Tuesday 13 December 2011

Serius Sadis - Mustafa Tamimi Syahid Ditembak Gas Pemedih Mata Zionis (13 Gambar NSFW)


Untunglah Syahid


Mustafa Tamimi (28) seorang warga Palestin (oh wait UN tak terima Palestin itu sebuah negara!) syahid setelah ditembak dibahagian muka dengan gas pemedih mata. Mustafa cedera parah dibahagian muka kerana tin gas menghentak muka beliau pada jarak 10 meter. This is lethal ladies and gents. Kematian beliau tidak mendapat kutukan ramai pihak kerana no one gives a shit about palestinians anymore including our mainstream media. Penggunaan gas pemedih mata sebagai senjata ofensif seperti didalam situasi diatas adalah diharamkan oleh bangsa-bangsa bersatu. In fact penggunaan gas pemedih mata hanya boleh digunakan bagi crowd dispersal dan ditembak keudara. Tidak seperti apa yang dilakukan tentera zionis.

Kenapa Mustafa ditembak? Kerana membalis batu kearah jip tentera zionis. Yes. Baling batu sahaja. Then again I am not that surprised at all. Di Malaysia gas pemedih mata digunakan juga sebagai senjata ofensif olef FRU dan ditembak kemuka bodyguard pelakon porno bilik hotel boncit yang dikatakan gay tu. Kesalahan mereka kena sehingga ditembak gas pemedih mata pada jarak dekat? Pasal memakai baju kuning dan lepak dalam KLSentral pada hari tersebut.

Which begs the question. What is the difference between ZIONIST and some security forces in Muslim countries?

Sila jawab soalan ini dibawah dan in B4 9GAG







Laporan asal Occupied Palestine

67 comments:

  1. in b4 org palestin gmba last skali cun

    ReplyDelete
  2. ketat! last pic.

    ReplyDelete
  3. omaigod. Brutal headshot. D:

    ReplyDelete
  4. gila babi, kat palestin pun ada hipster.

    ReplyDelete
  5. astagfirullah.. kejam sgt ni.. al-fatihah

    ReplyDelete
  6. berita2 macam ini sangat serius dan potong aku punya sense of humour..

    ReplyDelete
  7. Owh..ni la effect kalu kena tembak jarak dekat..bukan macam bodyguard nuaq berahi..aneh jgak dia x parah mcm ni..erm...

    ReplyDelete
  8. fuuuuu...palestinian pakai skinny jeans.....

    ReplyDelete
  9. innalillaah... pecah tengkorak tu...

    ye..gamba last cun...ketat pon ketat..

    tp Obe...tayah la dok selalu sgt compare kejadian luar dgn kt malaysia... sikit2 ok lg.. dah main selalu sgt rase muak jugak... cube buat relax je... tayah nk cuit2 1Najib 1Rosmah 2Nuar 8Nik Aziz.. bosan.... baca utusan politik baca harakah politik.. masuk sini pon ade jugak politik mmg x best aa..

    sori.

    ReplyDelete
  10. u r right anon..
    i'm here coz i like ur stories n writings..
    but with all the rosmah najib things..
    spoiled my readings..
    juz sayin'

    ReplyDelete
  11. innalillah...bangang punye yahudi.. bile la bangsa arab nk bersatu balik ajar skit yahudi laknat ni..

    ReplyDelete
  12. http://www.mentalzero.com/Palestinian-Protester-Takes-a-Tear-Gas-Canister-to-the-Face-4647.html

    ReplyDelete
  13. ap yg obe post pun ad btol gk wlau pun compare2 dgn ngara luar....yg bodyguard anuar tu jauh lg..pecah jgk la pp kwn tu..ni mmg gila dekat kena tembk...

    ReplyDelete
  14. fuck bn
    fuck bn
    fuck bn

    problem.. fuck u

    ReplyDelete
  15. kepada yang nak baca. Sila baca Al-Quran surah Ali Imran ayat 110-112 dan fahamkan maksud dia. Ada kena mengena dengan kejadian ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu (wahai umat Muhammad) adalah sebaik-baik umat yang dilahirkan bagi (faedah) umat manusia, (kerana) kamu menyuruh berbuat segala perkara yang baik dan melarang daripada segala perkara yang salah (buruk dan keji), serta kamu pula beriman kepada Allah (dengan sebenar-benar iman). Dan kalaulah Ahli Kitab (Yahudi dan Nasrani) itu beriman (sebagaimana yang semestinya), tentulah (iman) itu menjadi baik bagi mereka. (Tetapi) di antara mereka ada yang beriman dan kebanyakan mereka: orang-orang yang fasik.(3:110)

      Mereka (kaum Yahudi dan Nasrani) tidak sekali-kali akan membahayakan kamu, kecuali menyakiti (perasaan kamu dengan ejekan dan tuduhan yang tidak berasas). Dan jika mereka memerangi kamu, mereka akan berpaling lari membelakangkan kamu (kalah dengan sehina-hinanya); sesudah itu mereka tidak akan mencapai kemenangan. (3:111)

      Mereka ditimpakan kehinaan (dari segala jurusan) di mana sahaja mereka berada, kecuali dengan adanya sebab dari Allah dan adanya sebab dari manusia. Dan sudah sepatutnya mereka beroleh kemurkaan dari Allah, dan mereka ditimpakan kemiskinan (dari segala jurusan). Yang demikian itu, disebabkan mereka sentiasa kufur ingkar akan ayat-ayat Allah (perintah-perintahNya), dan mereka membunuh Nabi-nabi dengan tiada alasan yang benar. Semuanya itu disebabkan mereka derhaka dan mereka sentiasa mencerobohi (hukum-hukum Allah). (3:112)

      Delete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. abang effi, boleh tak adik fap dengan melihat gambar gadis berseluar ketat?

    mohon kebenaran abang effi!

    ReplyDelete
  18. alahai obey,
    dulu engkau sekolah kebangsaan gak,
    terima bantuan buku texts gak.
    nanti dapat anak hanta kt sekolah swasta eh. org2 mcm kau ni xdiperlukan oleh negara. bersyukur jela wey :)

    ReplyDelete
  19. tu la orang malaysia.senang sgt puas hati dengan kerajaan.memey la kita sekolah kerajaan.tapi tak semestinya kita boleh terima 100% apa yg kerajaan buat.tak semestinya kita pilih pembangkang kita tak dpt sekolah kerajaan.klu pembangkang take over malaysia pun kita still sekolah kerajaan.jangan la jadi bodoh.aku bukan persoalkan mana parti yg baik atau yg mana busuk.tapi tak payah le nak libatkan sekolah kerajaan.
    bodohh..setiap org ada fahaman sendiri, so korang yang butthurt apehal??
    sori la..ni komen pun butthurt gak.tapi mmg kenyataan..jgn jadi bodoh bila persoalkan sesuatu.pikir dulu ok!

    ReplyDelete
  20. ntah. suke sgt suruh bersyukur atas ape yg diberi kerajaan. kite byr tax kat dorg maa..kite ade hak nk persoalkan ape yg dorg bagi, ape yg dorg belanjakan sume maa..

    ReplyDelete
  21. mentaliti melayu, bersyukur, bersyukur, bersyukur...even though tau dorg korup.

    tu namanya bersyukur tak bertempat...ye, mkan la sgt berita tv3 suku tu.

    tak dpat dinafikan mmg kita hantar skola kbangsaan. tp juta2 lg duit buat bli lembu,beg tangan..haha mnabung dri kecik la katakan... :p

    ReplyDelete
  22. yang kau pi baling batu buat apa?
    kan dah mati....

    ReplyDelete
  23. semalam terdetik dihati aku.. mana ko Obe saat orang kecoh pasal palestin kena bedelan jet pejuang 'pigs can fly'.. Guess I spoke to soon.. dis good .. keep up the attention~

    ReplyDelete
  24. Bagi suggestion kat obe macam cakap dengan babi,babi mesti lah x dengar,dia cakap bahasa dia je,

    Fuck obe
    Fuck obe
    Fuck obe

    Muka pun serupa babi

    ReplyDelete
  25. shit la..ni masalah ummah,yg masuk politik tu apa hal? bila lg org islam nk bersatu? jgn kata org arab je yg tak bersatu, meleis pun sama gak.

    ReplyDelete
  26. fuck bn fuck2.

    sape lagi orang sekarang yang masih sokong bn?

    orang yang tengok rtm.


    kah kah kah.

    ReplyDelete
  27. bn...dulu kini selamanya xkan berubah. mmg diorang guna cara zionis sbb penasihat dia pn mmg dah sah2 yahudi. jom kita Ubah sebelum parah

    http://www.apcoworldwide.com/content/News/press_releases2009/malaysia0809.aspx

    ReplyDelete
  28. yang penyokong bn ni butthurt apahal sial?

    ReplyDelete
  29. penyokong bn ni suka dengar2 cakap org tapi tak reti nak wat reserch sendiri untuk cari kebenaran...dats y umno dipanggil Untuk Melayu No Otak. ade internet tp tak reti pakai, laporan audit negara dikatanya laporan tu pembangkang tipu dan reka2..tu la namanya bangang tak tau perkembangan negara sendiri,ape yg jadi ngan cukai yg korang bayar hari2 tu masa uols beli kfc n mekd tu ambik laa tahu skit..pergi laa baca laporan audit negara tu..ade jual nak download free pn bole, diorang ingat rakyat bodo ..contoh kerajaan ingat rakyat percaya ke yg diorang beli oven berharga RM1,200 berbanding harga pasaran RM419..Katil foldable berharga RM500 berbanding harga pasaran RM100? ade ke ‘thumbdrive’ 1GB harga RM480 sedangkan harga pasaran hanya RM90???? markup lebih n duit tu masuk poket..sama macam kes jambatan styrofoam. kalu bn betul menolong melayu, kenapa satu2 nya tanah melayu di kl iaitu di kg baru pn nak diambik nyer...fikir2 kan laa..jgn tido.

    UBAH SEBELUM PARAH

    ReplyDelete
  30. U know why no one gives a shit including our mainstream media. Simple je pasal kita punya mainstream media sibuk dengan cerita jubo, kotey, puki, china doll, kepala takuk, lendir dan sama waktu dengannya.

    ReplyDelete
  31. ada jugak manusia yang masih dalam gelap lagi.

    kenapa kita kena bersyukur pada kerajaan? apasal tak kerajaan yang bersyukur pada kita? wang rakyat yang digunakan untuk menyuap mulut2 pemimpin dalam kerajaan, sekolah2, jalan raya milik rakyat, bukan kerajaan, bukan BN. kalau masih tak tau fikir lagi saya tak tau la masa depan korang.

    ReplyDelete
  32. Ini yg Najib kata, "Eleh baru kena sikit, dah mcm...bla2" dengan nada sinis masa Anwar kena tembak haritu.

    Najib memang tunjuk moral paling rendah depan rakyat. Muhyiddin, Shahrizat semua pun ikut sama mengutuk.

    JANGAN UNDI PEMIMPIN BERAKHLAK KEJI.

    ReplyDelete
  33. Orang disini semua cakap macam politik ini benda yang bersih lagi suci, dan pemimpin di negara kita saja yang teruk.

    Sila baca Realpolitik oleh Prince Machiavelli.

    ReplyDelete
  34. bukan Israel ke UN tak accept sebagai country? Thats why passport kita pon tulis any country except Israel

    ReplyDelete
  35. LONG LIVE A.B.U.!!!

    LONG LIVE A.B.U.!!!

    LONG LIVE A.B.U.!!!

    -dekat palestin, polis yahudi tembak kat org palestin, diorang x tembak kat rakyat sendri, di malaysia ,polis lebih suke tembak rakyat sendri wlaupun rakyat x baling sekelentit batu pun kat diorang..

    -thats why bn lantik APCO sbg penasihat perhubungan antarabangsa malaysia..fuck bn!!!

    ReplyDelete
  36. skarang kita boleh tgk sendiri apa y terjadi pada warga islam sendiri..pnjajah berjaya memasukkan semangat kebangsaan dalam memecahkan ikatan saudara orang2 islam...xdak langsung rasa simpati atau marah, hanya rasa "kita patut bersyukur hidup di Malaysia"..wei..sedarlah..mereka semua saudara kita wei..saudara seagama..klo jd kat adk bradik2 kita, ayh kita camna? Ya Allah, hancurkanlah Yahudi laknatullah..

    ReplyDelete
  37. gile aaa awek palestine pakai tudung pastu pakai skinny.kalo org lelaki nampak lantas stim tegang alat sulit,bapak awek tu berdosa gak kan? hehe. Ingat awek malaysia je pakai tudung pastu pakai skinny.hehe.masya=allah.

    ReplyDelete
  38. fuck bn.
    fuck sapa yg sokong bn.
    fuck sapa yg geli baca pasal politik.
    fuck those who neutral.
    tangan ko ada kiri kanan, kalau nak neutral apasal tak makan pakai ponggong?
    siapa yg hancurkan negara?
    bukan bn, tapi siapa sahaja yang sokong bn, dan sapa yang nak play neutral.

    semua pegi makan taik 10 kontena.

    ReplyDelete
  39. ko nk f***2 BN, BA @ BN sama je..KRONI di utamakan, politik Malaysia ni BULLSHIT.Jangan BA naek nnti ko kata rindu kat Najib lak. Seriously aku nak tanya punca hatred ko,surf internet ke?atau hasil pergaulan dengan masyarakat?

    ReplyDelete
  40. kesan iluminati & freemason, rakyat malaysia gaduh sesama sendiri

    ReplyDelete
  41. Malaysia negara MALING!!

    ReplyDelete
  42. haters is gonna be haters

    fuck bn?sampai bebila pun kau fuck bn,even dorang ada baiknya.

    fuck pembangkang?sampai bebila pun kau fuck pembangkang,even dorang ada baiknya.

    fuck obe?sampai bebila pun kau fuck obe,even dia ada baiknya.

    fuck serbanista?sampai bebila pun kau fuck serbanista,even dorang ada baiknya.

    ReplyDelete
  43. mungkin askar zionus tu butthurt bila kena baling batu,seolah2 dorang tu macam babi dalam game angry bird. takley terima keadaan tu yg dorang sekali headshot je dengan gas pemedih mata . lolol

    ReplyDelete
  44. mane2 pon gaduh politik.. aku igt papgomo n milo suam je ade gaduh2 politik nie..cni pon ade..adoiyai..

    ReplyDelete
  45. hahahaha
    gmbr last awek cun pakai sluar jin skinny
    hahahaha bkn sluar jin tu rekaan yahudi ka
    hahahaha

    ReplyDelete
  46. aku dah jemu..aku dah muak dgn politik. sikit2 politik..sikit2 politik..anyway undilah Pakatan Rakyat demi malaysia yang lebih telus dan hapuskan budaya rasuah dan kronisme serta menuju kearah negara islam berkebajikan serta pembahagian kekayaan dan kemakmuran negara yang lebih adil dan saksama tanpa mengira kaum, fahaman politik dan agama..yeeahhh undilah PR...

    ReplyDelete
  47. Bassem, an activist for his village's resistance against illegal occupation, died in 2009. His friends made this video:

    http://blip.tv/activist-videos-for-ending-israeli-apartheid/bassem-abu-rahma-el-pheel-a-friend-to-us-all-english-3490936

    Bil'in village's website :

    http://www.bilin-village.org

    ReplyDelete
  48. orang dok crite psl palestine mati syahid......

    ReplyDelete
  49. kalo korang sume nk fuck bn rugi2..aku nk fuck obe fuck obe muke mcm babi!!!!!

    ReplyDelete
  50. takpe Cik ERynn, saya masih ada. handsome and available.

    Cik ERynn nak konek? saya ada dua.

    ReplyDelete
  51. Kita sibuk kasihankan orang Palestine yang dekat Gaza nie, padahal orang Palestine yg kat tempat tak terancam tak sibuk pun nk tolong mereka. Kawan aku duduk Palestine bawah kerajaan zionis siap ada rumah banglo 6 bilik. Mereka mmg tak hiraukan yang duduk di khemah pelarian sebab takut kepentingan sendiri terancam. Agaknya tu la sebab Palestine dari dulu tak bebas2

    ReplyDelete
  52. zionist kejam giler!

    ReplyDelete
  53. agak2 kalau PR jadi kerajaan, sekolah kerajaan 2 dibawah kontrol sape?

    korang la bangang...
    apa kaitan sekolah kerajaan dengan UMNO dan PR?

    agak2 umno gunaka duit tabung dia ke nak manage sekolah kebangsaan?

    ke duit cukai rakyat??

    sekolah kerajaan memang sah2 milik rakyat...

    ReplyDelete
  54. fuck BN,fuck PKR,fuck PAS,fuck semua politik ! politik yg buat bangsa kita pecah ! fuck politik ! fuck the government !

    ReplyDelete
  55. ape pon bersyukur ape yg ade dok malaysia ko ley fuck mcm2..try ko fuck zionis yg pendapatan utame dyorng cekau dr seluruh dunia ialah senjata api....mane korang nak sorok der..allah akan bg mengikut kesesuaian hamba dye...bersyukur la.esok kt kubur x ditanye pon bpe bnyk pangkah pas n bn...

    ReplyDelete
  56. Al-Fatihah pada mustafa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails