Sunday, 14 April 2013

Serius - Rawatan Buang Saka


SRS

Mohon pembuli Sekolah Kebangsaan Tun Hussein Onn  mendapatkan rawatan dengan bro ini




47 comments:

  1. Replies
    1. BERITA PENTING UNTUK ORANG MELAYU BERAGAMA ISLAM
      Skuad Penyelamat Negara

      1. Pada hari ini, saya telah mendapat satu maklumat yang agak mengejutkan daripada kenalan saya yang bekerja di Singapura dan juga merupakan antara orang kuat Parti PAP.

      2. Beliau telah mendedahkan (sengaja atau tidak saya tidak tahu) bahawa Kerajaan Singapura telah memberikan cuti khas 2 hari pada hari 3hb Mei, Jumaat dan 6hb Mei, Isnin. Selain itu, Kerajaan Singapura juga akan memberikan elaun minyak khas.

      3. Keistimewaan ini hanya diberikan kepada warganegara Malaysia berbangsa Cina akan pulang untuk mengundi DAP khasnya di Johor.

      4. Lebih mengejutkan apabila pekerja-pekerja Parti PAP diarahkan untuk turut serta membantu jentera DAP sepanjang tempoh berkempen. Sekiranya terdapat perhimpunan besar-besaran DAP, sedarlah bahawa ada antara mereka bukan warganegara Malaysia dan pekerja parti PAP.

      5. Beliau juga ada menyampaikan bahawa salah seorang 'taikun' besar di Singapura akan menyumbangkan 7 buah bas kepada mereka yang tiada kenderaan untuk pulang.

      6. Nampaknya hubungan antara PAP-DAP ini semakin erat dengan kehadiran Lim Kit Siang di Gelang Patah sebagai calon.

      7. Bersungguh-sungguh PAP dari Singapura ini untuk membantu DAP membuktikan bahawa selama ini mereka sebenarnya tidak pernah berpecah. DAP menjadi sebagai cawangan PAP di Malaysia.

      #orang johor bersedia untuk berjuang habis habisan.... patahkan sayap roket DAP

      - katak hijau -

      Delete
    2. Biasalah korang nie, kalau miskin salahkan cina, negara mundur salahkan Yahudi, belasah ketua kelas salahkan saka, Singapura bagi cuti salahkan DAP-PAP. Buta tetap buta selamanya lah. Taib mahmud tengah rompak orang Sarawak pun tak bising, Sabah tengah ditakluki oleh orang Filipina pun tak bising.

      Delete
    3. katak hijau ong gedek gedek.....

      Delete
    4. ibrahim ali..is that you???

      Delete
    5. katak hijau sedang cube memporak-perandakan pengundi di Johor....SKMM please sarch who is this culprit...

      Delete
    6. BERITA PENTING UNTUK ORANG MELAYU BERAGAMA ISLAM
      Skuad Penyelamat Negara

      1. Pada hari ini, saya telah mendapat satu maklumat yang agak mengejutkan daripada kenalan saya yang bekerja di Singapura dan juga merupakan antara orang kuat Parti PAP.

      2. Beliau telah mendedahkan (sengaja atau tidak saya tidak tahu) bahawa Kerajaan Singapura telah memberikan cuti khas 2 hari pada hari 3hb Mei, Jumaat dan 6hb Mei, Isnin. Selain itu, Kerajaan Singapura juga akan memberikan elaun minyak khas.

      3. Keistimewaan ini hanya diberikan kepada warganegara Malaysia berbangsa Cina akan pulang untuk mengundi DAP khasnya di Johor.

      4. Lebih mengejutkan apabila pekerja-pekerja Parti PAP diarahkan untuk turut serta membantu jentera DAP sepanjang tempoh berkempen. Sekiranya terdapat perhimpunan besar-besaran DAP, sedarlah bahawa ada antara mereka bukan warganegara Malaysia dan pekerja parti PAP.

      5. Beliau juga ada menyampaikan bahawa salah seorang 'taikun' besar di Singapura akan menyumbangkan 7 buah bas kepada mereka yang tiada kenderaan untuk pulang.

      6. Nampaknya hubungan antara PAP-DAP ini semakin erat dengan kehadiran Lim Kit Siang di Gelang Patah sebagai calon.

      7. Bersungguh-sungguh PAP dari Singapura ini untuk membantu DAP membuktikan bahawa selama ini mereka sebenarnya tidak pernah berpecah. DAP menjadi sebagai cawangan PAP di Malaysia.

      #orang johor bersedia untuk berjuang habis habisan.... patahkan sayap roket DAP

      - katak pink -

      Delete
    7. u ulang i saman

      Delete
    8. Anonymous14 April 2013 12:29
      Aku orang sarawak, tak penah pun Taib Mahmud masuk rumah aku merompak..

      Delete
    9. Bn akan menang besar Insyallah..

      Delete
    10. Parti Ahli Spender akan diberkati dan menawan Putrajaya.

      Hidup DAP-MCA-Gerakan!

      Delete
    11. obe patut dapatkan rawatan ni..

      sekian..

      Delete
  2. nah myvi 3.0 siap riben..

    ReplyDelete
  3. Saka muai thaii ha2*-*

    ReplyDelete
  4. Selalu tak dengar ayat-ayat yg berbunyik begini..? Eheh.

    "Awak ni tak reti bersyukur, kerajaan sekarang dah bagi macam-macam. Kene lah balas budi."

    "Eh kau, kalau tak suka sangat kerajaan jangan duduk Malaysia."

    "Kau bising-bising ni sedar sikit kau tu kerja dgn kerajaan jugak!"

    "Pesara kerajaan perlu taat setia kepada parti kerajaan."

    "Piraahh..asyik hentam kerajaan, tapi ambik jugak baucar buku. Booo..:P"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pernah dengar ayat bunyik camtu.

      Kau nak penampar?

      Delete
    2. Anonymous15 April 2013 11:35
      ko ni kurang kasih syg ibu n bapa ker?

      Delete
  5. salam OBE
    apa kes ni muka TGNA mu buat gitu..
    agak2la...makin meluat nengok blog ko nie...letaklah muka sendiri..walaupun setakat letak spek saja,seolah2 kau buat jadi mainan..

    **aku tak sokong mana2 parti politik,
    AKU HANYA HORMAT SEORANG ULAMAK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hormat ulamak konon.. Pundek hang nate beghok

      Delete
    2. mak bapak tak hormat ada hati nak hormat ulamak.

      Delete
    3. siapa ulamak ?

      Delete
    4. ulamak abah kau

      Delete
    5. Ulamak nyanyuk x pyh hormat sgtlah. Ko ni mesti stopa ali big spender.

      Delete
    6. http://www.youtube.com/watch?v=iG3VfKlfDEk

      Delete
    7. aku hormat dia kalau dia berundur dari politik bulan ni.. kalau tak, aku pijak2 gambar Nike Aziz ni..

      Delete
    8. Ak hormat Ulamak yg tak memecahkan umat islam je

      Delete
    9. Nik Aziz bukan Ulama. Samy Vellu baru ulamak sebenar.

      Sah hati kamu ni kotor tak kenal ulamak

      Delete
  6. Nick A. Jizz Rave in da House yo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni kompem keturunan babi kan..

      Delete
  7. aku rase makcik ni x puas kot malam2 ngn laki die.. saje la 2 buat2 kne rasuk..sbb 2 nk 'makan' laki 2..ki3

    ReplyDelete
  8. Langkawi Homestay - tokmanhomestay.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5 mei ada kosong x?

      Delete
  9. 5 Mei masih ada kosong RM220 per night, diskaun jika ambil 2-3 malam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangang, reply la betul2 bawah anon tu.

      Delete
  10. Aku da agak da mesti ade org marah Obe sebab boh spek kat pic nik aziz... Klu korg hormat ulama sgt apsal bg al juburi jd PM??? Apsak x nominate nik aziz je??? Stopa big spender... hahaha...

    ReplyDelete
  11. peringatan bagi yang merawat saka, jangan bersembang/bersoal jawab dengan jin~ jin tu bapak penipu, hidup ribuan tahun, korang ingat korang tu bijak sangat tahu mana betul, mana tipu ?

    bagi yang tak pernah terlibat dengan rawatan islam~

    #1 makcik ni memang ada jin dalam badan dia~ bukti yang menyatakan dia jin :
    - jin kalau dia sembang, dia meratap, dia menangis, dia merepek, boleh layan berjam2 tanpa henti sebab dema tak rasa penat~ yang rasa penat adalah tuan punya jasad~
    - jin bangga apabila dipuji/digelarkan sebagai datuk, bertambah2 riak dan sombong~ kita puji dia sikit, melambung2 dia punya kembang bangga riak~
    - jin boleh bercakap dalam macam2 bahasa manusia~ kadang2, mereka juga ada mantera dalam bahasa mereka yang tak difahami manusia~

    perawat2 islam yang benar2 boleh membuangkan jin takkan gunakan keris/kemenyan bagai~ cuma ayat al-quran, ruqyah, doa & air, (garam & lada hitam jika kes terlalu berat)
    berbeza dengan bomoh/dukun yang memerlukan objek/medium bagi menghantar jin/santau/jampi bagi mengenakan orang, pengamal perubatan tak perlukan medium~ mereka boleh 'menghantar' bacaan ayat Quran sehingga ke dalam tempat tinggal jin tersebut~
    just my 2 cents~ salah silap mohon betulkan~ (^_^)v

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua silap. Nak betulkan gak ke ni?

      Delete
  12. with all due respect, bro obefiend please change the logo. this is not a matter of politic, this is a matter of we as a muslim respecting our ulamak, the inheritance of our prophet Rasulullah S.A.W. i knew you're kind and intelligence, everybody made mistake sometimes. Peace!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu baik kita letak gambar najib.kita burukkan najib pulak.takbir !

      Delete
    2. Tajuddin Pasir Salak pun. ada jin dia tu

      Delete
    3. salah ke Tok Guru pakai spek?
      pe yg menghina?

      Delete
    4. tajudin pasir salak bela jin anjing, tu yang menyalak je kerjanya dalam parlimen, hahahahaha!

      Delete
  13. pe yg korg merepek ni setan...???????

    ini semua slh umno gaduh ngn pkr la smpi rkyat jd compius...!!!!!

    ReplyDelete
  14. bila pulak obefat ni percaya dengan bomoh2 jin saka ni?

    ReplyDelete
  15. Sape yang ada saka tue bolehla cuba buang melalui rawatan di PRAWIS. Nak tengok video rawatan cuba check di sini Video Rawatan Saka

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails