Sunday, 4 December 2011

Serius Bodoh - Video Lagu Metal Paling Lame


Haha!



26 comments:

  1. FIRSTTTTTTTT!!!!!!

    ReplyDelete
  2. freemasonic temple4 December 2011 00:16

    BAHAHA.
    metal yang serbanistas benarkan

    ReplyDelete
  3. pemanah emo-gothic yang menggerunkan !!!

    ReplyDelete
  4. video metal len ade unsur2 setan gak tp x de la bosan mcm ni,,,

    ReplyDelete
  5. ape kebabian ini..wahai obe

    ReplyDelete
  6. Alan D. kalau kau rasa semua metal ada unsur kesyaitanan maka kau selayaknya mendengar k-pop(sahaja). arakian, pergilah kau terkinja-kinja berjoget bersama kumpulan k-pop mu itu!

    ReplyDelete
  7. to begin with, the music is bad enough that i dont need watch the video. saya kembali menonton video muzik wayang kulit Mastodon http://www.youtube.com/watch?v=DQ55keTJTUQ

    ReplyDelete
  8. this is better!
    believe me!
    support our local scene

    ReplyDelete
  9. http://www.youtube.com/watch?v=UoHu3GAfRTk&feature=related

    ReplyDelete
  10. http://www.youtube.com/watch?v=FeMiaa-A8pk&feature=related

    ReplyDelete
  11. http://www.youtube.com/watch?v=InV92EnRens&feature=related

    ReplyDelete
  12. http://www.youtube.com/watch?v=2Kq1ZWqk_gw&feature=related

    ReplyDelete
  13. lagu untuk OBENISTAS yg bodoH, bagus korang tukar je bangsa korang dari MELAYU ke Obenistas dan join tok guru korang OBE THE FREEMASON.

    ReplyDelete
  14. rasa macam nampak joe jonas lololol

    ReplyDelete
  15. wat filem porn la diorng pas tu..

    ReplyDelete
  16. bosan je..mcm xbest je...pape pun bila jadi artis kene pandai jaga diri..lihat ni http://terubukbakar.blogspot.com/2011/12/ingin-melihat-artis-tempatan-menari.html

    ReplyDelete
  17. http://www.youtube.com/watch?v=NaV_tTuhQbc&feature=share

    ...and you think this is bad enough.

    ReplyDelete
  18. metal never Die!!!!!!!!

    ReplyDelete
  19. video quality seakan video2 ADAM&EVE production je... ;p

    ReplyDelete
  20. tp tetek narrator tu nampak sedap

    ReplyDelete
  21. sial.. nyesal aku klik!!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails