Tuesday, 16 April 2013

Serius - Lagi Kes Buli Di Sekolah : Sekolah Teknik Miri


Musim Buli

Banyak pulak kes buli sekarang. Budak zaman sekarang banyak masa terluang dan melakukan aktiviti buli sebagai kokorikulum tambahan ye?


25 comments:

  1. ANJENK sekolag!

    ReplyDelete
  2. dah jadi hobi dah membuli tue bodoh sungguh

    ReplyDelete
  3. Serius Typo - Sekolag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia taip laju sebab nak jadi 1st...

      Delete
  4. Mula hari ni saya janji tak mau ponteng skolah lagi, saya insaf, menyesal& terharu krna BN telah bina sekolah yg cantik & cikgu yg lawa..TQ BN..

    Mula hari ni saya janji AKAN ponteng skolah lagi, saya TAKUT &KECEWA krna BN gagal ATASI BULI di sekolah & cikgu tak tegas..HATE BN..

    ape OBE tadi post bagi semangat pi SEKOLAG yg ni kasi takut pi SEKOLAG.

    ReplyDelete
  5. Wow the types of co-curriculum activities available in third world country such as malaiseia is so interesting. Maybe other countries should emulate these activities for their schools.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Such a shallow minded...who the hell in tis world support bullying u moron!!!

      Delete
  6. mu kecek omputeh wat gapo kt sini??

    ReplyDelete
  7. ni sume salah jibby!!!

    ReplyDelete
  8. msuk asrama x pnah, nk kondemn2.. bodo sial.. ade la sbb die kene tarik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huuuu...dia guna term tarik la..
      huuu...anon di atas ni dulu duduk asrama la..

      Delete
    2. tahniah kerana anda pnh msuk asrama..nah bisjut..

      Delete
  9. macam kes kantoi curi jer???

    ReplyDelete
  10. Pihak Jabatan Perhilitan kena siasat kenapa haiwan-haiwan ini berkelakuan sedemikian. Sekian

    ReplyDelete
  11. mau dapat markah kokum lebihla ni

    ReplyDelete
  12. Mereka tu pengecut. Kalo brani, lwn man to man. Bruce lee pun tergolek kalo dah ramei

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni mesti tak tgk cite bruce lee ni... kalau macam tu sayur je dia setelkan la

      Delete
  13. Sengal budak sekolah ni, kna jentik telinga menangis..

    ReplyDelete
  14. gua rase budak ni bkn kene buli. si mangsa ni mesti ni buat hal mcm curi barang ke. tu kene pukul ramai2. adat sekolah asrama

    ReplyDelete
  15. orang biasa tinggal kat atas pokok mana reti duduk dlm bangunan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. komen ko pling trbaek bro... sbb ko dh mghina org lain... terbaek bro... insyallah syurga blasan org pt ko ni..

      Delete
    2. babi kauuu!!! bangsattt dasar bangsa x pernah keluar dari tempurung, sbb tu kau ckp mcm tu..!!

      dasar sakai..!! entah2 naik kapal terbang tercirit ko kesakaian..!!

      jahanam kau & keluarga kau..!!

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails