Tuesday, 2 April 2013

Serius - Ilusi Senggama Minda Hari Ini


Brain Hurts

Impossibru .......



Laporan asal Piximus

43 comments:

  1. Replies
    1. nah biskut

      Delete
    2. nak kote

      Delete
    3. Booooo~~

      Delete
    4. Sungguh ku tak mampu
      Menahan rindu
      Ah! Ah!

      Pabila diri ku
      Jauh dari mu
      Ah! Ah! Ah!

      Membalut di dalam kalbu
      Berjuta rindu
      Fikiran jadi tak tentu
      Kerana kamu

      Siang malam terbayang-bayang
      Fikiran melayang-layang
      Khayalkan diri mu sorang
      Oh sayang

      Sungguh ku tak mampu
      Menahan rindu
      Ah! Ah!

      Pabila diri ku
      Jauh dari mu
      Ah! Ah! Ah!

      Membalut di dalam kalbu
      Berjuta rindu
      Fikiran jadi tak tentu
      Kerana kamu

      Siang malam terbayang-bayang
      Fikiran melayang-layang
      Khayalkan diri mu sorang
      Oh sayang

      Sungguh ku tak mampu
      Menahan rindu
      Ah! Ah!

      Pabila diri ku
      Jauh dari mu...............

      Sungguh ku tak mampu
      Menahan rindu
      Ah! Ah!

      Pabila diri ku
      Jauh dari mu
      Ah! Ah! Ah!

      Membalut di dalam kalbu
      Berjuta rindu
      Fikiran jadi tak tentu
      Kerana kamu

      Siang malam terbayang-bayang
      Fikiran melayang-layang
      Khayalkan diri mu sorang
      Oh sayang

      Sungguh ku tak mampu
      Menahan rindu
      Ah! Ah!

      Pabila diri ku
      Jauh dari mu
      Ah! Ah! Ah!

      Membalut di dalam kalbu
      Berjuta rindu
      Fikiran jadi tak tentu
      Kerana kamu

      Siang malam terbayang-bayang
      Fikiran melayang-layang
      Khayalkan diri mu sorang
      Oh sayang

      Sungguh ku tak mampu
      Menahan rindu
      Ah! Ah!

      Pabila diri ku
      Jauh dari mu..................

      Delete
    5. Seminggu sekali kau datang padaku
      Membawa cinta yang suci
      (Amboi amboi enak... 2X)
      Seminggu sekali ku dimanja-manja
      Dan disayang-sayang dirimu
      (Amboi amboi enak... 2X)

      Duduk berdua di bangku bambu
      Merenda cinta aku bahagia
      Duduk berdua di bangku bambu
      Bercanda ria dunia terasa
      Milik berdua
      (Amboi...)
      Indahnya cinta
      (Amboi...)

      Senggol-senggolan, cubit-cubitan
      Aku bernyanyi kau petik gitar
      Senandungkan cinta
      Bunga berseri, kumbang menari
      Asmara kita makin bersemi
      Semoga abadi, semoga abadi, semoga abadi

      Delete
    6. Para penonton
      Bapak-bapak, ibu-ibu
      Semuanya, jangan heran
      Kalau Inul sedang goyang
      Rada panas agak seksi

      Maafkanlah…

      Para penonton
      Bapak-bapak ibu-ibu
      Semua yang ada di sini

      Ada yang bilang dangdut tak goyang
      Bagai sayur tanpa garam
      Kurang enak kurang sedap

      Dari itu Inul goyang
      Agar semuanya senang
      Bagi yang kurang berkenan

      Melihat Inul bergoyang…

      Jangan marah
      Maafkanlah…

      Para penonton
      Bapak-bapak ibu-ibu
      Semua yang ada di sini

      Goyang yuu… akh…

      Seribu satu macam problema
      Sejenak kita lupakan saja
      Lihatlah goyang Inul
      Semoga terhibur… sayang…

      Tapi janganlah lupa
      Sambil kita berdoa
      Agar kita semua sehat sentosa

      Delete
    7. hoi orang2 kat bawah!!!



















































      dengar sini...



































      aku ada benda nak cakap sikit..































      korang yang kat bawah2 tu.....























































      ini adalah pengumuman penting........




































      korang tau x....






























      aku dah cakap............
















      korang yang kat bawah...


























      tengok bawah2 lagi





























      aku nak bagitau ni.....






























      lepas ni korang nak komen.....


























      komen la kalau rajin.....




























      hahaha.....




























      korang skroll la lagi.........

























      hahahaha















































      sakit hati x?





































      sukati akula....





































      mampusla korang...........
































      :)

      Delete
    8. hoi orang2 kat bawah!!!



















































      dengar sini...



































      aku ada benda nak cakap sikit..































      korang yang kat bawah2 tu.....























































      ini adalah pengumuman penting........




































      korang tau x....






























      aku dah cakap............
















      korang yang kat bawah...


























      tengok bawah2 lagi





























      aku nak bagitau ni.....






























      lepas ni korang nak komen.....


























      komen la kalau rajin.....




























      hahaha.....




























      korang skroll la lagi.........

























      hahahaha















































      sakit hati x?





































      sukati akula....





































      mampusla korang...........
































      hoi orang2 kat bawah!!!



















































      dengar sini...



































      aku ada benda nak cakap sikit..































      korang yang kat bawah2 tu.....























































      ini adalah pengumuman penting........




































      korang tau x....






























      aku dah cakap............
















      korang yang kat bawah...


























      tengok bawah2 lagi





























      aku nak bagitau ni.....






























      lepas ni korang nak komen.....


























      komen la kalau rajin.....




























      hahaha.....




























      korang skroll la lagi.........

























      hahahaha















































      sakit hati x?





































      sukati akula....





































      mampusla korang...........































      Delete
    9. hoi orang2 kat bawah!!!



















































      dengar sini...



































      aku ada benda nak cakap sikit..































      korang yang kat bawah2 tu.....























































      ini adalah pengumuman penting........




































      korang tau x....






























      aku dah cakap............
















      korang yang kat bawah...


























      tengok bawah2 lagi





























      aku nak bagitau ni.....






























      lepas ni korang nak komen.....


























      komen la kalau rajin.....




























      hahaha.....




























      korang skroll la lagi.........

























      hahahaha















































      sakit hati x?





































      sukati akula....





































      mampusla korang...........
































      hoi orang2 kat bawah!!!



















































      dengar sini...



































      aku ada benda nak cakap sikit..































      korang yang kat bawah2 tu.....























































      ini adalah pengumuman penting........




































      korang tau x....






























      aku dah cakap............
















      korang yang kat bawah...


























      tengok bawah2 lagi





























      aku nak bagitau ni.....






























      lepas ni korang nak komen.....


























      komen la kalau rajin.....




























      hahaha.....




























      korang skroll la lagi.........

























      hahahaha















































      sakit hati x?





































      sukati akula....





































      mampusla korang...........































      Anonymous2 April 2013 00:20

      Delete
    10. hoi orang2 kat bawah!!!



















































      dengar sini...



































      aku ada benda nak cakap sikit..































      korang yang kat bawah2 tu.....























































      ini adalah pengumuman penting........




































      korang tau x....






























      aku dah cakap............
















      korang yang kat bawah...


























      tengok bawah2 lagi





























      aku nak bagitau ni.....






























      lepas ni korang nak komen.....


























      komen la kalau rajin.....




























      hahaha.....




























      korang skroll la lagi.........

























      hahahaha















































      sakit hati x?





































      sukati akula....





































      mampusla korang...........
































      hoi orang2 kat bawah!!!



















































      dengar sini...



































      aku ada benda nak cakap sikit..































      korang yang kat bawah2 tu.....























































      ini adalah pengumuman penting........




































      korang tau x....






























      aku dah cakap............
















      korang yang kat bawah...


























      tengok bawah2 lagi





























      aku nak bagitau ni.....






























      lepas ni korang nak komen.....


























      komen la kalau rajin.....




























      hahaha.....




























      korang skroll la lagi.........

























      hahahaha















































      sakit hati x?





































      sukati akula....





































      mampusla korang...........































      Anonymous2 April 2013 00:20

      Delete
    11. hoi orang2 kat bawah!!!



















































      dengar sini...



































      aku ada benda nak cakap sikit..































      korang yang kat bawah2 tu.....























































      ini adalah pengumuman penting........




































      korang tau x....






























      aku dah cakap............
















      korang yang kat bawah...


























      tengok bawah2 lagi





























      aku nak bagitau ni.....






























      lepas ni korang nak komen.....


























      komen la kalau rajin.....




























      hahaha.....




























      korang skroll la lagi.........

























      hahahaha















































      sakit hati x?





































      sukati akula....





































      mampusla korang...........
































      hoi orang2 kat bawah!!!



















































      dengar sini...



































      aku ada benda nak cakap sikit..































      korang yang kat bawah2 tu.....























































      ini adalah pengumuman penting........




































      korang tau x....






























      aku dah cakap............
















      korang yang kat bawah...


























      tengok bawah2 lagi





























      aku nak bagitau ni.....






























      lepas ni korang nak komen.....


























      komen la kalau rajin.....




























      hahaha.....




























      korang skroll la lagi.........

























      hahahaha















































      sakit hati x?





































      sukati akula....





































      mampusla korang...........































      Anonymous2 April 2013 00:20

      Delete
    12. hoi orang2 kat bawah!!!



















































      dengar sini...



































      aku ada benda nak cakap sikit..































      korang yang kat bawah2 tu.....























































      ini adalah pengumuman penting........




































      korang tau x....






























      aku dah cakap............
















      korang yang kat bawah...


























      tengok bawah2 lagi





























      aku nak bagitau ni.....






























      lepas ni korang nak komen.....


























      komen la kalau rajin.....




























      hahaha.....




























      korang skroll la lagi.........

























      hahahaha















































      sakit hati x?





































      sukati akula....





































      mampusla korang...........
































      hoi orang2 kat bawah!!!



















































      dengar sini...



































      aku ada benda nak cakap sikit..































      korang yang kat bawah2 tu.....























































      ini adalah pengumuman penting........




































      korang tau x....






























      aku dah cakap............
















      korang yang kat bawah...


























      tengok bawah2 lagi





























      aku nak bagitau ni.....






























      lepas ni korang nak komen.....


























      komen la kalau rajin.....




























      hahaha.....




























      korang skroll la lagi.........

























      hahahaha















































      sakit hati x?





































      sukati akula....





































      mampusla korang...........































      babi

      Delete
  2. http://www.youtube.com/watch?v=R7APlC3LXbY

    ReplyDelete
  3. http://www.youtube.com/watch?v=E7J_r04yNn8

    ni baru betul

    ReplyDelete
  4. Yes, penyelesaian terhadap krisis tenaga dunia!

    ReplyDelete
  5. aaaaaa??aaaaa??dan aaaaaa??

    ReplyDelete
  6. Here's your answer.

    http://www.macbrosplace.com/wp-content/uploads/2013/03/chocolate-answer.gif

    You're welcome.

    ReplyDelete
  7. clue.......yg potong menyerong....tak kan boleh fit betul betul atas line waktu transferred..
    gif animated atas pun dah modified...paksa bagi boleh fit jugak...

    ReplyDelete
  8. ha2...korg tgok kat bucu yg kena potong tu.x sama besar, tp bila sambung ngam2 fit jugak.modified dah gif ni.klu x caye, beli candy bar sendiri.

    ReplyDelete
  9. Sungguh ku tak mampu
    Menahan rindu
    Ah! Ah!

    Pabila diri ku
    Jauh dari mu
    Ah! Ah! Ah!

    Membalut di dalam kalbu
    Berjuta rindu
    Fikiran jadi tak tentu
    Kerana kamu

    Siang malam terbayang-bayang
    Fikiran melayang-layang
    Khayalkan diri mu sorang
    Oh sayang

    Sungguh ku tak mampu
    Menahan rindu
    Ah! Ah!

    Pabila diri ku
    Jauh dari mu
    Ah! Ah! Ah!

    Membalut di dalam kalbu
    Berjuta rindu
    Fikiran jadi tak tentu
    Kerana kamu

    Siang malam terbayang-bayang
    Fikiran melayang-layang
    Khayalkan diri mu sorang
    Oh sayang

    Sungguh ku tak mampu
    Menahan rindu
    Ah! Ah!

    Pabila diri ku
    Jauh dari mu...............

    Sungguh ku tak mampu
    Menahan rindu
    Ah! Ah!

    Pabila diri ku
    Jauh dari mu
    Ah! Ah! Ah!

    Membalut di dalam kalbu
    Berjuta rindu
    Fikiran jadi tak tentu
    Kerana kamu

    Siang malam terbayang-bayang
    Fikiran melayang-layang
    Khayalkan diri mu sorang
    Oh sayang

    Sungguh ku tak mampu
    Menahan rindu
    Ah! Ah!

    Pabila diri ku
    Jauh dari mu
    Ah! Ah! Ah!

    Membalut di dalam kalbu
    Berjuta rindu
    Fikiran jadi tak tentu
    Kerana kamu

    Siang malam terbayang-bayang
    Fikiran melayang-layang
    Khayalkan diri mu sorang
    Oh sayang

    Sungguh ku tak mampu
    Menahan rindu
    Ah! Ah!

    Pabila diri ku
    Jauh dari mu..................

    ReplyDelete
  10. Aku print and try wat..tkde edit..memang muat2

    ReplyDelete
  11. Technically and geometrically speaking, this is impossible.

    ReplyDelete
  12. Hok ni semue besi ni.. tahyul lagi khurafat. inilah contoh kawalan minda dari pihak EMNO kepada anak muda belie kita. Deme sogok anok kite dengang gambo-gambo gini. kite dok patut sokong hok lagu nih. amalang gini meghosakkang minde anok bangse kite.

    ReplyDelete
    Replies
    1. maap cakap kalau dah bangang tu bangang jugak..

      Delete
  13. COMFIRM NI SEMUA SALAH ANUAR!

    ReplyDelete
  14. BUKAN! SALAH KELANTAN!

    ReplyDelete
  15. hoi orang2 kat bawah!!!



















































    dengar sini...



































    aku ada benda nak cakap sikit..































    korang yang kat bawah2 tu.....























































    ini adalah pengumuman penting........




































    korang tau x....






























    aku dah cakap............
















    korang yang kat bawah...


























    tengok bawah2 lagi





























    aku nak bagitau ni.....






























    lepas ni korang nak komen.....


























    komen la kalau rajin.....




























    hahaha.....




























    korang skroll la lagi.........

























    hahahaha















































    sakit hati x?





































    sukati akula....





































    mampusla korang...........
































    hoi orang2 kat bawah!!!



















































    dengar sini...



































    aku ada benda nak cakap sikit..































    korang yang kat bawah2 tu.....























































    ini adalah pengumuman penting........




































    korang tau x....






























    aku dah cakap............
















    korang yang kat bawah...


























    tengok bawah2 lagi





























    aku nak bagitau ni.....






























    lepas ni korang nak komen.....


























    komen la kalau rajin.....




























    hahaha.....




























    korang skroll la lagi.........

























    hahahaha















































    sakit hati x?





































    sukati akula....





































    mampusla korang...........































    Anonymous2 April 2013 00:20

    ReplyDelete
    Replies
    1. K.. bapak kau keling.

      Delete
    2. bapak Anonymous2 April 2013 00:20
      babi lancau!!!!!!!!!!

      Delete
















































































































































































  16. nak bisjut?




































































































































































    tak nak
















































































































































































































































































































































    ReplyDelete
    Replies
    1. Firsttt!!!!!!! BABI BODOH Budak2 lain semua x tau jawapan.

      Delete
  17. OBE SLOW PIG

    ReplyDelete
  18. Dah cuba, sebenarnya tinggi chocolate tu tak sama sebelum and selepas potong, which is lepas dipotong dan disusun semula adalah lebih pendek ketinggiannya.... so, satu block choclate yg lebih tu actually potion ketinggian choclate yang hilang tu.

    ReplyDelete
  19. tora datang lagi.....

    ReplyDelete
  20. boohoo, ada bahagian makin panjang masa bergerak. (yang dari kiri ke kanan) hasilnya, dia ganti balik area yang diambik satu petak coklat tu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails