Thursday, 1 December 2011

Serius - Iklan Super Serbanistas Yang Tiada Unsur Masonik


Nah!

Iklan khas untuk serbanistas tentang penjagaan aurat. Ini semua



16 comments:

  1. Gambar selepas tu masih sopan kat mata saya. Macam nie:

    http://peraktoday.com/wp/wp-content/uploads/2011/11/Datuk-Seri-Shahrizat-Abdul-Jalil.jpg

    ReplyDelete
  2. trailer hellboy 3 kah? versi arab..huhu

    ReplyDelete
  3. apa post video dah basi? dah xde idea ke obe? nak i tolong?

    ReplyDelete
  4. Oh Be Pig Forever Loser1 December 2011 16:11

    BABI OBEPIG HINA ISLAM
    BABI OBEPIG KETUA FREEMASON MALAYSIA
    BABI OBEPIG MELAYU YAHUDI
    BABI OBEPIG PENGECUT DELETE COMMENT

    SEBARKAN~~

    ReplyDelete
  5. serbanistas?Effi Nazrel bin Saharudin what the fuck is your problem?

    ReplyDelete
  6. Old. But still good =) A great reminder to sisters out there.




    A note: Lousy troll is lousy. Like seriously lousy.

    ReplyDelete
  7. Peringatan yang bagus untuk wanita Islam

    ReplyDelete
  8. Daripada suruh perempuan pakai tudung, kenapa tak suruh lelaki kawal diri?

    ReplyDelete
  9. Taktik2 Yahudi dan Freemason untuk merosakkan pemikiran umat2 Islam.

    Perempuan terus diberi kebebasan dan ruang supaya banyak peluang mudah untuk 'dirosakkan' oleh lelaki2, kemudian disuruh lelaki berpura2 baik - mengawal diri dan nafsu yang sentiasa menggila....

    Sampai kiamat pun perempuan tidak akan selamat ditangan lelaki jika kedua2 pihak cuba mengubah naluri.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails