Thursday, 25 April 2013

Serius Cool - Sakuga : Seni Animasi Jepun


Jizzzzzzzzz

Inilah sebab  mengapa orang ramai meminati anime Jepun. Animation tahap ASIAN! ....... jizz

Thanks @kreuzbleus 


14 comments:

  1. Bahan-bahan ( 3 orang makan )

    3 biji bawang merah
    3 biji bawang putih
    2 sudu besar cili boh (tak perlu banyak sebab untuk mengekalkan rasa ikan bilis )
    5 biji cili merah (diketuk) lebih pun boleh ikut rasa pedas masing2
    Isi ayam di potong (nak guna seafood pun boleh)
    Ikan bilis yang dah di goreng (jumlah ikut suka)
    1 sudu besar sos cili
    1sudu besar sos tiram
    Secubit belacan
    1 mangkuk besar nasi
    Sayur kangkung (untuk untuk campuran nasi) dan sawi untuk hiasan
    Cara-cara

    Bawang merah dimayang, . Tumbuk bawang putih dan sedikit garam
    Goreng ikan bilis terlebih dahulu,.. Tumis bawang merah,cili dan bahan yang ditumbuk tadi
    Setelah kekuningan masukkan isi ayam,..setelah ayam dah masak masukan cili boh tumis sehingga pecah minyak,.masukkan sos cili,sos tiram dan belacan,.. Serta sedikit garam,.jagan terlalu banyak garam sebab ikan bilis dah masin
    Masukkan nasi, goreng sehingga sebati dan last skali masukkan ikan bilis yang telah digoreng,..gaul sebati,.. Masukkan sayur kangkung diakhir masakan
    Untuk hiasan saya menghiris telur dadar di atas nasi gireng bagi menambah selera,. Resepi yang cukup mudah untuk sarapan,.. Dan buat bekal untuk ke tempat kerja :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh eh, terlupa pulak kita nak sebut

      1st bak ang!!! nom3

      Delete
    2. "Namin itu semua sia sia"

      Romntik baq ang

      Delete
    3. 1. Bisjut
      2. Nasi Gireng

      Delete
  2. Menteri kata Animasi Jepun HARAM di Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang haram tu naruto, sinchan, doremon...

      Yang x haram tu Hentai, youporn, youjizz....

      Delete
    2. youjizz jannnnnggggannn! tingal daku

      Delete
  3. Aku minat sailormoon..

    ReplyDelete
  4. Kalaulah upin ipin di SAKUGA kan..wahhhhh..

    ReplyDelete
  5. wei faizal fadzullah, serius xklakar.

    ReplyDelete
  6. ni lagu Cowboy Bebop...

    ReplyDelete
  7. kil bil vol 1

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails