Friday, 28 February 2014

Serius LOL - Penerima BR1M Yang Tidak Berterima Kasih Kepada Kerajaan!


Tarik balik!

Tak malu! Ambik duit Barisan Nasional lepas tu  tak nak bersyukur! Tarik kerakyatan! Pulangkan duit sekarang! #S


 






130 comments:

  1. 1MALAYSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pukimak kelantan!!!!!!!!
      x habis2 dgn royalti kepala bapak dia!!!!!!!!!!
      woi kelantenese pengotor tahap anjing kurap!!!!!!!!
      ko tau tak minyak tu diluar perairan kelantan!!!
      yg ko nk tuntut royalti pehal???!!!!!!!
      pergi belajar geografi balik la bahlol!!!!!!!!!!!!!!
      patut la kelantan smpai sekrang mundur!
      rakyat bebal nk mampos dan pengotor tahap anjing kurap!!!!!
      esp abe2 gedebe kecek kelate supo babi!!!!!!!!!!!

      Delete
    2. obe mok
      hati2 dlm menyiarkan entry
      blog ko dlm pemerhatian SKMM
      ingat,
      kes ko hina sultan pn dlu belum selesai lagi
      takkan ko nk cari pasal?
      ko xkesian ke kt ank bini ko?
      ko dh merempat kt dlm paling kurang pn lebam2 perut ko nnti kena cubit

      Delete
    3. 2 anon 2 March 2014 18:20
      lu suke benor ungkit salah buruk sedar luu..
      lu ng bini luu takder wat salah ker?

      Delete
    4. Anonymous2 March 2014 18:202 March 2014 at 21:00

      TO Anonymous2 March 2014 19:33

      suke ati aku la!
      yg ko sebuk nk bekap si gemok ni pehal?!
      ko nie sundal dia ke?!!!

      Delete
    5. kesian emo terlebih...

      Delete
    6. Bengong komen.. otak udang. kalu minyak kejadah tu luar perairan Kelantan.. jawapnya luar perairan Malaysia. Jadi minyak kejadah tu kepunyaan Thailand. Ada paham?

      Delete
    7. klau x sokong kjaan xpe, dh amik duit pi dok diam laa...shopping ke. ni smpi stick nota provokasi kt kete apahal ko. perangai mcm anjing,lepaskan anjing dari tersepit, anjing masih akn gigit org yg tolong lepaskan. pigi makan vara minum kincin la ko

      Delete
    8. obemok backup diri sendiri... haha

      Delete
  2. Bersyukur Hanya Pada ALLAH yang memberi rezeki ... Kalau BN pemberi rezeki .. aku cabar BN pi turunkan hujan satu Malaysia sekarang jugak ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyee??
      ko paham ke ape yg ko cakap nih??
      aku bg ko paham laa..paling senang punyer citer...

      "ALLAH BG KO REZQI MELALUI MAKHLUKNYA YANG BERNAMA BN..YG BERNAMA KERAJAAN MALAYSIA..YG BERNAMA NAJIB TUN RAZAK..YG BERNAMA KEMENTERIAN DAN JABATAN"

      hidup jgn sombong..kalau akal ko tumpul..pi laa merujuk pd yg arif.usah sebab politik ko jadik membabi badak.
      orait...adios.

      Delete
    2. lol macai umngok penjilat tahi

      Delete
    3. janji dia ade jugak ucap time kasih walaupun dia masih pilih pas..bodoh cakap x pakai otak la ko nie balaci umngok..bangang mcm negara nie ko yg pegang..sakai

      Delete
    4. dah 2, Allah bg rezeki melalui BN je? Kalau PR, Allah xbagi lah? Apalah bengap punya politik. Kau ni macai totok ni. Duit yg kau dpt 2 duit kau gak paham? Kau bayar cukai semua. Kau ingat dpt free ke? Apalah punye senang nak bodohkan macai ni. haha

      Delete
    5. Istighfar la banyak2 anon 28 February 2014 15:49

      Delete
    6. Sekian Berita BERNAMA (Berita Negara Malaysia)

      Delete
    7. aku tak malu, tak ambik pun BRIM, masuk ni 3 kali, BRIM tu bukan Rasuah ke, ataupun bayaran rasuah 1 Malaysia? kenapa tak bagi brim masa zaman tunku, razak, hussein, mahathir dan Abdullah! bagi sebab ada MAKNA! kalau tak kalah pilihanraya adakah bayaran ini akan diberikan, sila jawab SPRM!

      Delete
    8. dah terima kasih tu xpe, yg pi sokong peminpin suka memfiknah tak dosa plak

      Delete
    9. macai bn bodo..dia amik brim sbb tu hak rakyat..parti mana yg menjadi pilihan dia..tu hak dia..sbb dh lama sgt bn memerintah,jdi macai2 ni dh anggap bn kerajaan..bro BN bkn kerajaan tetap..Bn hnya parti yg mendapat mandat tuk mentadbir kerajaan..aku hrap BN kalah nti

      Delete
    10. Masih ada lagi bodoh jdi balaci bn.bangang nak mmpus..kalau keluar kenyataan mmg x sah kalau x guna otak..akal..nmpak sgt bodoh tu.kalau boleh tu tggl2 la sikit kat anak bini..jgn bwk semua..bangang..bab rezeki pun masih kata bn yg bagi..org mcm ni.xyah argue..nmpak sgt kebodohan

      Delete
  3. bodoh
    tu bukan duit najib
    duit rakyat yang bayar cukai

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam kau tu bayar cukai..poyo nak mampus bising pasal cukai...ko ingat rakyat lain nak bagi duit cukai dorg tu kat org mcm ko? ni kompem budak skolah, statement pun budak skolah..

      Delete
    2. kalau dh mmg bayar cukai ko bangang nk komen pehal.... statement mcm babi

      Delete
    3. b
      b
      b
      bb
      b
      b
      b

      bb
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      bbb
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      v
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      v
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      v
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      b
      bb

      Delete
    4. stupide ce n'est pas l'argent Najib l'argent du peuple qui paient des impôts

      Delete
  4. Bodoh bertingkat tingkat ...duit br1m tu duit cukai rakyat la bodoh tak sedar diri .....macai bn ohh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sikit2 duit rakyat..bodoh ada rakyat mcm kau nih..ko ingat kerajaan tak buat pelaburan dengan negara luar dan ada keuntungan? semua benda ko ingat asik guna duit rakyat jeke? baghal punye budak kampung xskolah..

      Delete
    2. ni mamat statement babi yg sama mcm kt atas...

      Delete
    3. Adakah anda sedarberapa hutang kerajaan sekarang di bawah najib????

      Delete
    4. 2 ringgit

      Delete
  5. Bagi ak xperlulah nak menghina sangat orang dh bagi bersyukur jea lh..klau sokong parti politik ..itu hak masing2..

    ReplyDelete
  6. nik aziz dan mula menjadi 'berhala' goglongan fanatik pas pis pus..
    what da hell!!!........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana kau dengar ni? Ada tulis ke kat situ? Tu laa. Jangan banyak sgt tgk tv3. Hasilnya jadilah kau tukang sebar fitnah xberasas mcm ni. Bodoh 2 simpan sikit. Jangan tunjuk2 kat orang. Aku yang baca pon naik segan.

      Delete
    2. habis sumer melayu dlm umno di kapirkan oleh bebudak dalam pas pis pus.lantaran air mulut nik aziz ..agaknyer.hik..hik..
      lopeh nih,pi tampal muke nik aziz kat pintu jamban..kat bontot lombu pon molek juge..

      Delete
    3. laaa...dh klu gambar najib pun tampal kt kte kire berhala najib la..hahahahahahah

      Delete
    4. bebal!!!!!!!
      dkt batu caves dlu ade patung dewa najibulguruban!!!!!!
      setinggi 20 kaki!!
      sekarang siapa penyembah berhala??!!!!

      Delete
    5. tau pon hukum tak betol...jangan laa pi ikut..bloddy fool punyer passhit..tak cukup bawak wahhabi ng syit'ah..bawak mazhab nik azizi lak lg..
      otak pakai pas...
      boddo mu..

      Delete
    6. KUALA LUMPUR: Seorang pemilik pub warga Myanmar adalah antara 190 pendatang asing tanpa izin (PATI) yang ditahan pada hari pertama operasi bersepadu memburu PATI yang menjalankan perniagaan menggunakan lesen perniagaan milik rakyat tempatan.

      Dalam operasi dua jam bermula kira-kira 7 malam Sabtu, pihak berkuasa menahan 81 warga Myanmar diikuti warga Bangladesh (52), Nepal (28), Indonesia (15), India (4), Pakistan (3), masing-masing dua orang warga Sri Lanka, Palestin dan Filipina serta Vietnam (1).

      Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata 500 warga asing telah diperiksa dalam operasi fasa kedua itu, dan daripada jumlah itu, sebanyak 190 termasuk 17 wanita didapati tidak mempunyai dokumen sah dan berniaga di premis milik warga tempatan.

      "Kita turut menahan tiga majikan iaitu dua wanita tempatan yang mempunyai premis perniagaan (yang menggajikan PATI) dan seorang warga Myanmar pemegang kad Pesuruhjaya Tinggi Bangsa-bangsa Bersatu Bagi Pelarian (UNHCR) yang didapati menjalankan perniagaan pub," katanya.

      Beliau memberitahu pemberita demikian selepas operasi itu dilakukan di restoran, gerai, kedai menjual peralatan telefon bimbit dan kedai ubat di sekitar Jalan Silang di sini.

      Operasi hari pertama itu melibatkan 195 pegawai dan anggota Jabatan Imigresen, Jabatan Pendaftaran Negara, Ikatan Relawan Rakyat Malaysia, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia dan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur.

      Ahmad Zahid berkata operasi fasa kedua memberi tumpuan terhadap PATI yang menjalankan perniagaan atau digajikan untuk menjaga premis perniagaan serta majikan yang menggaji PATI.

      "Tahap (fasa) pertama sebelum ini melibatkan 915 lokasi operasi dengan tangkapan 6,293 PATI dan majikan seramai 69 orang. Daripada jumlah tangkapan itu, sebanyak 6,116 PATI telah diusir," katanya.

      Menurutnya operasi kedua itu akan diteruskan di seluruh negara dengan lokasi tumpuan ialah premis perniagaan seperti gerai dan restoran.Sementara itu, Ahmad Zahid berkata pihak berkuasa tempatan (PBT) perlu memastikan lesen perniagaan tempatan diusahakan sendiri dan tidak disalah guna dalam usaha mengekang aktiviti perniagaan melibatkan warga asing, yang semakin berleluasa.

      "Memang penguatkuasaan di bawah KDN dan Jabatan Imigresen tetapi kelulusan lesen adalah di bawah PBT. PBT perlu bekerjasama dengan KDN untuk membanteras salah guna lesen dalam kalangan majikan tempatan yang menggunakan PATI untuk berniaga," kata Ahmad Zahid.

      Beliau juga berkata operasi penguatkuasaan bersepadu 6P Fasa 3 pula akan dilakukan dengan tumpuan khusus di pusat hiburan, rumah urut dan spa

      Delete
  7. "Ambik duit Barisan Nasional" , ade sesape boleh sahkan yg duit br1m tu ialah duit dr akaun Barisan Nasional..? tlg bg statement bank celah mne dia kluarkn duit utk bg rakyat malaysia....

    ReplyDelete
  8. aku dah dapat brim. tapi x tau nak buat apa. pm aku kalau ko nak. aku bagi free je.. pfft@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Kan da ckp terima kasih tu..apelah obe ni..

    ReplyDelete
  10. Jangan terima kasih kat Najib. Idea ni asalnya dari Kak Ros. Terima kasih Datin Paduka Seri Rosmah Mansor. Sekian Berita BERNAMA :)

    ReplyDelete
  11. sekurang2nya ada juga perasaan berterima kasih.bagus la tu.

    ReplyDelete
  12. அரசியல் பற்றி போது பேச்சு..
    http://bit.ly/1hohzD0

    ReplyDelete
  13. kalau nak cakap malu,malu lagi kerajaan yg x ikut hukum Allah..hudud xnak,tutup aurat pun xnak..buka kilang arak & kasino kat malaysia nak pulak..adehh..harap admin blog ni sertakan bank & akaun barisan nasional mana yg duit itu dikeluarkan..kalau terdapat hasil dari titik peluh rakyat malaysia duit tersebut,admin2 ni aku minta hidup terseksa..kerajaan selangaor x pernah mengaku berbillion duit tu duit PR..kau senang2 je kata tu duit BN..mati ambek hak orangla kau admin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Pssssttt......apa yg sampai mati-mati ni....Obe letak #S...kat hujung entry dia. Apa maknanya tu? Kau teka-teka la sikit....Malas aku nak mengajar.

      Delete
    3. Kerajaan Selangor ikut hukum islam ke...kilang Haram kat shah alam 2 kenapa x tutup yea...pelanduk dua serupa jea..lu xpayah lah nk hipokrit yang depan mata 2 xnmpak...dua2 pihak lebih kurang jea..dua2 ada motif masing2...peace..#Universal Supporter#No BN# No PR# We're Rakyat..

      Delete
    4. anon 28 February 2014 22:27 ,kau keldai ke?..siapa yang rasmikan kilang tu?..berapa lama perjanjian diorang?..kau ingat suka2 ke nak tutup?..tenuk lu!

      Delete
  14. berterima kasihlah pada aku. sebenarnya BR1M KR1M TR1M apa jadah semua ni idea aku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.clixsense.com/?5808645

      Delete
  15. ehehehehe "xtaw nak tulis aper"

    ReplyDelete
  16. நீங்கள் ...
    ஒய்: கியூப்: மட்டு வீடுகள் பிரச்சனைகளுக்காக ...
    வெறுக்கத்தக்க குறும்பு கடத்தப்படும் நபர்கள்: நீங்கள் மால் செய்கிறது ...
    எத்தனை வாசகர்கள் - தலைக்கவசத்தை கடுமையான மோட்டார் தவிர்க்கவும் எப்படி ...
    ஆர்ச்சர்ட் சுவைகள்: குன்மிங் சி பசுமை நகரம் ...
    B63S Brabus 700 Widestar: சொகுசு ரோந்து கார் TE ...
    ஒரு தீவ்ஸ் Menc காய்கறி தவறிய பின்னர் மீண்டும் ஹிட் ...
    எத்தனை வாசகர்கள் - எடை இழப்பு விளம்பரங்கள் ஒட் நிர்வகி ...
    மாஸ்டர் பள்ளிகள்: ஏழை குழந்தைகள் இலவச பள்ளிகள் ...
    அழகான ஜப்பனீஸ் பாதுகாப்பு படை (8 கா Calendar ...
    மேலும் உலகம் ஒயாசிஸ் - டா பயன்படுத்த சொகுசு சீட் ...

    ReplyDelete
  17. Mengatakan ni duit BN 1 hal..pastu marah & suh pulang balik(even bukan duit BN pun) sebab terang2 x undi BN ..nampak sangat kau mengatakan BN bagi BRIM sebagai rasuah..dan selalu bagi rasuah..kau pun suka bagi rasuah ke admin sebab kau mcm sokong je?ambil hak org & ngaku hak sendiri, haram hukum dia..pikir2kanlah..

    ReplyDelete
  18. baru gua tau duit BR1M adalah duit BN =)

    ReplyDelete
  19. Kepada pembaca smeua, hentikan politik ni, hayatilah luahan hati saya :

    oh Rozana, aku tenggelam oleh bisjut
    tenggelam memakan bisjut
    cinta yang hanya satu warna
    menyakiti cinta bisjut & royi

    saat engko di permukaan cinta
    ko membisjut lagi
    hangatnya bisjut yang engko masak
    hingga menjadi keras kelentung

    kini semua telah dirubah
    pada bisjut & royi
    mengharapkan bisjut dari bangla
    yang menyebabkan engko menyebut 'nak bisjut?'

    Oh Rozana ku terperangkap di kilang bisjut
    berenang di sungai klang
    yang seluas parit di rumahmu
    untuk menemukan bisjut & royi

    nak bisjut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan jadi bodo bole...?

      Delete
  20. TRW terus mara..
    gomo kelate gomo..
    sek kito jange pecoh!

    ReplyDelete
  21. xpyh la kecoh2 gaduh2..buat sakit hati je..da dpt duit tu buat la ape korg nk buat..korg duk kutuk BN watpe..aku xsokong mne2 tp kutuk2 BN..BN gak yg menang..xkisah la menang dgn care kotor ke ape ke..aduyaiiii...dpt duit bising xdpt lg bising..ntah pape ntah

    ReplyDelete
  22. obefiend bodoh bahlul..duit br1m tu duit cukai rakyat..bukan duit parti..x mengaji punya orang..rezeki dari Tuhan...syukur pada Tuhan je la..nak undi sesapa tu hak dia..negara demokrasi...tuiihhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. wei babey!!!
      lu masuk rumah orang tunjuk laa adab dan hormat...
      cam mak bapak luu tak ajar jer

      Delete
  23. obefiend ni pandai membaca ke x..dah jelas dua perkataan pertama tulis "TERIMA KASIH" kat situ..buta huruf ka?aiyaaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah terang2 Obe letak #s, maknanya sarcasm la bengong

      Delete
    2. #s my ass..jubo punggok hang bau petai basi...

      Delete
  24. http://tasks4job.com/?refer=1564

    ReplyDelete
  25. tak kisahlah ko bn ke pr ke brim tu duit rakyat hasil bayar cukai

    ReplyDelete
  26. Sembang bagaikan semuanya ketua bahagian. Hakikatnya #keyboardwarrior je

    ReplyDelete
  27. bila makhluk yang lebey hina dari babey masuk ke rumah orang..
    berkokok-kokoklah hujuhnya menyampaikan hukum dan segala cibai lancau...maka bersepah-sepahlah segala kencing dan tahinya..dengan segala mcm busuk dan tungkek.
    terlebey rasa diri pandai agama agaknyer..
    tuan rumah pon lu 'ekor' (nak kata 'orang' perangai cam babey jer) wat kurang ajar semacam.
    appo nak jadik dgn bangsa ekau bro obe..kosian den tengok.

    ReplyDelete
  28. Tengok la melayu melayu gduh . Kta org melayu kna bstu lg2 kta ni org islam .

    ReplyDelete
  29. Kenapa melayu sudah layu...hanya tau berpolitik..hidup entah ke mana..rakan sebelah sibuk untk memajukan ekonomi diri sendiri...melayu kekal yang sama ..hanya tahu merungut,,hendak senang tapi malas berusaha..semua orng dikatanya salah semua orang dikatanya betul..yang baik xdipandang yang salah berkejar kejaran..bila diusik kecoh sekampung...betul lah kata pepatah melayu itu mudah lupa..politik dengan melayu tidak akan berpisah..sampai bila hendak disuapkan nasi..sampai bila nak diajarr cara berjalan..Melayuku sudah layu...

    ReplyDelete
  30. Aku rase ramai kaum2 laen dok tengok korang sesama melayu bertekak,bermakian,kutuk mengutuk sesama sndiri dlm blog ni.mcmane la umat islam n melayu kt malaysia ni asik kene tipu,pijak ngn kaum laen kalo dlm hal mcm ni pn korang nk bgduh.pikir la matang ckit beb.papehal kalo ad yg musykil rujuk la kitab al-quran.Sekian

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk kne tepuk tangan ke ni?

      Delete
    2. tepuk laa

      Delete
  31. tak payah nak gadoh2 suke selfie nah beli monopod harga tak dapat kat kedai cina https://www.facebook.com/pages/Monopod-for-Pro/726942790658552

    ReplyDelete
  32. BR1m....brum....bram bus....

    ReplyDelete
  33. sek kelate budu memang mcmni perangai die..mkn byk sgt budu tu jadi buduh!!

    ReplyDelete
  34. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  35. pas puak syiah.....puiii

    ReplyDelete
  36. sebab pemimpin dan macai BN bodo menyusahkan rakyat yang lain.. itu hakikat sebenar kt mlesia

    ReplyDelete
  37. BR1M = Bantuan Bisjut Royi 1 Malaysia

    ReplyDelete
  38. BLOG MACAIIIIIIiiii. Tu BUKAN DUIT AMNO LA.AKU BAYAR CUKAI. DUIT RAKYAT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerja pun tak nak bayar cukai bagai.

      Delete
  39. Ada macai kata xpernah bayar cukai,
    dia beli kereta Myvi bayar RM43 924.00,
    harga sebelum cukai RM21 140.00,
    dia xsedar duk bayar cukai RM421 setiap bulan..hahaha

    ReplyDelete
  40. Sebab politik nk bergaduh..xsedar ke hbgn kite sesame manusia ni dah semakin longgar..berpoltik tidak menjadi satu kesalahan..cume passion towards politik xpayah nk over sgt.

    ReplyDelete
  41. Er.... bukan ke pembangkang kata BR1M ni rasuah kerajaan sebab nak undi...
    So mereka yang menerima BR1M ni kiranya sokong rasuah lah sebab amik BR1M... Er... bukan ke diorang tak suka kerajaan sekarang sebab diorang kata banyak rasuah dalam kerajaan....
    pening ar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpayah pening2.. klau org mcm ko ni tandanya bodo. paste link kt sini pembangkang mana yg ada ckp br1m tu rasuah. tu duit rakyat la ngok.. duit yg aku byr cukai tp mak bapak ko pon dpt merasa. ni la macai. bila org kata bodo ko sengih2..

      Delete
    2. Ko lg bodo....dr td dok bodo bodo..kang makan bodo tu kt famili n keturunan ko bru ko taw tinggi rendah langit...akhir zaman keyboard warior bnyk sgt...mcm syaitan yg dr belakang je berani depan kote kecut...puii

      Delete
    3. 2 anon 1 March 2014 21:45 and 2 March 2014 09:51
      -gunakanlah bahasa yg indah2 sebagaimana yang diajarkan olh ayah dan bonda trsayang.
      tq

      Delete
  42. Well, at least dia berterima kasih.

    ReplyDelete
  43. tidak berterima kasih??? habes "terima kasih" kt dalam kain 2 ape yek?? pening2..

    ReplyDelete
  44. ALLAH Ar-Razaq (Maha Pemberi Rezeki).. Kena 100% yakin bahawa ALLAH yg mmberi rzeki.. bkan majikan atau makhluk2nya.. itu sebagai perantaraan.. smua brlaku dgn izinNYA

    ReplyDelete
  45. blog serius bodoh. cai cai

    ReplyDelete
  46. pencacai sungguh ini obe..celah ketiak ko duit br1m tu duit balaci2 + pokjib ko..mne ko thu..ko dok 1 ruma ngan pokjib ke?..ko lahir dr prot mokros ke?..smpai duit tu ko kte meke yg empunya..tolong tutup muke ckit..malu la we if bdk dajah 1 bce statemnt ko ni..pape pn ko la manusia paling sakai yg penah ak jmpe..kne kasi diri tgk tv alhijrah lbh ckit..duit tu rezeki dr allah..allah tu klu nk trik rezki spe2..kejap je..blaja besyukur ckit ye..sat g dpt ank leh didik ank spy sntiase bersukur dan berterima kaseh kepd ALLAH atas rezki yg ditrime..bkn brsyukur dan berterima kaseh kpd BN..hahahaha..lawak gak ko ni :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. bahasa apa kau tulis ni babi ? kau dengan mak kau sama je.

      Delete
    2. bahasa kinzir la..blaja dr ko jgk..xkan da lupe..

      Delete
  47. kau jangan kutuk kelantan.kami semua hebat.air kami paling bersih,negeri paling sedikit aids,tiada rempit,negeri terbersih dan yang paling penting tak buat kacau dekat negeri orang.

    ReplyDelete
  48. yang penting tolak umno tolak pas#anwar4pm

    ReplyDelete
  49. Bodoh punye admin blog..nk totok pn agk2 la..tu bkn duit BN ok!!!

    ReplyDelete
  50. Bodo btl bdk2 pembangkang n pnyokong PAS ni.....itu bkn duit rkyt..tu duit rkyt yg kaya, yg kaya dpt Brim ke??? bodo nk mampus..admin pun sama...mcm bangang je

    ReplyDelete
    Replies
    1. serius ko paling bodoh dalam byk2 dekat atas

      Delete
  51. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  52. admin ni munafik ke? suka melaga-laga sesama Islam?

    ReplyDelete
  53. Rileks...rileks...rileks....

    ReplyDelete
    Replies
    1. a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a

      Delete
  54. niki ajis penah bilang sapa amek brim cam lembu.. moooo...

    ReplyDelete
  55. hahaha...klakar la korang ni..mcm budak darjah 5..

    ReplyDelete
  56. ak sokong mahathir ja...

    ReplyDelete
  57. Klik this link http://tasks4job.com/?refer=3703

    ReplyDelete
  58. Orang melayu tak tahu nak bersatu...politik punya hal saja pun mau gaduh, caci mencaci...kesian lo..

    >>http://guideoftechnology.blogspot.com/<<

    ReplyDelete
  59. meleis sama meleis bergaduh
    cina tepuk tangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mari tepuk tangan

      Delete
  60. hai Saya single .. kapel la ngan saye... ahahahahaahahahaahahhaahhah

    nk kawen pon ley...

    hihihihhii

    huhuuhhuhuu

    hohohohohoho

    hehehehehhehe

    Sangap

    ReplyDelete
  61. kau kalau tak suka pas jgn kutuk nik aziz tu..dia kan ulamak..

    mak bapak ko tak ajar langsung kot wahai macai BN..

    ulama kalau sampai kebenaran mmg pahit jika apa yg pemimpin buat salah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.sebab tu kita kena jangan sokong anwar.takbir !

      Delete
  62. Apalah sangat.. ucap je terima kasih suda.. bersyukur pada allah... umpama bapak bagi duit.. anak terima kasih... takkan anak nak maki bapak... so duit pada anak terpulanglah nak beli buku nak isap rokok.. pilihan pada anak... harap2 anak obe x maki dia lepas obe bagi duit kat anaknya. Hehe.. jgn mare.. nanti mati pucuk haha

    ReplyDelete
  63. cukai itu haram jika dikutip pada orang islam..
    orang islam wajib membayar zakat..
    orang bukan islam wajib bayar cukai tapi tidak zakat..

    ReplyDelete
  64. memang bertambah bongok melayu-melayu zaman skarang ni.....kesian tgk bangsa aku sendiri.....y
    salam 420...

    ReplyDelete
  65. Admin dah kenapa. Biar je la dia nak sokong mana pon. Pilihan hak masing masing.

    ReplyDelete
  66. at least dya x hipokrit.. salute.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails