Sunday, 14 April 2013

Serius Hot - Bad Education : Miranda Kerr Berambut Perang (12 Gambar NSFW)


BRB Toilet

Miranda Kerr memang hot dan terkenal dengan lesung pipit comel serta rambut brunette beliau. Tiga tahun yang lalu  beliau memperagakan pakaian untukjurigambar Greg Kadel bertajuk La Mauvaise Education (Bad Education). Beliau berambut perang dan hampir tidak kami kenali!




Laporan asal Never 

25 comments:

  1. Replies
    1. baguslah tu nak...

      Delete
    2. BERITA PENTING UNTUK ORANG MELAYU BERAGAMA ISLAM
      Skuad Penyelamat Negara

      1. Pada hari ini, saya telah mendapat satu maklumat yang agak mengejutkan daripada kenalan saya yang bekerja di Singapura dan juga merupakan antara orang kuat Parti PAP.

      2. Beliau telah mendedahkan (sengaja atau tidak saya tidak tahu) bahawa Kerajaan Singapura telah memberikan cuti khas 2 hari pada hari 3hb Mei, Jumaat dan 6hb Mei, Isnin. Selain itu, Kerajaan Singapura juga akan memberikan elaun minyak khas.

      3. Keistimewaan ini hanya diberikan kepada warganegara Malaysia berbangsa Cina akan pulang untuk mengundi DAP khasnya di Johor.

      4. Lebih mengejutkan apabila pekerja-pekerja Parti PAP diarahkan untuk turut serta membantu jentera DAP sepanjang tempoh berkempen. Sekiranya terdapat perhimpunan besar-besaran DAP, sedarlah bahawa ada antara mereka bukan warganegara Malaysia dan pekerja parti PAP.

      5. Beliau juga ada menyampaikan bahawa salah seorang 'taikun' besar di Singapura akan menyumbangkan 7 buah bas kepada mereka yang tiada kenderaan untuk pulang.

      6. Nampaknya hubungan antara PAP-DAP ini semakin erat dengan kehadiran Lim Kit Siang di Gelang Patah sebagai calon.

      7. Bersungguh-sungguh PAP dari Singapura ini untuk membantu DAP membuktikan bahawa selama ini mereka sebenarnya tidak pernah berpecah. DAP menjadi sebagai cawangan PAP di Malaysia.

      #orang johor bersedia untuk berjuang habis habisan.... patahkan sayap roket DAP

      - katak hijau -

      Delete
    3. yahooo.......! DAP akan menjajah Malaysia...! Lepas ni boleh pohon lesen rumah pelacuran.....!

      Delete
    4. u ulang i saman...

      Delete
    5. ini cadangan ke soalan ?

      Delete
  2. Yes... This is bad education and nsfw... Ha ha ha.... Kalau ada student mcm ni kat sekolah, mmg tak belajar la budak2 lain.

    ReplyDelete
  3. ape yang hot nye miranda kerr nin bro?

    ReplyDelete
  4. Ikan Bakar Pak Din Jalan Tanglin yg bru dipanggang lagi panas!

    ReplyDelete
  5. prefer dia brunette

    ReplyDelete
  6. theres a better pic in the original posting if anyone bothers to check.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah.. she's topless

      Delete
  7. Tetek dia nampak kecik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpayah nak komplen tetek kecik
      kalo ko beromen dgn die seminit dah pancut

      Delete
    2. baru tunjuk bra dah tepancut mamat ni..

      Delete
    3. tp yg kat bawah tu tembam kot

      Delete
  8. dia dah kena pecat denhan victoria secrets......obe ko tak kesian???

    ReplyDelete
  9. tetek kecik x best

    ReplyDelete
  10. Selalu tak dengar ayat-ayat yg berbunyik begini..? Eheh.

    "Awak ni tak reti bersyukur, kerajaan sekarang dah bagi macam-macam. Kene lah balas budi."

    "Eh kau, kalau tak suka sangat kerajaan jangan duduk Malaysia."

    "Kau bising-bising ni sedar sikit kau tu kerja dgn kerajaan jugak!"

    "Pesara kerajaan perlu taat setia kepada parti kerajaan."

    "Piraahh..asyik hentam kerajaan, tapi ambik jugak baucar buku. Booo..:P"

    ReplyDelete
  11. UMNO. PAS dan DAP adalah parti politik

    Kerajaan adalah salah satu bentuk pemerintahan di mana kepala negara dan/atau kepala pemerintahan-nya disebut Raja, Ratu, Kaisar, Permaisuri, Sultan, Baginda, Khalifah,

    Maka Anon 14 April 2013 15:24 kena buat semakan dulu ekkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. pe yg ko merepek ni setan...???????

      ini semua slh umno gaduh ngn pkr la smpi rkyat jd compius...!!!!!

      Delete
  12. miranda kerlancapan.....

    ReplyDelete
  13. fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails