Monday, 8 April 2013

Serius LOL - Kain Rentang Terbaik Sempena Pilihanraya Umum Ke-13


INI


Kain rentang terbaik PRU13 ini. Kebenaran sebenar! 




Laporan asal Twitter @AngryIndianLady

29 comments:

  1. Obe slowpork. Wahidun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe. obe nak berdakwah secara review semula.

      Delete
    2. kat sini macai BN ke barua PR lagi menyemak ..sila jawab

      Delete
    3. nah bisjut...













































      s









































      a


































      y




























      a



























      t

      a

      k














      s

      u

      k

      a






























      a

      w

      a

      k

      Delete
  2. OK...................

    ReplyDelete
  3. ala slowpoke obe ni.
    ni gmbr lama

    ReplyDelete
  4. faith in humanity restored!

    ReplyDelete
  5. obe outdated!..bajet good je..fuck la

    ReplyDelete
    Replies
    1. muafakat kepalo bapok mung
      demo umngok dok jilat buntut najib

      Delete
    2. cai pr detected...banyok sangat minum air kecing nik ajis...

      Delete
    3. nate beruk sekor nih

      Delete
  6. terbaik... !

    ReplyDelete
  7. Anonymous8 April 2013 16:26
    sorry to say...
    jgn kutuk ulamak lah Bebal...dia hafal 30juzuk,kau..??yassin pun merangkak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. like....
      tahlil kat mak ayah pun blum tentu blh buat sendiri...

      Delete
    2. aa silp2 taim mak bapak sendiri meninggal pun naak arap oraaaaaaaaaaaaaaaang masjid tolong bacakan, kesiannn kat ak

      Delete
  8. Dulu PAS nak buat negara Islam
    BN kata tak sesuai kerana Malaysia rakyatnya majmuk

    sekarang PAS guna pendekatan Negara Berkebajikan
    BN kata PAS dah lupa Negara Islam.

    Dulu PAS tak buat pakatan dengan parti bukan Islam
    BN kata PAS ekstrimis, anti sosial dan tak releven

    sekarang PAS berkawan dengan DAP, PKR dan ada DHPP
    BN kata Pas dah berubah demi kuasa dan dah sesat.

    Dulu pas hanya didokong oleh tok guru, ulama dan orang kampung
    BN kata PAS tak moden, fundamentalis dan parti orang kampung.

    Sekarang PAS didokong oleh Ulama, profesional dan teknokrat Islamis
    BN kata PAS dah tinggalkan kempimpinan Ulama..

    Dulu Pakatan buat janji nak turunkan harga kereta
    BN kata negara dan industri kerta akan bengkrap

    Sekarang BN pula tiru manisfeto nak turunkan harga kereta
    semua pencacai kata itu yang terbaik dari BN...

    Dulu DAP bantah hudud
    BN kata kita perangi DAP yang anti Islam

    Sekarang CHUA Sui LEK bantah hudud
    BN kata itu hanya kata2 individu

    Dulu BN jadi kerajaan Pahang,Johor dan Melaka sampai sekarang masalah air masih tak selesai
    Sekarang bila berkempen sebut bagi BN menang di Selangor dan Kelantan ..kerajaan akan selesaikan masaalah air di kedua2 negeri...apalah punya fikiran...

    hehe...semua tak kena ye tak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoi pencacai PR makan tahi

      Delete
    2. very true..tq for summarizing our shitty political situation.

      Delete
    3. Pihak pembangkang semakin hilang arah tuju mereka dan terdesak merekacipta halusinasi murahan, semata-mata untuk menutup kelemahan mereka yang semakin terserlah setiap hari.

      Mereka fikir rakyat Malaysia akan tertipu dengan segala pembohongan dan dusta nista yang dihamburkan, walhal rakyat negara ini telah sedar dan dapat melihat segala tipu muslihat mereka.

      Tapi malangnya ada segolongan kecil yang tidak dapat memahami keadaan sebenar dan terus membiarkan diri mereka tertipu, menjadi batu loncatan PR untuk melaksanakan agenda jahat mereka.

      Adakah kita mahu terus membiarkan minda kita di perkosa oleh propaganda CAP AYAM ini atau bila tiba masanya nanti, melaksanakan tanggungjawab kita , mengatakan TIDAK kepada golongan ini.

      Fikir masa depan kita.

      Jangan jadi Bodoh.

      Jadi manusia yang tahu bersyukur.

      Pilihlah dengan tepat.

      Delete
    4. Yup betul PR penipu. Contoh paling mudah MB Selangor Tan Sri Khalid. Dulu beliau nak bubar DUN Selangor selepas perayaan Chap Goh Mei. Selepas sebulan lebih tak juga bubar. Akhirnya parlimen yang bubar dahulu baru diikuti DUN Selangor. Nampak sangat apa yang dikatakan manifesto bukan janji.

      Delete
    5. So true, nampak sgt Demokrasi x de, BN je yg betul......smua x kene ermmm..

      Delete
    6. dl aku xtau.lps da keje baru aku tau.rasuah dlm sesetengah jabatan kerajaan adalah perkara biasa.nak dpt projek kene labur dl,skit2 minta derma klu xbg lps tu xdilayan dah. harga barang yg dijual tpaksa dinaikan bkali ganda, sb ada pegawai mintak share.ni blm masuk bab entertainment lg.aku bersyukur sbb telah ditunjukkan korupsi yg blaku dlm kerajaan.

      Fikir masa depan kita.

      Jangan jadi Bodoh.Nabi telah meninggal 2 perkara; al quran dan hadith, bpegang pada 2 perkara ini maka kita xkan sesat.

      Jadi manusia yang tahu bersyukur. bersyukur atas nikmat2 tuhan yg bagi.rezeki bkn BN bg, kesejahteraan bukan BN bg,sume itu adalah rahmat tuhan.

      Pilihlah dengan tepat.

      Say No to Corruption.

      Delete
    7. Mgelupur pencacai UMGOK, hahaha... cakap org tipu sana tipu sini, wahal sdiri tipu rakyat / buta kan mata rakyat / fitnah org sana sini x sedar... Rakyat yg dh tahu kenyataan x kn tertipu dgn candu2 yg korg cipta. Kalau PR x kuat x de nye BR1M tu kn10????????

      Delete
    8. manifesto bukan janji.

      Delete
  9. ni cadang ke soalan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita akan bersama-sama pastikan negara ini bebas dari..

      Delete
  10. ini semua poyo!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails