Sunday, 4 December 2011

Serius LOL - Notis Di Tandas Paling WINRAR


LOWL



Laporan asal Izismile

12 comments:

  1. penampakan hantu kat cermin (O_O)

    ReplyDelete
  2. Kan ada dua penutup. Kalau nak berak, bukak je la satu tutup. Lepas tu duduk.

    Kalau nak kencing, bukak la penutup yg kedua tu. biar luas sikit ruang. Senang nak tembak.

    Apa pasal tak bukak penutup kedua tu. nak jadi sharp shooter pon, jgn guna kote sebagai peralatan latihan. Kote bukan alat military.

    Kejap lagi ada serbanitas suruh kencing cangkung pulak. LMAO

    ReplyDelete
  3. seronoknya bangsa obenistas ni memeperlekehkan apasaja pasal islam. semua nak dikaitkan dgn serban. Bngsa korang OBENISTAS Ttu adalah bnagsa laknat pemuja illuminati TOK GURU korang OBE THE FREEMASON.

    ReplyDelete
  4. post obe this lately bnyak 9gag la.. boring..

    ReplyDelete
  5. obe nak bersiap nak kawen. cut him some slack la...

    ReplyDelete
  6. hm...xperlu la agama dipermainkan...pape pun bila jadi artis kene pandai jaga diri..lihat ni http://terubukbakar.blogspot.com/2011/12/ingin-melihat-artis-tempatan-menari.html

    ReplyDelete
  7. this message is for justin bieber

    ReplyDelete
  8. @ Siterubuk

    WTF i can brain what ur comment about???
    U miss da bas or u been left by da bus????

    ps : the biggest dick in da world is Dick Chenney

    ReplyDelete
  9. hahahaha
    sengal..
    xksah la laki ke perempuan, dlm islam mmng kena kencing mencangkung..x boleh berdiri..
    haish..

    ReplyDelete
  10. Kencing berdiri ikut setan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails