Monday, 22 April 2013

Serius LOL - Iklan Ubat Pelansing Badan Yang Perasan Gila


Poyo!

Poyo gila iklan ini. Rasa macam nak tumbuk.........



Laporan asal Derping_Derp

37 comments:

  1. Replies
    1. fail.gigi rongak

      Delete
    2. Setakat Shah Rukh Khan siapa nak kisah...
      Kalau Ameer Khan tu, okay le juga...

      Delete
    3. obe gemuk bajet kuat nak tumbuk2 org.. oh.... takutnya !!!

      Delete
  2. 1st lagi ke?

    ReplyDelete
  3. nih semua komen obe yg tulis sendiri tu psl semua anon.semua d bwh mmg mcm sial.org semua samer iaitu obe.(big fat donkey)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kepala abah kau...

      Delete
    2. Anon like this

      Delete
    3. emak kau hitam....

      Delete
  4. suami panggil TONG DRUM? tapi anak ada 5!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. menyontot bini sambil tutup mata dan membayangkan kristen stewart- funaki

      Delete
  5. menipu je badan macam tu 46 kg je. huh!

    ReplyDelete
  6. tipu sial 46kg...tu pon da ambk gambar side view, nmpk berisi lg kot.

    ReplyDelete
  7. err....err... pelik gak taste shah rukh khan kalau cmtu...

    ReplyDelete
  8. PAS bukan maksudnya islam

    nik aziz adalah manusia. boleh buat salah

    nik aziz bukan tuhan. jangan sembah dia

    dalam quran, hadis tak ade sebut pasal nik aziz.

    kata kata nik aziz bukan sama taraf dengan hadis nabi sebab dia bukan nabi dan rasul.

    nik aziz pun lemah macam orang lain boleh pengsan. dia tak maksum

    orang pas sama taraf dengan manusia lain sama macam orang umno. orang pas takde disebut dalam quran/hadis di jamin boleh masuk syurga tanpa hisab.

    Kalau Pas benar disisi Tuhan, dah lama boleh perintah Malaysia, tapi takde kan ?

    So Pas tu betul ke ?

    So kalau tolong Pas masuk syurga sebab kalau tolong(undi) Pas supaya Pas buat buat kebaikan (tegak hukum Islam, bla bla bla) secara tak lansung tolong tegakkan Islam ....

    tapi betul ke Pas tegakkan Islam atau Pas tegakkan bendera dia sahaja ?

    Selama ni Kuasai kelantan, mana hukum Hudud ? (tak usah beri alasan kerajaan federal tak bagi bla bla bla.. Kan pas perjuangkan Islam, jadi mesti Tuhan tolong, tapi TAkde pun?
    Ape tuhan tu lemah dari BN ke ? atau PAs tu yang salah ?)

    Jadi kalau korang ade otak sila guna akal

    KAlau dah malas nak fikir , nak terus kena brainwash dengan PAS tu silakanlah. Semoga anda gembira dengan halunisasi anda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko citer apa ni anjing.

      Delete
    2. Pihak pembangkang semakin hilang arah tuju mereka dan terdesak merekacipta halusinasi murahan, semata-mata untuk menutup kelemahan mereka yang semakin terserlah setiap hari.

      Mereka fikir rakyat Malaysia akan tertipu dengan segala pembohongan dan dusta nista yang dihamburkan, walhal rakyat negara ini telah sedar dan dapat melihat segala tipu muslihat mereka.

      Tapi malangnya ada segolongan kecil yang tidak dapat memahami keadaan sebenar dan terus membiarkan diri mereka tertipu, menjadi batu loncatan PR untuk melaksanakan agenda jahat mereka.

      Adakah kita mahu terus membiarkan minda kita di perkosa oleh propaganda CAP AYAM ini atau bila tiba masanya nanti, melaksanakan tanggungjawab kita , mengatakan TIDAK kepada golongan ini.

      Fikir masa depan kita.

      Jangan jadi Bodoh.

      Jadi manusia yang tahu bersyukur.

      Pilihlah dengan tepat.

      Delete
    3. Orang Melayu yang bodoh sokong pr nanti akan merana

      BN adalah penyelamat Malaysia. Kalau BN kalah semua Melayu akan mati di sembelih. Kerajaan BN dah memerintah lebih 50 tahun, dah takdir tuhan kerajaan BN perintah negara ni selama ni.

      Takkan Tuhan salah ? Jadi sesiapa yang masih berkhayal kononya pr akan menang tu , nak lawan Tuhan ke ?

      Tuhan tahu siapa yang baik , siapa yang salah.
      selama ni BN menang maknenya BN betul.

      Tuhan tahu BN beri pembangunan, bela nasib rakyat, angkat agama Islam. Sebab tu BN menang.

      Tuhan tahu semua perkara. Takkan nik ajis tahu lebih dari Tuhan ?nik ajis bukan Tuhan, sama macam Datuk Seri Najib Razak, hamba Tuhan

      PM kita bukan fanatik tak tentu hala. Beliau seorang seorang yang praktikal, sederhana, mahu keharmonian dalam Malaysia. 1Malaysia.

      Saya kasihan tengok Datuk Seri, saban hari berusaha membangunkan Malaysia, tapi orang kita yang terpengaruh dengan dakyah pembangkang caci hina persendakan beliau macam binatang, Islam ajar ke ?

      Sepatutnya mereka sedar mereka menokah arus melawan takdir Tuhan, tak kira baca segunung ayat Quran pun , tapi dalam hati kotor penuh dengan hasad dengki, Tuhan takkan tolong orang macam ni.

      kalau penyokong pr masih tak sedar dari tipu daya pr ni, Malaysia akan hancur. Percayalah

      Delete
    4. Pengikut Pas yang taksub, fanatik = Zombie PAS
      Sebab apa panggil zombie ? Sebab ada otak tak guna.

      Macam zombie asyik cakap brains..brains(otak..otak)
      Tak tahu ke dalam tengkorak dia ada otak ?

      Oh, tunggu jap.....tak boleh cakap macam tu nanti kata hina Islam

      Apa ? PAS = Islam ke ?

      Delete
    5. BN cybertroopers detected.

      Delete
    6. tang mana UMNO perjuangkan islam? bini PM pn xpakai tudung..tak ikut apa yg Nabi Muhammad arahkan..malu je..cam mane nk makbul doa klo masih permainkan islam...lawak lawak..kah kah kah

      Delete
    7. if vote BN.. can watch porno terang-terangan. boleh judi terang-terangan. boleh minum arak terang-terangan.. pilih lah BN. boleh rogol terang-terangan. takpe. just kata "saya vote BN", pasti terselamat dari hukuman. BN dapat sokongan Tuhan. macam firaun yg memerintah lama-lama zaman nabi musa dulu. dapat pertolongan Tuhan la tu.
      macam pemerintah yg memerintah burma dan menolak dan membunuh org Islam tu. itu mesti mendapat sokongan Tuhan.
      macam pemerintah yg memerintah Syria dan membunuh orang Islam. tentulah itu sokongan Tuhan.
      seperti pembentukan Israel tu. tentu ia daripada sokongan Tuhan.
      samalah BN. mesti mendapat sokongan Tuhan.

      #sarcasm (kalau ade yg tak paham la)

      Delete
    8. Undilah parti cap ayam

      Delete
    9. pukimak betul machai politik ni.. harap pergi mati!

      Delete
  9. fap fap fap

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak kata pas sokong islam hudud x buat...nk harapkan nik aziz,salahkan mahathir walaupun mahathir sendiri yg suruh nik aziz buat hukum hudud...

      Delete
  10. tapi bila tengok baju biru tuh...teringin gak nak pancut atas tetek dan dalam puki dia tgk keluar anak tak 9 bulan lepas tu sbb muka dia agak tua tak tau subur ke tak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuat baca cerpen lucah ni

      Delete
    2. tak aaaa..aku kuat skodeng mak kau tukar baju pastu gesel puting dia....nak tengok?

      Delete
  11. baik baik kak... abg jib nmpak nnti habiss.. silap hari bulan kena bom dgn kak mah.

    ReplyDelete
  12. aku rase nk je kol Pn Atie ni tny btol ke tidak.hahaha

    ReplyDelete
  13. Dapatkan koleksi action figures,modelkit,diecast,statue terbaru dari hot toys, hotwheels, sideshow, kotobukiya, revoltech, play imaginative,bandai,square enix dan mcm-mcm lagi di Mothership Toys & Collectibles http://www.mothershiptoys.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best dak benda nih?

      Delete
  14. serius model rupa macam pelacur lorong n bermuka binatang..mcm siyal jer..

    ReplyDelete
  15. lebih bergetah kot bapak sial hodoh bangang

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails