Monday, 8 April 2013

Serius LOL - Cara Membalas SPAM SMS Politik Yang Menjengkelkan


Jengkel!

Sejak dua menjak ini kami asyik menerima SMS politik yang menjengkelkan. Inilah cara menjawab SMS tinja ini!




Laporan asal Instagram

65 comments:

  1. kah kah kah

    ReplyDelete
  2. kenape gambar najib terbalik

    adakah obe penjilat jubur anuswar

    kalau tak hormat pemimpin negara baik tak payah hidup

    di malaysia

    baik jadi anjing penjilat tahi di israel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni dah kenapa emotional sangat ni. Haha bodoh punya macai.

      Delete
    2. relax ar...takkan emo kot? tak rempit la..pui!

      Delete
    3. pemimpin cam celaka..sial..makan rasuah..buat apa nak ikot gile..ko pn sama gial pnjilat tahi jibby..sial ah ko..bising jek..macai forever bodoh..

      Delete
    4. butthurt much?

      Delete
    5. pemimpin negara ape oi!!! parlimen dah bubar oi!!! mimpi ke ape oi!!!hahahahaha

      Delete
    6. KIMAK.. NI SEMUA SALAH MAK KORANG DAN PKR

      Delete
    7. macam la pemimpin ko yg cipta malaysia ni,agak2 la biler berbicara...

      Delete
    8. DIAM LAH MACAI PKR..LOL

      Delete
    9. ni semua anuat berahim yang salah..dia yg bertanggungjawab diatas kelakuan si obe gemok babi ni..anuat berahim yang salah..xde org lain yg salah melainkan anuat berahim belaka..pak jib xbersalah..dia telo pun bg bini pgg..mmg dia xbrani nk buat cmni..semua ni anuat berahim yang buat..

      Delete
    10. mesti pas nie video obe ngan pak nuar plak kluar...... wuhuuu!!!

      Delete
    11. anon 10:50 penjilat najis mughallazah al umngok tuhan bukan hamba kau lancau ape pelir kau tak leh naik ke muka macam sial bopok tua suke hisap batang keling mamatir ape kau tu gersang sangat ke lama tak hisap cipap roksakmah ke dasar anjing kurap busuk padahal perut boroi macam pondan tadak pelir keturunan kau ni tak layak nak rasa nikmat atas dunia ni pergi makan tahi lagi bagus aku kalau dapat trace ip kau ni aku bantal kau hidup hidup pastu aku kerat konek anjing kau bagi babi makan

      Delete
    12. pas ni obe keluar statement jubo kne balon ngn anuat berahim..saya di sodomi oleh anuat..kote beliau besar sehinggakan saya mengengkang selama 2 minggu. berak sgt lawas.

      Delete
    13. https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/29553_497744340259602_1376262294_n.jpg


      tengoklah link di atas betapa jahatnya orang umno

      Delete
    14. Pihak pembangkang semakin hilang arah tuju mereka dan terdesak merekacipta halusinasi murahan, semata-mata untuk menutup kelemahan mereka yang semakin terserlah setiap hari.

      Mereka fikir rakyat Malaysia akan tertipu dengan segala pembohongan dan dusta nista yang dihamburkan, walhal rakyat negara ini telah sedar dan dapat melihat segala tipu muslihat mereka.

      Tapi malangnya ada segolongan kecil yang tidak dapat memahami keadaan sebenar dan terus membiarkan diri mereka tertipu, menjadi batu loncatan PR untuk melaksanakan agenda jahat mereka.

      Adakah kita mahu terus membiarkan minda kita di perkosa oleh propaganda CAP AYAM ini atau bila tiba masanya nanti, melaksanakan tanggungjawab kita , mengatakan TIDAK kepada golongan ini.

      Fikir masa depan kita.

      Jangan jadi Bodoh.

      Jadi manusia yang tahu bersyukur.

      Pilihlah dengan tepat.

      Delete
    15. hoi anon anon yang bodoh nak sokong PR tu
      nanti bila dah melayu lemah korang tengok lah itu masa diaorang akan sembelih korang macam babi.
      korang boleh gelak lagi ke masa tu ?
      Kalau kau nak sangat nak mampus macam babi kau orang punya pasal

      AKU NAK HIDUP
      AKU TAK NAK MATI MACAM BABI
      AKU TAK NAK JILAT JUBUR ANU WAR

      HANYA BN SAJA DAPAT JAMIN AKU HIDUP SENANG

      HIDUP BN SELAMANYA

      PR BOLEH PEGI JAHANAMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

      DATUK SERI NAJIB PENYELAMAT MALAYSIA

      KAU TAK SUKA BOLEH BERAMBUS DARI MALAYSIA

      HIDUP BN HIDUP UMNO
      HIDUP BN HIDUP UMNO
      HIDUP BN HIDUP UMNO
      HIDUP BN HIDUP UMNO
      HIDUP BN HIDUP UMNO
      HIDUP BN HIDUP UMNO
      HIDUP BN HIDUP UMNO
      HIDUP BN HIDUP UMNO








      Delete
    16. bile kroni najib mengamuk

      Delete
    17. apebenda macai bn ats ni merepek sial

      Delete
    18. BN dapat jamin hidup senang kepala bapak mu.. abeh kecik2 pak2 menteri jage ko la ni bukan mak bapak ko yg jage bg isap tek mlm2..? kah kah kah -to anon 21:05

      Delete
    19. Ni macai Umno ni tak belajar agama ke atau memang jahil? Ni Malaysia ni tanah Umno punya ke atau dah lupa atau memang bebal bahawa DUNIA ni hak milik Allah? Oh. Maaf, aku lupa malaysia bukan hak milik Allah kan Macai Umno. Malaysia ni hak milik Umno. Butoh, Bodoh punye BN. t(-.-)t nah amik kau macai Umno. Bodoh tuh simpan lah sikit kat diri sendiri. jangan tunjuk sangat

      Delete
    20. macai BN otak sempit. baik pergi mampos lah lu!

      Delete
    21. anon 8 April 2013 21:05 tu dah angau meroyan terkena badi BR1M, sebab tu mulut dia cabul semacam.
      Kalau orang lain guna akal dia guna jubur dia sebab dah banyak tahi hasil penghadaman BR1M keluar ikut lubang jubur dia, sebab tu dia ingat najib tu penyelamat malaysia.

      Delete
    22. Undilah PAS,
      tampal poster pas dapat pahala
      derma kalau boleh atas rm10,
      kalau kedekut nak derma kat parti solat nanti tak diterima..
      kalau undi UMNO pun solat tak diterima..
      parti paling bangang yang masih diterima sampai sekarang..
      PELIK-PELIK

      Delete
  3. Replies
    1. tak yah nak suke sangat la cyibaii

      Delete
  4. Biarla obe nak terbalikkan gambar najib.. itu pun nak terasa. Nnt Anu war berahi jadi PM kau terbalik kan la gambar dia. Nak letak kote di kat punggung pun kau boleh buat la. Itu hak kau. Gunakan la hak kau.

    ReplyDelete
  5. keh keh keh...

    ReplyDelete
  6. time org bg sms cmtu baru korang nk yakin ingat Allah sgala bagai..time korang kutuk caci maki sana sini tak pulak korang ingat Allah? FUCKATAN sgt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. relax ar...takkan emo kot? tak putra la..pui!

      Delete
    2. macai macam ko je maki sana sini

      Delete
    3. samseng 20 ringgit ke ni? soalan ni

      Delete
    4. MACAI : Mempercayai Apasaja Cakap Anwar Ibrahim

      Delete
    5. BABI : Bapak Anwar Bin Ibrahim

      Delete
    6. Ni soalan ke cadang? wakaka..

      Delete
    7. rileks bros...

      Delete
    8. FUCKATAN? LOL

      Delete
    9. Aku pernah liwat najib. ko ada? - Jamalul Kiram III

      Delete
  7. cai cai cai

    ReplyDelete
  8. x guna reply ams nie,diaorg sudah program autosend utk semua random number...btw,hidup PR!!..

    ReplyDelete
    Replies
    1. R.I.P PR!!

      Delete
    2. RIP=Ready In Parliament...TQ for support PR...hahaha

      Delete
    3. Rest In Peace u motherfucker idiot..Stupid PR

      Delete
  9. syukurlah umno masih berkuasa di negara ini..kalau tak, rakyat malaysia akan hidup dalam kolong la bila pembangkang berkuasa

    parpukari.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO parti sial!

      Delete
    2. kat 4 negeri tu elok2 je hidup. xjumpa lg yg makan pasir

      Delete
    3. and u will be the 1st one to eat that damn bloody sand

      Delete
    4. 4 negeri elok pak hang... elok bohong jer byk...

      Delete
    5. ni macai banyak tengok tv3suku lah nih

      Delete
    6. elok la dari baca Malaysiakinikenetipudengankami (Israel)

      Delete
  10. ni cadang ke soalan?

    ReplyDelete
  11. Air zam zam dan arak jika dicampur tetap akan menjadi najis. Begitulah juga dengan percampuran parti PAS dan DAP.

    ReplyDelete
  12. Ini bukan negara BN...ini negara hak rakyaat..kita ada hak nak bersuara dgn mengundi. Siapa menang dia memerintah dan jadi kerajaan. Sesiapa pun tiada hak untuk halau sesiapa untuk keluar dari Malaysia. Bukan tak bersyukur tapi inginkan sesuatu yang lebih baik dari apa yang ada sekarang untuk generasi akan datang. Kalau dah nampak silapnya kerajaan sekarang kenapa perlu ikut. Mati kita esok tak di tanya apa bangsa mu tapi apa agama mu. Biarpun apa bangsa kita di dunia warna darah kita tetap sama. We all bleed red!!

    ReplyDelete
  13. msg pun x send, print screen pandai....

    ReplyDelete
  14. admin penjilat jibby....ahahah

    ReplyDelete
  15. saya sokong johor dt je tapi d guiza dah tade tu saya kisah menang kalah politik peduli ape nak negakkan islam la konon2 tapi masjid surau seminggu sekali pon belum tentu pegi dah tu cakap politik macam bagus kuarga sndiri pon lingkup ade ati nak bahas masalah negara siap maki2 ibu dan bapa mereka lagi tu apaa daaa ptuiiihhhh!!!! kata nye nak perjuangkan islam setau aku org islam x maki sama sedara seagama sendiri lebih2 sgt la tu nabi x wat sume tu assalamualaikum.. selamat mengundi semua ya babai.....

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails