Friday, 5 April 2013

Serius Konsep - Subaru WRX Concept 2013 (16 Gambar)


Return of the King

Subaru WRX Concept ialah konsep untuk generasi terbaru kenderaan WRX keluaran mereka. Buat masa ini tiada spesifikasi enjin diberikan oleh Subaru. Tapi apa yang kami tahu kenderaan ini mempunyai atap, bonet dan hood depan yang diperbuat daripada gentian karbon. Kami suka rekaan WRX ini kerana ada nampak pembaharuan dari Imprexi WRX STi yang sedia ada. Nampak lebih manly. Anda bagaimana? Setuju dengan rupa baru lebih agresif WRX?




Laporan asal Autoblog

19 comments:

  1. obe x solat??

    ReplyDelete
    Replies
    1. obe kat england lah!

      Delete
  2. Replies
    1. Wahhh hot!! Nak bisjut?

      Delete
    2. nak nenen...

      Delete
  3. pliz designer Proton n Perodua. buat la kete macam ni. lama dah tggu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. designer dah ada...tukang approve yg babi...

      Delete
    2. designer yg buat design mcm babi..dh tau company tak mampu nk manufacture..jgn la buat design babi sngt..

      Delete
    3. dah tukang approve babi asyik kasi contract harga x masuk akal kpd kroni babi..mcmane company nk mampu

      Delete
    4. dah sume babi..kete babi sapa yang nak.. najis tu

      Delete
  4. ppeeerrrrggghhhhhh....mantop beb designnya...

    ReplyDelete
  5. kimak, cam 3 series je

    ReplyDelete
  6. Lawa siott ~

    ReplyDelete
  7. kete tempatan kadang kale elok..kadang kale x elok..tgk design blm n flx..kalo ekotkn kete tu lbh kepada nk plezkn org luar sbb ketinggian cabin tu utk org saiz besar n tggi mcm org putih n pak arab je..bkn nk ckp org msia ni rendah2 tp design dia agak kuar line ckit..aku rase elok lg design wira lame tu..

    ReplyDelete
  8. belakang jelek

    ReplyDelete
  9. design ni lagi lawa dr evo 10...

    ReplyDelete
  10. xkluar lg kat Malaysia.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails