Saturday, 20 April 2013

Serius Indo - Video Pelajar Mempermainkan Solat Timbulkan Kemarahan


Rage!

Video beberapa pelajar perempuan mempermainkan solat sambil menyanyikan lagu Maroon 5 di bawah menimbulkan kemarahan warga Indonesia. Video yang dimuat naik 12 April lalu ini kini menjadi viral di Indonesia.Menurut laporan media pelajar ini belajar di salah sebuah sekolah di Desa Tambun, Kabupaten Toli Toli, Provinsi Sulawesi Tengah


22 comments:

  1. Replies
    1. Ao kono eh jang..

      Delete
    2. PAS bukan maksudnya islam

      nik aziz adalah manusia. boleh buat salah

      nik aziz bukan tuhan. jangan sembah dia

      dalam quran, hadis tak ade sebut pasal nik aziz.

      kata kata nik aziz bukan sama taraf dengan hadis nabi sebab dia bukan nabi dan rasul.

      nik aziz pun lemah macam orang lain boleh pengsan. dia tak maksum

      orang pas sama taraf dengan manusia lain sama macam orang umno. orang pas takde disebut dalam quran/hadis di jamin boleh masuk syurga tanpa hisab.

      Kalau Pas benar disisi Tuhan, dah lama boleh perintah Malaysia, tapi takde kan ?

      So Pas tu betul ke ?

      So kalau tolong Pas masuk syurga sebab kalau tolong(undi) Pas supaya Pas buat buat kebaikan (tegak hukum Islam, bla bla bla) secara tak lansung tolong tegakkan Islam ....

      tapi betul ke Pas tegakkan Islam atau Pas tegakkan bendera dia sahaja ?

      Selama ni Kuasai kelantan, mana hukum Hudud ? (tak usah beri alasan kerajaan federal tak bagi bla bla bla.. Kan pas perjuangkan Islam, jadi mesti Tuhan tolong, tapi TAkde pun?
      Ape tuhan tu lemah dari BN ke ? atau PAs tu yang salah ?)

      Jadi kalau korang ade otak sila guna akal

      KAlau dah malas nak fikir , nak terus kena brainwash dengan PAS tu silakanlah. Semoga anda gembira dengan halunisasi anda.

      Delete
    3. ok je dr vote umno

      Delete
    4. haha! korang kena troll
      Kabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli Kabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli ToliKabupaten Toli Toli

      Delete
    5. Minta kerjasama dari pihak berkuasa supaya banned video menghina solat neh!!!

      Delete
  2. Ini semua salah ahli politik negara kita.. Jika mereka tidak bgaduh n fitnah.. Ini semua tidak tjadi d indonesia.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. butoh pak hang

      Delete
    2. klise la dik

      Delete
    3. al-juburi mybe?

      Delete
  4. amenda ko mengarut nih?? x de kene mengena la mangkuk!

    ReplyDelete
  5. Ahhh...terasa ingin menyetubuhi si baju biru itu,alangkah enaknya jika dpt menusuk ke dalam lobangnya...

    ReplyDelete
  6. indo apa indo indon la

    ReplyDelete
  7. AKU TAK SANGGUP NAK TENGOK SAMPAI HABIS.

    ReplyDelete
  8. Doakan lah supaya mereka terima hidyah dari Allah SWT. Aminn

    ReplyDelete
  9. NI LERR TANDA2 AKHIR ZAMAN.......SAMPAIKAN SOLAT PUN BOLEH DIPERMAINKAN..MASYA ALLAH...SEMOGA BEBUDAK NI DIBERIKAN HIDAYAH OLEH ALLAH...AMIN

    ReplyDelete
  10. Are these girls retard or something???

    ReplyDelete
  11. aku taknak komen banyk2 panjang2 dgn manusia cam ko ni..mgkin cara ko ckp mcm gembira dgn fakta ko...kalau aku org pas aku mesti taksub n undi pas..aku atas pagar..dangkal sgt bro pemikiran dan ilmu..kaji la sblum ckp..jwpan aku mudah.. perang badar nabi menang perang uhud nabi kalah ko berani kata nabi batil?berani tak..? jap gi ko pun pusing...ITU NABI...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails