Monday, 1 April 2013

Serius Kreatif - Rambut Menjadi Papan Iklan (12 Gambar)


Genius!

Rambut ialah mahkota wanita. Bagi lelaki, rambut ialah penutup kepala yang tidak terlalu penting. Bagi Mohawak Gaz, rambut beliau ialah sumber beliau mencari rezeki. Mohawak menawarkan ruang pengiklanan pada rambut mohawk beliau. Seems legit! Mungkin boleh dipelopori di Malaysia. Why not..... Tak pun letak iklan kat songkok.




Laporan asal MohawkAds

17 comments:

  1. 1st rambut bangang

    ReplyDelete
  2. nah 1st rambut totey

    ReplyDelete
  3. 2nd rambut rosmah lagi CUN!

    ReplyDelete
  4. 3rd, sila bwat rmbut mcm karpal

    ReplyDelete
  5. pengotor,dah la hitam

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow we got badass racist over here

      Delete
    2. betul la tu,kulit berkerak hitam,kena kat warna2 striking macam tu nampak pengotor gila negrito ni

      Delete
  6. Inilah budaya yang diterapkan oleh EMNO kepada generasi anak-anak kita. Selepas lebih 50 tahun memerintah, ini lah hasilnya. Saya bermanifesto lagi tuan-tuan, pada pilihanraya nanti, andai tuan-tuan undi juak-juak saya.. menang hari ni esok saya akan mansuhkan semua budaya-budaya yang tak sihat ni. saya boleh terima gay dan lesbian tetapi budaya seperti ini nyata lebih songsang lagi. saya juga akan meminta pihak berkuasa menyita salun-salun yang menyediakan khidmat dandanan rambut seperti ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. masalahnya benda ni jadi trend ke kat Malaysia? dah jadi? dah ada org buat?

      Delete
    2. lgbt camne..? blh kasi lulus ka tuan..?

      Delete
    3. aku xkan bagi kau orang reply........





















































































































































































































































































































































































































































































































      hahahahahaha


































































































































































































      padan muka lu orang....


































































      Delete
  7. bodoh la ampa..fuck













































































    butoh













































































































    babii





























































































































    nk bisjut la...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails