Monday, 26 December 2011

Serius Shit - Phobia Paling Aneh : Phobia Pada Snowman


WAT?


Seriously... this is a messed up phobia



19 comments:

  1. finally!!!!!!!yeahhhhhhh!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. PANTAt! semua jakun tenuk nak 1st hahahahahahahahahaha noob. in b4 "OBEPIG BABI! tentera Dajjjalll!"

    ReplyDelete
  3. dia x takut snowman actually. dia takut kuda tu. WUAHAHAHA....

    ReplyDelete
  4. ah ini nak publisiti jer neh ! siot . aku pon 'takot' jugak la camni. bole masuk TV shial dan boleh dapat masok dalam post obe tentera dajja; ~

    ReplyDelete
  5. mungkin dia pernah kena rogol dengan lelaki berpakaian snowman.

    teori aku. best kan aku?

    ReplyDelete
  6. Dia pernah tengok cerita "Jack Frost(1997)" masa kecik kot ? Hahahahaha. Fobia sampai ke dewasa. Sebab tue budak kecik xleh layan sangat cerita seram. Huhuhu...

    ReplyDelete
  7. Sape komen 1st & yang kedua tapi rase macam 1st.... ibarat babi dengan anak babi

    - Obepig

    ReplyDelete
  8. aku serba salah nk gelak. tp otak aku bygkan pedobear blakang curtain tu.

    ReplyDelete
  9. kempen boikot budak buncit.. obe

    ReplyDelete
  10. Tahpapepah .. Belakon je tu..

    ReplyDelete
  11. gila ar.. hahaha

    http://dariakalkemulut.blogspot.com/2011/12/agama-itu-candu-rakyat.html

    ReplyDelete
  12. Kalau fobia dengan papan? tunangobepisfobia kot. HAHA problem?

    ReplyDelete
  13. aku PHOBIA kepada komen! tolong!

    ReplyDelete
  14. aww come on she's probably faking it!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails