Saturday, 17 December 2011

Serius Cool - Lagi Gambar Legoland Malaysia (17 Gambar)


Nampak makin best

Febuari lalu aku ada paparkan proses pembinaan model Lego untuk Legoland Malaysia. Hari ini mari lihat sedikit perkembangan taman tema yang terletak di Nusajaya Johor ini. So far so cool. Ada model Bangunan Sultan Ibrahim which in my view is the most beautiful building in Malaysia. Sorry aku biased pasal aku orang #JohorDarulAwesome. Sila enjoice









Laporan asal SkyScraperCity

39 comments:

  1. 1st bitches!!

    ReplyDelete
  2. shit!!...lwt 5 minit je dh xdpt title first...

    ReplyDelete
  3. Johor Darul UmNo lar obe...huhuhu

    ReplyDelete
  4. kota iskandar :0

    ReplyDelete
  5. aik tak ade plak komen2 tipikal yg berbunyi "membazir je projek sampah ni elok duit tu guna utk tolong rakyat lg bagus".. hahahaha tak ade plak kan

    ReplyDelete
  6. tggu da siap nnt...lps g sini trus g USS..br berbaloi..joli sakan! ahahah

    ReplyDelete
  7. tgk lama2 mcm ada dlm minecraft pulak...

    ReplyDelete
  8. Haha..johor darul awesome..kawan pun org johor

    ReplyDelete
  9. makin banyak la singapore babi dtg sini pasni..menyemak je

    ReplyDelete
  10. pernah dgr cerita dulu, yg sultan murka kalau pembinaan masjid kat nusajaya tu lebih tinggi/besar dari pejabat dia. ntah betul ntah tidak.

    ReplyDelete
  11. ni adalah agedan freemason yg ingin menyesatkan umat malaysia.tengok gmbr kubah putrajaya ada lambang salib.

    ReplyDelete
  12. rollercoaster ke taik tu. mcm sampah je.

    ReplyDelete
  13. Jangan la ckp cam taik...Susah kot nk bina mende nieh..huhu..byk kene piqiaiq taw..

    ReplyDelete
  14. Eceh ceh. Ye ye je kau ni orang Johor.

    ReplyDelete
  15. yeapp!!Johor Darul Awesome!

    ReplyDelete
  16. serisu fail ni

    hornbill dgn raflessia misplaced

    ReplyDelete
  17. Legoland ni patut buat kat Kelantan Darul Serambi Mekah. Boleh bina monumen2 masjid2 terkenal...

    ReplyDelete
  18. legoland skg tgh dok carik pekerje skg nih...ade jwtan kosong...sapo2 minat leh ar apply...

    ReplyDelete
  19. Legoland hotel tu, tilam dengan bantal dia pakai lego ke pakai tilam dengan bantal betul?

    Senak jugak badan nak baring.

    ReplyDelete
  20. kubah putrajaya ad lmbang kristian,wth.............

    ReplyDelete
  21. @ikebal

    hornbill misplaced..biasala tu. org semenanjung tak tahu nak bezakan sabah atau sarawak.

    ReplyDelete
  22. kiteorg tgh construct mende alah nie kot..huhu..

    ReplyDelete
  23. Jangan sebut Johor Darul Awesome..kang Majlis Father-Father Negeri Johor buat demo..hahaha

    ReplyDelete
  24. We will see..bina lawa lawa..nnti bila part maintain jd hampeh...

    ReplyDelete
  25. bila tgk price tix dia.gulpppp!berpeluh jugak!

    ReplyDelete
  26. apa-apa saja di johor semua gempak! yeah!!

    ReplyDelete
  27. singaporefuck_boyan19 December 2011 17:25

    memang harga masuk dia mahal sikit sebab kalau murah sgt rasa rugi lak..sebab ade babi2 singapore & boyan nak masuk..

    yg jadi mangsa rakyat tmpatan la. patut dia buat harga tourist lain, harga citizen lain. baru btul.

    papepon singapore mmg babi penyedut subsidi negara tegar/tepu.

    t(-.-t)

    ReplyDelete
  28. johor not for human live one

    ReplyDelete
  29. memang cool abis...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails