Thursday, 4 April 2013

Serius Cool - Pondok Diubah Menjadi Apartment Mini Yang Cool (12 Gambar)


Cool beans!

Umum kita ketahui harga rumah semakin meningkat dan rumah mampu milik kesemunya kecil. Kami di Blogserius membeli rumah yang kecil dan kemudian memuatkan perabot yang mempunyai pelbagai fungsi bagi menjimatkan penggunaan ruang. Kami rasakan rumah kami dah cukup kecil. Tetapi bagi pereka Michelle de la Vega yang berasal dari Washington, beliau berjaya merubah sebuah garaj kereta sebesar 250 kaki persegi menjadi rumah mini yang cool. Ruang tidur terletak di bahagian atas dan ruang tamu juga befungsi sebagai sebuah dapur. Sekiranya kami masih single semestinya rumah sebesar 250 kaki persegi ini sudah cukup comfy!




Laporan asal Inthrlld

10 comments:

  1. 1st babi sial UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. DOSA...
      DOSA is everywhere...

      Delete
  2. ada budget semua pun bolehh..

    ReplyDelete
  3. org yg komen 1st tu kenapa? die ok ke? marah tak tentu pasal.period ekkkkkk

    ReplyDelete
  4. 2nd babi sial PR

    ReplyDelete
  5. bapak kau 2nd PR! cilake nik ajis!

    ReplyDelete
  6. obe.anon2 yg suke mencarut ni memang dibayar untuk maki2 kat tempat komen ni ke? jiwa diorg ni tak tenang kot.kesian kan.

    ReplyDelete
  7. fuck obe fuck semua.
    GAF.bisjut aku mana?abah lu la obe.nama macam taik bisjut.
    suka ye korang?booooo!
    BISJUT BISJUT BISJUT BISJUT BISJUT
    happynya aku.lalalalala
    bisjut obe taik.
    obesjut perisa ketiak obe.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails