Wednesday, 7 December 2011

Serius Cool - Budak Kecil Berbakat Besar


Boleh Menag Juara Lagu Esok Lusa


Thanks @KokonKola for the Twtip



20 comments:

  1. aku dah tgk 2-3 hari lepas, tapi cam biasa je.. budak2 standardlah suara cenggini

    ReplyDelete
  2. besar karang suara pecah xadnya mcm ni lg

    ReplyDelete
  3. korang yg ckp biasa tuh jelez.. fuck u all.. korg kecik2 dulu bole nyanyi mcm ni? bitch!

    ReplyDelete
  4. kalau nak teruskan jgk menyanyi lps ni, tudung tu jgn dibuka plak ye!

    ReplyDelete
  5. kah3.. kecik2 suara dah sedap.. besar2 nanti bukak tudung bukak panties semua..

    ReplyDelete
  6. Sedap gila suara dia. Tetiap hari aku pasang nak dgr nyanyian dia ni.

    ReplyDelete
  7. siapa kutuk aku bapak dia anak haram7 December 2011 at 17:42

    betul juga kata pujangga. andai besar mengharungi umur dan suara mulai garau, pasti budak ini gagal dipersada seni.

    ReplyDelete
  8. obe lancap budak kecik7 December 2011 at 18:29

    aku boleh lancap dengan ini

    ReplyDelete
  9. i am actually very impressed.

    ReplyDelete
  10. A bit pitchy after key transposed at the end of the song. A very nice falsetto, vibrato and voice tone. Very impressive indeed!

    ReplyDelete
  11. yah.. nice falsetto.. vibrato.. modal.. vocal fry.. contralto.. siapa yg cakap biasa.. dia bodoh! kecik2 kau boleh nyanyi mcm ni? fak u! bitchy! this is technique..

    ReplyDelete
  12. ahhh pergi belajar la budak-budak skang semua sibuk nak jadi penyanyi
    we need doctors engineers etc not singers

    ReplyDelete
  13. x sedap langsung

    ReplyDelete
  14. budak ni dah ada page

    www.facebook.com/pages/Nur-Atikah-Nabilah-Thane/205214079561023

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails