jumaat ke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak bisjut?

      Delete
    2. nak namin?

      Delete
    3. nak penumbuk? ish x lawak la plak..next.

      Delete
    4. nak kentafi ?

      Delete
    5. Nak zakar ?

      Delete
    6. nak puki kepala bapak kamu semua!

      Delete
  4. Replies
    1. fap korean is fap

      Delete
    2. lantak la..fake2 pon still korg minat gak kan..aku perli nih haha (sorry termention lak)

      Delete
  5. fap fap fap........ ahhhhhhhhhhh~~~~~

    ReplyDelete
  6. campak bola sampai melantun2
    jom la main pantun

    RAJA ANON

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan page ni r bro. try page lain plak k.

      Delete
    2. Kura-kura panjat pokok,
      Kau babi.

      Delete
  7. Mesti gi doktor yang sama dan doktor tu hanya ada satu gambar katalog. Datang 10 orang, tu yang bile siap muka sama. Sekian

    ReplyDelete
    Replies
    1. hanya ada satu gambar...fuh mcm ayat seorang cikgu

      Delete
    2. kesimpulan dah ada, cuma boleh perbaiki lagi~

      Delete
    3. ada bakat untuk menulis novel , cerpen , dongeng serta sembang kari .

      Delete
    4. HAHA..dari kilang yg sma kot

      Delete
  8. ni yg membuatkan aku nak fap fap ni, puihhhh

    ReplyDelete
  9. Anon 26 April 2013 12:12
    komen ko membosankan

    ReplyDelete
  10. owh yeah.... ah..ah...ah... owh yeah.... i'm coming!!! argh!!!

    ReplyDelete
  11. 12 keping gamba, dah 12 kali gua melancap... sungguh nikmat... mohon ade gadis yg sudi menerima penis ku ini kue farajnya... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hormati lah hari jumaat. penghulu segala hari. moga sama2 kte dpt amik iktibar.

      Delete
    2. ^ kte tu kote ke?

      Delete
    3. anon 17:18,sile gunekan anugerah minda untuk mentafsirkan sesuatu ayat mengikut kesesuaian ceritanya...

      Delete
    4. ^oh....kote la kalau gitu.
      panggilan manja Anon 13:07 kepada anon 12:30 gitu.

      Delete
  12. bereeboo reeboo taniya...
    bereeboo reeboo taniya...
    bereeboo reeboo taniya...
    MIC berjaya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slowpoke la anon 13:05

      Delete
  13. xde muka yg original ka?

    ReplyDelete
  14. aku nk buat pembedahan plastik muka cam mustapa ali stopa la camni.

    ReplyDelete
  15. layarilah laman portal web hiburan terkini DAN PERCUMA

    www.Ohmaduku.com

    ReplyDelete
  16. korea korea.... muka ja bg comei, payu dara xmau bg besaq ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berapa besar ko nak? Standard saiz dah laaa. Hang nak kasi besaq nak buat bantal tidoq kaaa?

      Delete
  17. Busted...photoshop semata-mata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes aku dapat last senang masuk longgarrrrrrrr

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails