Friday, 5 April 2013

Serius LOL - Kuih Khas Untuk Fenboi PAS


Kuih PAS!

In B4 "makan kuih ini masuk syurga"



Laporan asal Twitter Fahmi Fadzil

73 comments:

  1. mkn pon sodap!

    ReplyDelete
    Replies
    1. makan kuih PAS masuk syurga.. makan kuih UMNO masuk neraka pasal tolak Isle..

      Delete
    2. surah mane ye ahli PAS tu kompem syurga?

      Delete
    3. Baca surah Al Kaafirun.. Tgk Tafsiran..

      Delete
    4. aku nak masuk syurga pas


      ~~hidup pas~~

      Delete
    5. lol, anon talking to himself

      Delete
    6. cet!!!! agar2 jer, kuih murahan
      baik makan koci

      Delete
    7. undi bn dapat nikmat dunia..
      -hidup bn selamanya-

      Delete
    8. mmg xde surah kate undi pas masuk syurga..tp lihat perjuangan antara PAS ngan UMNO..mane perjuangan sebenar untuk islam..umno aku tgk lebih kepada perjuangan harta..perjuangan melayu..aku xnmpak umno berjuang untuk islam.klo umno berjuang untuk islam dah lame rosmah pakai tudung.....PAS je satu2 perjuang untuk islam.tak payah tgk jauh2..TG Nik Aziz mampu hafal 30 juzuk Al-Quran.dan mampu tafsir setiap ayat Al-Quran.jd ble kte bersama memprjuangkan islam bukan kah ade jaminan masuk syurga..kau ade? kah kah kah

      Delete
    9. najib hafal kitab permata yang hilang.

      Delete
    10. Najib de 10 copy gambar kamasutra

      Delete
    11. Ini mesti kerja Anwar

      Delete
    12. bang anon 17:02,abang x tahu ke yang nik ajis sanggup tolong setan... ni link video

      http://www.youtube.com/watch?v=WpzlCWRfhtk

      Delete
    13. keadilan bersama25 April 2013 21:59

      bodoh punya org nama masih lagi tercari-cari..itu sah2 nik aziz nk kawan dgn setan...jgn lupa nik aziz dh penah doa pecah perut dkt najib...last2 xpasal-pasal masuk usm kes sakit perut...tu belum lagi doa hancurkan org UMNO...itu dah berkira keterlaluan..

      Delete
  2. Asal banner kat blog ni menggunakan lembaga Rosmah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab muke mak lu huduh

      Delete
    2. ok la rosmah. leh fap fap

      Delete
    3. Woi OBE, nape banner kat blog i kejap muka Rosmah, kejap muka Najib.. Letak la semua muka Anwar Ibrahim, Lim guan Eng KArpal Sigh, Muhyiddin yasin semua.. baru 1PRU13..

      Delete
    4. sebab rosmah lawa la buduh
      -hidup bn selamanya-

      Delete
    5. Abez nak ltak muke mak ko yg huduh tu kerrrr...

      Delete
  3. aku nak masuk syurga pas

    ReplyDelete
  4. orang pas memang kreatif, layak masuk syurga

    ReplyDelete
  5. hidup najib syurga dibawah taapak kaiki najib

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaiki kepala bapak ko

      Delete
    2. bodaoh tinja

      Delete
    3. kepala otak ko baiingang

      Delete
    4. boidoh,baingang,beingap,baihalol...

      Delete
  6. orang umno lepas ni buat kuih bentok keris/penis .

    ReplyDelete
    Replies
    1. penis anuwar bengkok

      Delete
    2. lawak ke bodo

      Delete
    3. UMNOPOUSE tak kreatif hahaha

      Delete
    4. bengkok la senang masuk bodoah

      Delete
  7. kepada tuan pnya blog...cuba bgtau pakai mazhab apa kalau mkn kuih ni masuk syurga? pandai2 ja mulut tu..tuh la kalau dah kemaruk sgt dgn politik..abes kait skali dgn dalil agama...ada otak pakai la wahai obe...aku bkn nk backup pas ke umno ke bagai smua ni... tp aku seorang melayu islam.. tp aku xtau la ko tu islam ke kapir wahai obe? kalau ko islam...baik ko bertaubat la...hnya Allah shj dpt tentukan mcm mana cara nk dpt masuk syurga....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp nik ajis ckp undi pas masuk syurga... achaner tu? hmm

      Delete
    2. woi bodoh...die dh cakap inb4 tu kan bodoh.

      Delete
    3. tahu tak ape maksud sarcasm?

      Delete
    4. makan kuih pas masuk unddi pas pon masuk syurga hidup pas masuk syurga

      Delete
    5. Yg buat kuih ni pun mesti masuk syurga..

      Delete
    6. semua orang pas bulih masuk syurga inshallah


      ~~syurga firdaus milik orang-orang pas~~

      Delete
    7. oii anon..ko pun komen pakai la otak..ada internet jgn cepat melatah..cuba google sarcasm..bangang abadi sungguh komen mcm ni..

      #senang2 kata org kapir...

      Delete
    8. hehe...ada juga yang tak faham sarcasm....

      Delete
    9. masa kecik2 mak bapak suruh pegi sekolah belajar, serong hisap gam. dah besar bengap nk mampus ..sarcasm pon tau...bodoh pegi mampus la

      Delete
    10. janganla mara dia. dia terlalu suci daripada yang kalian sangkakan. sebab tue dia tak tahu apa itu sarkastik

      Delete
    11. umpama sucu dalam debu..gitteww

      Delete
  8. kuih ketayap pun boleh dikira sebagai kuih rasmi pas jugak

    ReplyDelete
  9. aku nak masuk syurga pas


    ~~hidup pas~~

    ReplyDelete
  10. soalan:- ada tk limit @batasan bila kita ber"sarcasm". i thinks it get anoying..
    inb4 :fuck u.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade aku kesah. tak tahan jangan baca la kimak.pegi baca buku dalil 50 ko tu

      Delete
  11. PETALING JAYA: "Saya pilih esok untuk membubarkan DUN Pulau Pinang kerana esok hari Jumaat, penghulu segala hari."

    Itulah alasan yang digunakan oleh Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng ketika memilih hari esok Jumaat untuk membubarkan DUN Pulau Pinang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Undi Lim Guan Eng masuk syurga

      Delete
    2. klu org kafir tolak Islam, ok la dia bukan Islam. ni org Islam sndr tak nak Islam.sapa yg tolak Islam tu.xpayah mengaku Islam la.

      Delete
    3. bang,nk tolak islam guanenye org PAS pun ckp hudud hnya 0.001 peratus je...nik ajiz yang ckap ALLAH maha samseng tu x berdosa pulak...nik aziz ckp nabi muhammad pengkhianat bangsa apa cer toq

      Delete
  12. alhamdulillah orang pas layan masuk syurga dihari yg mulia ini

    ReplyDelete
  13. ini semua poyo

    ReplyDelete
  14. lepas tengok kuih ni, bendera pas pun aku rasa nak makan..









































































    -hidup pas-

    ReplyDelete
  15. Bestnya dapat masuk sorga PAS, makan kuih, pangkah PAS, takbirr!!

    ReplyDelete
  16. x payah la bergaduh sesama Islam..berdosa..baru ja lepas semayang Jumaat ramai2 kan tadi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kelate detected! FU!

      Delete
  17. fuck PAS undilah calon Parti Nazi Malaysia.Hail Hitler!

    ReplyDelete
  18. hidup najib, hidup bn.nt dpt br1m lg.

    ReplyDelete
  19. sokong umno tp umno biarkan dotor laki2 tgk kemaluan istri kamu semasa bersalin n kamu tetap biarkan jugak.....
    dpt brim stakat rm500 pon skali stahun,x pyh nak ckp lbih2 la.
    stakat dapat sekali setahun,sibuk sgt nak ungkit...
    makan duit rakyat berjuta2 tp bg duit kt rakyat rm500 1 famili..

    ReplyDelete
    Replies
    1. abes dlm malysia ni 1 family je ke wahai bijak pandai buta akal pemikiran dek kerana politik!

      Delete
    2. Lu bagi laki lain tengok puki bini lu pon salah UMNO jugak ke? boddooo

      Delete
  20. Berita terbaru dari AL-jazeera. Seluruh jazirah dan negara-negara arab akan menghantar memorandum bantahan kepada PAS kerana PAS tidak mahu berkongsi syurga PAS dengan mereka. Mereka baru sedar dan tidak tahu selama ini bahawasanya masuk PAS baru confirm masuk syorga...

    ReplyDelete
  21. hahahahaha...orang yg sama je sbenarnya tulis semua ini..iaitu aku...si Anonymous... :D

    ReplyDelete
  22. Kenapa korang sokong orang kafir jadi perdana menteri malaysia?pas tak sepatutnya bergabung dgn DAP. Air zam zam, jika di campur arak tetap menjadi najis dan haram.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Air zamzam campur arak tu mcm umno + mca + mic jadi BN.... gelas PAS dan gelas DAP sebelah menyebelah aje tak campur!

      Delete
    2. nampaknya orang pr ni berat sebelah

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails