Tuesday, 14 February 2012

Serius Fakta - Mari Pelajari Sejarah Pembedahan Plastik


Edukesyene!

 





Laporam asal FoxNews

141 comments:

  1. Replies
    1. tahniah!!!!!ini barulah anon berwawasan!

      Delete
    2. bagus2..satu tin biskut untuk anda

      Delete
    3. hidup anon!!

      Delete
    4. babi bagi la orang lama tlis dlu!!! lain kali cakap pertama bodoh!!!! bukan first!!!!

      Delete
    5. faggots.!!!!!!!!

      Delete
    6. woi guna bahasa melayu la.....

      Delete
    7. anon hanjing anon babi, mak anon jual puki tepi jalan.

      Delete
    8. noob!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sume noob!!!!!!!!!!!!!

      Delete
  2. abg ijam lagi dan lagi14 February 2012 at 09:35

    orang first mmg fuck

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. abg ijam adalah sejenis makhluk berkaki dua dan berbulu lebat di celah ketiaknye...

      Delete
    2. abg ijam hensem

      Delete
    3. dan agak celaka orangnya.

      Delete
  4. fuuuuuckkkkkkkkkkkkkkk...............

    ReplyDelete
  5. oh god... why!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Babi betul korang ni.

    Takder siapa nak citer entry kau pun obe. Kau letak la cerita apa pun...penuh dgn taik palat Anon aje.
    Meh aku jadi 1st cakap benda kena mengena.
    Kalau aku dapat anon2 ni semua...aku kerat bontot Obe lekat kat muka dioarng melalui pembedahan plastit.
    Demikian ulasan ku berkenaan entry kau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eleh... tunjuk pandai

      Delete
    2. bodoh..kerat bontot ko masak bbq lagi bagus

      Delete
    3. bajet hebat lah ni..

      Delete
    4. ko pon anon jgak. so basicaly ko nak bontot obe letak kat muka ko la ni.. mau tapi malu. lol

      Delete
    5. yarghh takhta untuk anon selamanya.. we are anon and we are many...

      Delete
  7. argghh bos masuk bilik pulak..baru nak foreplay ngn secretary dia td

    ReplyDelete
  8. apehal main kira2 lak ni. 40. fullstop.

    ReplyDelete
  9. 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. 41 daa laa bodo sum 46.

    ReplyDelete
  11. 48 cum shot on your mama's face....

    ReplyDelete
  12. 49 times melancap

    ReplyDelete
  13. ckup 100 aku kerat kote korg

    ReplyDelete
  14. 54 yeay nk kerat kote

    ReplyDelete
  15. 59..........................................................................................................................................................................................................

    ReplyDelete
  16. perghhh!!..anon2 baru blajar mengira bnyk blm nihh...haha

    ReplyDelete
  17. 60 ok over now..!!!

    ReplyDelete
  18. 77 wait....................

    DOUBLE-SEVEN??????????????????

    ReplyDelete
  19. over 90000!!!!!!!!!!!!!!!
    lol

    ReplyDelete
  20. benci anon yg kurang ajar sial gila babi14 February 2012 at 14:02

    siapa anon ni..knapa kacau blog obe..org nak bc pun skit hati..apa kes dgn kau ni..

    ReplyDelete
  21. ubahsuai la blog nie supaye yang ade link je bleh komen..baru indah sikit comment box nie.. k tu je..salam.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko pon anon. pantat ko lahh ko idup lahh sorang2 sial bawah tempurung mampus nanti mati pon kapan sendiri.

      Delete
    2. anynomous jangan komen kalau berani komen guna account sendiri.

      Delete
    3. anon 05:18
      aku nak kau cakap macam tu kat mak kau..

      Delete
    4. Honey Star,

      kalo kami x komen guna akaun sendiri ko nk buat ape?

      Delete
  22. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA...ok stat balik 61!!

    ReplyDelete
  23. pukimak dah stat pulak. nape aku xtaw.64!!

    ReplyDelete
  24. lps 70..71 then 72,73,74,75,76,77,78,79,80.

    ReplyDelete
  25. bila nak 100 ni weii aku nak bersunat niee..... haduyaiiii letih nunggu ni...

    ReplyDelete
  26. teh tarik oneee

    ReplyDelete
  27. yelei pata yelei

    ReplyDelete
  28. MOTHER OF ANOM.............

    ReplyDelete
  29. anon yg ke 82 !!!

    ReplyDelete
  30. 86..............................

    ReplyDelete
  31. 2999 - 1st kuar beb kat toto

    ReplyDelete
  32. 93rd hahahahahhaha semua anon cam anjing hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah!!!!

    ReplyDelete
  33. kenapa banyak pembaca blog ni yang bangang? komen semua takde kaitan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails