Friday 9 December 2011

Serius Cool - Kabin Pendaki Pergunungan Alps Yang Awesome(11 Gambar)


NSF-Gayat

Pendaki pergunungan Alps kini boleh berehat didalam kabin istimewa yang dibina oleh Italian Alpine Club. Kabin berbentuk silinder ini siap dibina Oktober lalu dan kelihatan terjojol dari permukaan bukit. Jadi sekiranya anda melihat melalui tingkap dihujung kabin anda mungkin akan gayat. Kabin ini mampu menempatkan 12 orang dan mempunyai dapur, sistem pemanasan dan komputer yang mampu memberikan maklumat terkini tentang cuaca kepada pendaki. Panel solar dipasang pada atap kabin ini dan ianya mampu menghasilkan sebanyak 2.5 Kwh. Amacam ada berani?





Laporan asal Dezeen

17 comments:

  1. pergh! 1st la syial!

    ReplyDelete
  2. best klu wat honeymoon trip ke sini...bersengama di tempat yg tinggi smbil menikmati keindahan alam...

    ReplyDelete
  3. this is SERIAU bro....top!!

    ReplyDelete
  4. 1st.....serious wtf

    ReplyDelete
  5. giler la.. nie mau kencing terketar. dah lah sejuk gayat lagi. muahahahaha

    ReplyDelete
  6. Kalo kat Malaysia Kabin hikers yg famous Laban Rata kat puncak Kinabalu. Br lepas naik bulan 11 ari tu. Sjk giler dlm 18'c. Kn plk bgn pkl 2.30 pg nak ke puncak. Tp apa pun semua hilang bila smpi puncak.

    ReplyDelete
  7. pergh! gayatttt guey!

    ReplyDelete
  8. bru nengok gambar tapak tngan n tapak kaki da bepeluh2....
    deym...mcm bkn ank jntan aku ni

    ReplyDelete
  9. pintu tu macam tak nak bagi orang masuk atau keluar je...

    ReplyDelete
  10. Aku dok kat tepi tu comfirm semua org meninggal..sbb aku berat tahap babi

    ReplyDelete
  11. betul lah.kenapa pintu tu tinggi nya nak turun dan masuk. sudi tak sudi je nak orang nak masuk situ.heheh.

    tapi pemandangan nya..priceless.
    tempat mana yang dapat stay dan ada pmandangan gunung yang camni kan.

    ReplyDelete
  12. miss anne, tolong fap gua dulu.

    this is cool/cold..

    ReplyDelete
  13. kalau aku duk dlm kabin tu sure aku duk hujung sekali then jump2..ahahha..aku slu buat mcm ni bila naik cable car,semua kawan jerit2..ahhahaaa..heaven!

    lawat la blog aku, http://jalanbengkangbengkok.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. woahh!gempak giler. serious best !

    ReplyDelete
  15. aku naik langkawi cabel car pun gayat

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails