Wednesday, 10 April 2013

Serius LOL - KD Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Air PASia (2 Gambar)


LMAO!

KD Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Boeing 786 Air PASia sudah mula kelihatan. Adakah wanita Mongol akan mati kerana komisyen kapal selam ini? Adakah Air PASia memastikan Now Everybody Can Hudud

IN B4 "Jangan mempermainkan TGNA dan HUDUD! Admin kafir BN macai!"




Thanks Fullfilth dan AdrianNCF

76 comments:

  1. kapal terbang kayu tu bleh buat markas..lol

    ReplyDelete
  2. macai BN x nak ciplak ke idea ni? hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... btol2... "be end" kan selalu copy paste org pnya idea... -,-

      Delete
    2. Bangge sngt wat bnde nie....pemude pas tmpt aq time maghrib wat bnde nie xsolt....ckit pown gua x respect...

      Delete
  3. pergh konfiden giler beb..respekkkkk (dalam hati tgh gelak)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbb kao mmg gila (dlm hati suph srnah)

      Delete
    2. Skrang dah ade orang buat Dacing Gergasi kat malaysia ni. taknak gelak dalam hati ke ?

      Delete
    3. Berangan sakan,kena lah dengan kepala berbalut mcm org bodo

      Delete
  4. Rajinnya buat benda tu... berapa agaknya masa yang dihabiskan untuk menyiapkan benda tu?

    ReplyDelete
  5. dari bazir masa buat benda tu baik berzikir atau buat amal ibadat, orang pas ni taksub sangat dengan politik tapi amal entah kemana, astarfirwah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Astarfirwah?
      Ladies and gentlemen, munafik of the day.

      Delete
    2. sambil buat benda tu pn bole bzikir..xsemesti dok atas sejadah je..bangan..ilmu agama tinngi sgt ke nk menilai org..p betulkn alfatihaha ko slu nk kritk org..macai bn cni la

      Delete
    3. ini slah 1 cara nk riadah... jgn duk brkurung dlm bilik tgok vedio lucah lps tu melacap... mmg bodoh la kau ni...

      Delete
    4. Anonymous10 April 2013 14:11 mmg bangang. puii!

      Delete
    5. Anon bodo~ Anon bodo~ Anon bodo~

      Delete
    6. babi. korang nak politik, politik la woi. aku punya redtube, pornhub, jangan disentuh. aku murka

      Delete
    7. youjizz sekali jgn dilupakan

      Delete
    8. Bodo bahlol punye anon...

      Delete
    9. anon ni bajet2 pandai dlm agama... ni msti macai be end... kalau be end x puas ati ada ja perkataan yg x masuk akai... akai p mana wei? simpan dlm poket ka? *sighh sama ja dgn obe ni...

      Delete
    10. sial,,sume tiru nama aku..
      anon..dayummm

      Delete
  6. ulama pewaris nabi.... Istifar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa kata ulamak pewaris nabi,tak tertulis pun dalam quran,cuma ada di tulis didalam alquran mengatakan kalau kita ikut habr2 atau ularmak mereka akan membawa ke jalan sesat

      Delete
    2. dalam hadis la anon..
      buat malu anon je ko nii

      Delete
  7. 2nd pic tu kat baling kedah rasanya

    ReplyDelete
  8. admin ni mmg BENGONG SERIUS la... kau adik papagomo ye? asik nk gomo org PAS je kejanya... smbil up date blog smbil melacaplah nih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. si bodo macai politik ni. kene cuit sikit trus melenting. time obe kutuk k'jaan ko senyap je, time obe cuit sikit p'kang trus menggelupur cam fucker.

      pui

      Delete
    2. Anonymous10 April 2013 14:43 babi fuck puih

      Delete
    3. pencacai dap dah datang.

      Delete
    4. bodo bahlol...

      Delete
    5. Itu kan melayu pariah,suka yg sondol belakang.

      Delete
  9. Anonymous10 April 2013 14:43, babi sial puih

    ReplyDelete
  10. apa nak buat..... dah ini ajer yang bumiputra ada.... ekonomi dan pendidikan non-bumi yang pegang.... biarlah dia berseronok-seronok.... 4 tahun sekali...

    ReplyDelete
  11. Beli kapal selam PAS masuk syurga

    ReplyDelete
  12. ahahahahahahhahahahahahahahhahaha kapal terbang ke surgaaa!!!!

    ReplyDelete
  13. kau jangan nak kutuk pas.cuba datang kelantan dulu baru kau tahu maju ke xmaju kami dibawah kerajaan pas !

    ReplyDelete
    Replies
    1. kelantan ade ape la sangat.jalan pn sempit.puii bg dap la plak pegang baru maju

      Delete
    2. xpayah nk kelentong la brder 16:06...bukannye maju sangat...saya sendiri yg menetap dekat kelantan...

      Delete
    3. woi pantek, jalan raya urusan kerajaan persekutuan lah noob.

      Delete
    4. betul tu cuba kau datang kelantan.kelantan lagi maju dari kl.

      Delete
    5. kelantan maju apa..org2 kelantan yg berhijrah ke negeri2 lain pun sbb xtahan dgn kemajuan kelantan.. hak puiihhhh..

      Delete
    6. Kerajaan negeri abaikan rakyat, kemudian salahkan kerajaan persekutuan? Dah berak tgh jalan, tunding jari kat org lain pulak??

      Delete
    7. tanah rizab melayu paling tinggi bebanding johor my ass

      Delete
    8. Ape je ade kt kelantan?

      Delete
    9. kat kelantan awek rmai bleh buat gundik..since aku blajar sana, mostly bdk kelantan paling senang usha..bawak keter, bajet skit mcm bdk kl, confirm diorng sangkut..awek member aku, bdk uia, dari kelantan, dtg berjubah, 6 bulan ddk kl, hanyuttt..

      Delete
    10. kat kelantan awek rmai bleh buat gundik..since aku blajar sana, mostly bdk kelantan paling senang usha..bawak keter, bajet skit mcm bdk kl, confirm diorng sangkut..awek member aku, bdk uia, dari kelantan, dtg berjubah, 6 bulan ddk kl, hanyuttt.. ------------------------------------------->> INI MMG WIN!!!! aahahaahahahahaha

      Delete
    11. sedap main awek klate ni..comey2..

      Delete
    12. Kat kelante yg maju ada lah perut2 yg boncet aja

      Delete
  14. pe cite y blh pinjam kalimah ALLAH??perjuang golongan LBGT???? pa cite?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni tajuk ke mana haaa Jamalul Kiram III? ini gambar je bohdoh.

      Delete
    2. menampak kan ko ni bodoh la Anonymous10 April 2013 16:31..tak baca hal isu semasa ke bangang??jgn main nak komen je bodoh.pegi blaja lagi dik oi

      Delete
  15. dah mcm ayah pin je.

    ReplyDelete
  16. Obe..U ulang I Saman

    Rgds

    Nuar Jubor Anugerah Tuhan

    ReplyDelete
  17. kakakakaaka masuk sorga tu sape buat..hahahahaha buat lawak la org pas nie.exam x pass agak nyer

    ReplyDelete
  18. Mai la penang woooiii..dap buat roket guna tong drum..letak tengah2 jalan...pas buat kapal selam landing dalam ladang kelapa sawit sapa nak nampak?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah S.W.T. nampak

      Delete
    2. Subhanallah...

      Delete
  19. NI KAKI DVD NI....POYO SEMUA NI!!!

    ReplyDelete
  20. sape ckp undi pas msk syurga? ni mesti tengok fitnah2 tv3 dgn utusan meloya saja.
    kini zaman moden. boleh buka you tube dan tgk orang pas sendiri ckp macam mana, kalau tv3 pas ckp lain tp yg dilaporkan lain. lepastu org bn jer yg sibuk mengulas dlm tv.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heyyy..tv3 tu wacana rakyat, hang jgn dok kutuk..

      Delete
    2. hang tuh yg buta hati..dlm terang pulak tuhh!!

      Delete
  21. obe babi nak haram jadah makan taik anjing isap lancau babi..obe gemok..obe sial..obe haram jadah,obe kote kecik.. I <3 PM..mohon najib ambil tindakkan terhadap obe durjana gemok tak sedar diri ini.

    ReplyDelete
  22. benda macam ni pun nak hina, payment dah masuk ye obe?brapa papagomo bayar kau?

    ReplyDelete
  23. ape bende laaaa... ni sekadar blog je lancau.yg ko nk merepek politik ape kejadah lah sial... fucker <3 admin

    ReplyDelete
  24. tolong nak derma plzz......syiling2 x nak.....klu ada kaler merah atau hijau lgi bgs......

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaahhahahaha!! kalau bleh kasi saya kad atm..mari berjihad..siling2 buit biru taknak..hahahahah

      Delete
  25. pasnie "be end" copy paste plak idea ni... buat dancing gergasi senget seblah sangkut kt blkang umah pak najib.... hahahahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ana mohon dibina juga replika spender putih besar

      Take beer, PASberg for all

      Delete
  26. mustapha ali sedap main ngn pelacur korang sibuk nak buat kapal terbang ngn kapal selam..rugi weii tak main sekali

    ReplyDelete
  27. rmaiyer macai kat cni...hahahah
    gne2 pon,ambe tkbir jew...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails