Tuesday, 16 April 2013

Serius Kreatif - Rekaan Senjata - Senjata "Perang Poster" Pilihanraya Di Malaysia (34 Gambar)


Cool!

Orang Malaysia memang kreatif. Perang poster yang selalunya membosankan menjadi menarik kerana kedua-dua pihak menghasilkan "senjata" untuk peperangan poster mereka. 

Thanks @Maskawaih for the tip



Laporan asal Facebook DPPMalaysia dan Blog Secure Malaysia

33 comments:

  1. First. hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amanat Baru Haji Hadi:

      Saudara-saudara sekelian percayalah,
      Kita backing Haji Stopa kita, bukan kerana dia Setia Usaha Agong PAS. Kita backing Haji Stopa kita bukan kerana kita malu kantoi Isle kesana Isle kemari aurat kehulu aurat kehilir tapi bila nak Inzal cakap omputih. Kita backing dia ialah kerana dia sakit lutut, sembahyang pon atas kerusi, buat style missionary pon tak sampai 2 menit dan lepas tu terpaksa tukar cowgirl style, maklom lah sakit lutut.. Oleh kerana Haji Stopa sakit lutulah lah kita backing dia. Oleh kerana itulah kita salahkan UMNO. Oleh sebab Haji Stopa sakit lututlah kita cuba berlawan dengan mereka.

      Percayalah saudara-saudara sekelian,
      Spender Haji Stopa kita adalah unik, sizenya adalah besar, spender Haji Stopa adalah one of a kind. Bergantunglah kita kepada spender Haji Stopa dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir jika tak percaya Haji Stopa sakit lutut'.

      Delete
    2. Nak royi?

      Delete
  2. Replies
    1. itula pasal. malam malam boleh seram gak tu.

      Delete
  3. Siapa first kote kecik

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia prempuan la..bangang.... ko ape tau... asyik hisap kote mamat lain..dasar gay...

      Delete
  4. altoya the best among all :D

    ReplyDelete
  5. paling epic... (altantuya, i'm back)

    ReplyDelete
  6. Aku butthurt...replika2 BN ada budak bawah umor...

    ReplyDelete
  7. if pertandingan rekacipta@design PAS gerenti menang..

    ReplyDelete
  8. Aku nampak hantu altantuya, apakah???

    ReplyDelete
  9. Pihak pembangkang semakin hilang arah tuju mereka dan terdesak merekacipta halusinasi murahan, semata-mata untuk menutup kelemahan mereka yang semakin terserlah setiap hari.

    Mereka fikir rakyat Malaysia akan tertipu dengan segala pembohongan dan dusta nista yang dihamburkan, walhal rakyat negara ini telah sedar dan dapat melihat segala tipu muslihat mereka.

    Tapi malangnya ada segolongan kecil yang tidak dapat memahami keadaan sebenar dan terus membiarkan diri mereka tertipu, menjadi batu loncatan PR untuk melaksanakan agenda jahat mereka.

    Adakah kita mahu terus membiarkan minda kita di perkosa oleh propaganda CAP AYAM ini atau bila tiba masanya nanti, melaksanakan tanggungjawab kita , mengatakan TIDAK kepada golongan ini.

    Fikir masa depan kita.

    Jangan jadi Bodoh.

    Jadi manusia yang tahu bersyukur.

    Pilihlah dengan tepat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amanat Baru Haji Hadi:

      Saudara-saudara sekelian percayalah,
      Kita backing Haji Stopa kita, bukan kerana dia Setia Usaha Agong PAS. Kita backing Haji Stopa kita bukan kerana kita malu kantoi Isle kesana Isle kemari aurat kehulu aurat kehilir tapi bila nak Inzal cakap omputih. Kita backing dia ialah kerana dia sakit lutut, sembahyang pon atas kerusi, buat style missionary pon tak sampai 2 menit dan lepas tu terpaksa tukar cowgirl style, maklom lah sakit lutut.. Oleh kerana Haji Stopa sakit lutulah lah kita backing dia. Oleh kerana itulah kita salahkan UMNO. Oleh sebab Haji Stopa sakit lututlah kita cuba berlawan dengan mereka.

      Percayalah saudara-saudara sekelian,
      Spender Haji Stopa kita adalah unik, sizenya adalah besar, spender Haji Stopa adalah one of a kind. Bergantunglah kita kepada spender Haji Stopa dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir jika tak percaya Haji Stopa sakit lutut'.

      Delete
    2. tolong mak masak lagi baik....stupid

      Delete
  10. kote keadilan ker??

    ReplyDelete
  11. Patut deploy senjata2 ni ke Lahad Datu

    ReplyDelete
  12. Tunggu akan kuar replika spender terbesaq kt malaysia....background dia kaler hijau!

    ReplyDelete
  13. mane replika beg birkin???

    ReplyDelete
  14. Haha. Aku lambat sikit dari anon kat atas. Sini tajuk dia senjata, so hermes birkin tak masuk.

    ReplyDelete
  15. Satu puak beli senjata pakai kroni. Satu puak lagi pulak cheapskate nak mampus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti mohon buat model kertas bapak kau plak... amen

      Delete
  16. aku jrg nmpk cina wat keje bodoh cmni
    dorg berperang idea bukan bnda2 remeh primitif cmni
    inilah mentaliti melayu tgk luaran je
    xlama lg tergadai la tu kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. wakarimaSUNalhaji17 April 2013 10:37

      ciner wat jugak
      tapi last2 bakar
      nak antar ke alam akhirat dia
      .
      .le[as nie wat replika lim kit siang malam plak
      skali coi so lek...kat alam akirat pun kena ada ahli politik..x kan kendraan je

      Delete
  17. PKR tak boleh buat replika jet, sensitif, nanti ada yang saman!

    ReplyDelete
  18. cicak tokek

    ReplyDelete
  19. UMNO forever retards

    ReplyDelete
  20. PENGARUH COMMAND AND CONQUER LEBIH SANGAT

    ReplyDelete
  21. Kapal selam ada tayar.....hahahaha boleh menyelam ke?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails