Sunday, 7 April 2013

Serius Cool - Gadis Remaja Tertinggi Dunia Dan Teman Lelaki Beliau (9 Gambar)


Oh dear!

Elisany da Cruz Silva (17) pernah kami paparkan di Blogserius beberapa tahun yang lalu kerana merupakan gadis remaja wanita tertinggi dunia. Beliau yang berasal dari Brazil mempunyai ketinggian 2.01 Meter (6 kaki 8") dan sudah mencapai ketinggian ini sejak berusia 14 tahun. Beliau mempunyai teman lelaki bernama Francinaldo da Silva Carvalh0 (22) yang berketinggian 1.62 Meter ( 5 kaki 4"). Inilah dinamakan cinta. 

IN B4 "gugu jiao tak cukup panjang untuk awek dowh"



Laporan asal DailyMail

30 comments:

  1. boyfrend dia takde baju lain ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni pic ari yg sama la...mmg la bju yg sama bf dia pakai...cuba ko tgk btol2 dr awal pic ni...kan pmpuan tu pakai bju merah kat dlm,msa kat pantai pmpuan tu bukak la bju luar yg menampakkan bju merah tu td

      Delete
    2. Bagaimana pula dengan baju putih yang dipakai oleh wanita tersebut pada pertengahan gambar di atas?

      Delete
    3. gugu jiao ko cam panjang sngat si gemok obe peliaq ke dalam!

      Delete
    4. nah bisjut...
























      ..

      Delete
    5. motor bf dier mcm motor rempit jer..

      Delete
  2. in B4~ hahahaha~ yang penting zaman sekarang ialah $$$$$$$$$$$~ hahahaha~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang ini baru gua setuju dengan Jepon Celop ni. Contoh Obe, boboi cenonet. Tapi $$$$$$$$$$$ ada dapatlah kawin. Kah kah kah kah

      Delete
  3. baru nak post? lembab

    ReplyDelete
  4. dia ada 7 set baju yg sama.

    ReplyDelete
  5. Ni klo projek ni..yg lelaki punya klo x cukup panjang xyah berangan la sgt...nnti awek tu x puas..sian dia..elok yg pmpuan tu cri yg sama tggi..hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^Kesan porno berlebihan
      Kau ingat kalau badan panjang....uterus in vagina pun jadi panjang jugak ke?
      Alahai.

      Delete
  6. sedap gak kalau kena ....heheehe!!!

    ReplyDelete
  7. ni kurang2 pelir nak kena 1 kaki ni baru klimaks..ahhhhhh..ahhh

    ReplyDelete
  8. Takpe gugu jiou tak panjang tapi besaq noh,tak muat hahahaha

    ReplyDelete
  9. kenapa die tak jadi model je.

    ReplyDelete
  10. adakah itu motot lc?

    ReplyDelete
  11. motip gambar atas katil?

    ReplyDelete
  12. nokharung sungguh
    guano no wak blowjob kalo gewe tinggi nok mapuh nih
    gedebe demo

    ReplyDelete
  13. nak 69 susah kot kalau macam ni.

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. huuuuuu...terjuntiruk org tuaaa...

      Delete
  15. x yah nak caye sgt la klu org kate murah rezeki tu... dah klu malas nak usaha,berangan jer lebih... kerje pun memilih... dapat awek tinggi macam klcc pun boleh tumbang bak hang...

    ReplyDelete
  16. fap.......fap.....fap..fap..fap.fap.ahhhhhhHHHH!!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails