Friday, 5 April 2013

Serius - Jihad Tanpa Baju FEMEN Didepan Masjid (9 Gambar)


Titshad.........

Semalam adalah Hari Jihad Tanpa Baju Sedunia yang dianjurkan oleh kumpulan demo jalanan FEMEN. Di serata Eropah demo tanpa baju dianjurkan di hadapan kedutaan Tunisia dan masjid bagi membantah hukuman yang akan dijatuhkan keatas warga Tunisia Amina Tyler kerana memuatnaik gambar beliau tidak berbaju ke internet. Amina Tyler memuatnaik gambar topless beliau sebagai tanda protes terhadap polis moral yang mahukan mengawal apa yang harus dipakai oleh wanita Tunisia. Warga Islam Tunisia rata-rata terkejut dan malu dengan tindakan beliau dan mahu beliau dihukum dengan berat. FEMEN yang terkenal dengan protes tanpa baju mereka bangkit menyokong apa yang dilakukan Amina Tyler. Adakah anda bersetuju dengan FEMEN dan Amina Tyler?



Laporan asal TempsReel

64 comments:

  1. Replies
    1. wadehel? pasal gambar blur ke bro?

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. sakai lak kau nk promote blog sakai. ko ngn blog ko same sakai. sakai

      Delete
    4. aku nak masuk syurga pas


      ~~hidup pas~~

      Delete
    5. apsal gambar blur?? betul ke pompuan tu?

      Delete
    6. to Syaiful Izwan......
      kalau utk Islam haters, rejam ni favourite la nak bashing Islam.

      Tapi kau Muslim. Apasal tulis macam tu? Apsal kalau Muslimah tak pakai baju kt public....kena rejam pulak? Muslim haters tk faham takper...tapi kalau kau pun tak paham....haish.
      btw, kalau kitorg teringin nak tahu belog kau, kitorg click kt nama kau. Tak yah sibuk promot.

      Delete
    7. jgn risau kalau gambar blur ..pergi google image!! apa2 pon aku dah tgk dulu ..heeeeeehaaaaaaaaaaa

      Delete
  2. apsal kabur lak ni?

    btw first!!!!!

    ReplyDelete
  3. fuh, kiamat makin dekat.. buat la amal bebanyak ye kengkawan, xlame dah ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup~ islam akan kembali dalam keadaan asing~ dimana setiap undang2 Allah akan dipandang sebagai tak relevan~
      aku teringat apa yang ustaz aku cakap 10 tahun lepas~
      "Allah menjadikan wanita itu perhiasan dunia & Allah menghiasi wanita dengan malu"
      ni kalau dah terbukak sana sini, dah tak tau malu, dah tak terhias & tak jadi perhiasan dunia la~

      Delete
  4. bodoh dia orang nih... otak letak kat kopek

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha....kopek..lame x dgr perkataan tu.

      Delete
    2. konek penah dgr x?

      Delete
  5. Sigh... this is what happen when religion control the government and they want to control their people. Stupid moralfag.

    ReplyDelete
    Replies
    1. then what should control the government? and what the hell should control people?

      Delete
    2. if no religion... we still in the dark age... check the history....

      Delete
    3. u should check your history ALI...... no religion does not mean we will stil be in dark ages. In fact DARK AGES aint as bad as you believe, Check this out

      http://www.cracked.com/article_20186_6-ridiculous-myths-about-middle-ages-everyone-believes.html

      Delete
    4. ali zulkifeli _ apply cold water to the burn side

      Delete
    5. Okay fine. No religion. No moral. No everything. Also no rules because rules can be abused by people like religion and moral. So what define us as human beings?

      Delete
    6. obe bodo babi nak haram masuk neraka jahanam. gaya bahasa ko tu buat ko menghuni neraka. moga lubang kubur ko menjadi kawah neraka bg ko. celaka lah kau obe.

      Delete
    7. Obe mmg anak haram pn.

      Delete
    8. MAD ni hidup berpandukan hawa nafsu semata2. Mmg keturunan dia mcm tu.

      Delete
  6. TANDA TANDA KIAMAT DAH DEKAT. Segala yg dikatakan rasullah telah terbukti.

    admin BANkami

    ReplyDelete
  7. bezakan keadaan awal dan akhir islam..

    "Rasulullah saw bersabda, “Agama ini ada awal dan akhirnya. Awal dari agama ini adalah ketika Islam dipahami oleh seluruh kabilah, sehingga yang tersisa hanya 1 atau 2 orang fasik saja. Mereka adalah orang yang hina yang terdapat di dalam kabilah. Jika mereka berdua bicara mereka memaksa dan menindas. Sedangkan akhir dari agama ini adalah ketika seluruh kabilah meninggalkan perbuatan baik. Sampai-sampai yang tersisa di dalam kabilah hanya 1 atau 2 orang fakih (yang memahami agama Islam). Mereka adalah orang yang hina yang terdapat di dalam kabilah. Jika mereka berdua bicara mereka memaksa dan menindas. Umat yang terakhir akan melaknat umat terdahulu. Ketahuilah umat yang terakhir itulah yang harus dilaknat. Mereka minum minuman keras (khamar) secara terang-terangan. Seorang wanita lewat di muka sekelompok orang. Kemudian sebagian dari mereka berdiri menghampirinya. Kemudian dia mengangkat ekor si wanita, seperti mengangkat ekor sapi yang galak.” Dia (perawi) berkata, “Rasulullah saw bersabda, ‘Ketahuilah engkau bersembunyi dari balik tembok menghindari wanita itu, maka dia pada saat itu seperti pahala Abu Bakar dan Umar di tengah-tengah kalian. Sehingga barangsiapa pada saat itu melakukan amar ma’ruf dan nahi mungkar, maka dia memperoleh pahala 50 lebih banyak dari orang yang melihatku, beriman padaku, mentaatiku dan mengikutiku.

    Hadits ini dikategorikan sebagai hadits dhaif (lemah).

    ReplyDelete
  8. bodoh. lepaskan perogol2 daripada india kat diarang. biar kena rogol sampai mati. lepas tu bangkai2 diarang ni campak je dalam lubang. tak payah nak kafankan. buat habis kain

    ReplyDelete
    Replies
    1. aq sokong ko beb, terbaek..biar kena rogol sampai mampus.
      pastu campak dlm tong sampah, diorang bkannya manusia, setanfacker

      Delete
    2. Habis? Komen dengan idea kau berdua ni dah cukup Islamik?

      Delete
    3. Satan, dua orang tu ada cakap, komen diorng Islamik ke?

      Delete
    4. O you stupid bigot! Rest my case

      Delete
    5. maaf satan komen aku x berapa islamik.

      Pukimak ko satan.

      Maaf sekali lagi

      Delete
    6. satan ada ke dari syurga? binawe tol! gua tak cakap pun gua islamik. komen gua ikhlas dari hati dan sanubari gua

      Delete
  9. knapa tutp muka. bagus juga kalau api tu sambar salah satu tits mereka. kalau dh tak boleh faham mengenai moral dan agama, biarlah mereka sedar mengenai fungsi baju yg melindungi tubuh mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. diorng tak kisah pun tutup muka ke buka. Tutup muka tu nak kasi feel Muslimah sikit la kot. Ala niqab la tu...perli la kot.

      Delete
  10. This is definitely NOT the way of conveying their ideas. Going topless and protesting on the street wouldn't make ANY differences at all. Be first class citizens. Do something that contribute lots to the society. And then their voices somehow could be heard.

    ReplyDelete
  11. mohon hassan ali dan perkasa demo..kerana mereka bakar kalimah Syadah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul, perkasa kene bertindak... X kn berani kt smnjung je..

      Delete
    2. aku nak tgk ibrahim ali topless..

      Delete
    3. aku nak tengok Jamalul Kiram III menari samba bottomless. then tembak punai dia.

      pewww dah lama x sebut kote.

      Delete
  12. kat malaysia ade cam ni....ahahaha

    ReplyDelete
  13. Jika di saat Daulah Khilafah telah berdiri... Dan perkara ini terjadi... Jawapannya tak ada lain melainkan Jihad...

    Tapi sebenarnya, sekarang pun dah Wajib di Serukan Jihad... Sebuah negara yang Memiliki Kuasa sepatutnya Menggerakkan Tentera mereka menghadap semut2 kecil ni. Tapi malangnya Negara2 Islam pada hari ini Diam Tak Bergerak. Hanya memerhatikan peristiwa2 seperti ini atas alasan Menjaga Persahabatan antara negara2, Mengurangkan Kemudharatan dan sebagainya... Jadi jangan cakap Melancarkan Jihad, Menyerukan Jihad pun tak mungkin berlaku oleh negara islam yg Agamanya sahaja Islam, tapi Ideologynya Kafir Demokrasi...

    ReplyDelete
  14. Mesti diorg tak selesa topless. Bergoyang2

    ReplyDelete
  15. aku rasa ramai yang sampai kat post ni tak faham pun idea yang nak disampaikan puak FEMEN tu.

    btw, FEMEN buat protes kat tempat yang tak sesuai, masjid besar paris tu antara masjid yang paling toleran dengan masyarakat perancis dan selalu mengingatkan para jemaah supaya yang memberontak melawan negara perancis.

    masjid tu ada taman permainan sendiri, kat malaysia aku belum pernah nampak lagi masjid yang ada taman permainan sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa Femen buat?
      mereka bangkit menyokong apa yang dilakukan Amina Tyler
      apa dia buat?
      Amina Tyler memuatnaik gambar topless beliau
      Apasal?
      sebagai tanda protes terhadap polis moral yang mahukan mengawal apa yang harus dipakai oleh wanita Tunisia.

      aku rasa orang faham kot....

      persoalan yg tertinggal...polis moral tu mengawal macam mana? Hempuk pompuan yg pakai skirt ke? ---> macam tu, mmg ada sebab ada orang tak puas hati.
      Ke...siap bagi kain suruh pakai, macam kat Acheh (tak salah?)
      Ke takat tegur, bebel gitu aje? macam kat Iran?

      Delete
  16. zakar ku tegak dan ingin sex bersama awek ini..hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak hang telah melahirkan babi iaitu anda

      Delete
  17. KIMAK NI SEMUA SALAH MAK KORANG, ANWAR DAN PAKATAN! DAN JUGA KELING AMBIGA

    ReplyDelete
  18. what happens if those women are replaced by muslims (not including the topless part of course)?the word "barbaric","uncivilized","cavemen" would come to mind first

    talk about biased perception

    ReplyDelete
  19. DUNIA2...ISH3..
    TANDA2 AKHIR ZAMAN...

    ReplyDelete
  20. biar la dia tak nak pakai baju.. tengok hidup dia macam mana. Sampai akhir hayat orang tak hormat dia dan anggap dia macam pelacur.. Allah suruh kita menutup aurat untuk diri kita sendiri jugak kerana ia merupakan fitrah semulajadi manusia. Kerana fitrah seorang lelaki bernafsu kpd perempuan.

    ReplyDelete
  21. POOR people try to understand other people when he understands nothing about his own people. poor people

    ReplyDelete
  22. kumpulan orang gila yang tidak tau diri menamakan grupnya Femen

    ReplyDelete
  23. kne sambar petir bgus pompuan kopek2 kecut ni..

    ReplyDelete
  24. Bersabarlah wahai umat islam.. berdoalah moga mereka mendapat hidayah dari Allah..

    ReplyDelete
  25. cibai obe.. nak muntah aku tgk gmbr nuar al jubori kat page hang ni.. weekkkk

    ReplyDelete
  26. this is so immoral. they behave like uncivilized people. people in picture above are worse than any terrorist in the world. uncivilized people dont deserved to live in modern society. they belong to the jungle with monkeys

    ReplyDelete
  27. Orang Lelaki Misti Kena Baca Benda Ni !!

    http://mantopbro.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails