Friday, 12 April 2013

Serius - Keadaan Jalanraya Russia Yang "Menelan" Kenderaan (21 Gambar)


In Russia.. roads eat you!

Semalam ramai marah dengan gambar banjir kilat yang melanda Kuala Lumpur. Ini sebenarnya tidak seteruk masalah jalanraya yang menelan kenderaan di Russia. Kerana kekurangan dana, sistem pembentungan bawah tanah di sekitar Russia menjadi usang. Apabila paip bawah tanah ini pecah berlakulah tanah jerlus yang "memakan" kenderaan. Insiden sebegini semakin kerap berlaku di Russia. Bersyukurlah kita rakyat Malaysia kerana jalanraya tidak memakan kenderaan anda. Jangan khufur nikmat yang diberikan kerajaan. Sayangi kereta anda.. Yakini dacing . #Sarcasm



Laporan asal EnglishRussia

24 comments:

  1. aku firstttttt!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah... berjaya jugak ko dapat 1st.

      Delete
  2. tahniah bro. xsangka ko leh dpt first.

    ReplyDelete
  3. the see me holin', they hating.....

    ReplyDelete
  4. posting artikel macam pancing undi je.."Bersyukurlah kita rakyat Malaysia kerana jalanraya tidak memakan kenderaan anda. Jangan khufur nikmat yang diberikan kerajaan. Sayangi kereta anda.. Yakini dacing." kepala bana pe..ingatkan blog non partisan..rupanya shit head punya blog..tak professional lansung..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dunno if srs of trolling

      #SARCASM tag is there for a reason

      Delete
    2. ko bru kluar gua ke? bru jumpe internet? bru dpt seacrh blogserius? bangang... ni cre obe dpt trafic, bg mangkuk2 taksub politik mcm ko butthurt..hotak ko la professional bce blog serius..pegi bce journal ataupun research analysis klu rse nk profesional sgt..

      Delete
    3. BODO ABADI MCM LEMBU ANON 11.25

      Delete
    4. Biasalah. Budak-budak Fuckatan mana paham sarcasm. Tak sekolah. Hidup susah pastue salahkan kerajaan.

      Delete
    5. Hey2..bole x jangan kondem macai aku..aku mai sini aku mansuh semuoa utk hampoa..

      Delete
    6. cam obe laa bagus .. x sokong mana dia main kutuk je 2 parti .. bodo kau lancau!!!

      Delete
    7. ini semua salah ANWAR!!!!!

      Delete
  5. Anonymous12 April 2013 11:25 is mat rempit bodo.. xtau sarcasm.. mak kau orang berak #mutiaranaga

    ReplyDelete
  6. "Jangan khufur nikmat yang diberikan kerajaan". Nikmat adalah pemberian Allah, bukan kerajaan. mana-mana kerajaan hanyalah diamanahkan untuk menguruskan harta rakyat. Jika kita menyebut begitu, seolah-olah kita telah menyamakan kuasa Allah dengan makhluk. bimbang-bimbang ia akan menyebabkan akidah kita tergelincir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpa2, tergelincir, kita pimpin obe balik bangun~ bagus hang saling mengingati~

      Delete
  7. At least harga kereta kat sana tak mahal macam di Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. long life Vladimir Putin!

      Delete
    2. Mn ko tau harga keta kt sana x mahal mcm kt Mlysia? Otak letak kt celah kangkang, singai!

      Delete
  8. ....................

    ReplyDelete
  9. ni salah mustapha ali spender besor sgt

    ReplyDelete
  10. macam pelik je gambar no 5. tu bukan jalan raya dah,tu masuk sungai terus

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails